Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvem har fortsatt problemer med Hundesonen?


Recommended Posts

Har ikke funnet ut noe lurt her egentlig. Er det noen som har problemet som ikke har Firefox?

(du trenger ikke bekrefte flere ganger at det er ett problem på Firefox, for det er tydeligvis det)

Jeg ville bare nevne at jeg har ikke problemer med firefox. Og jeg aner ikke hvilken versjon jeg bruker, så du må ikke spørre om det, men jeg har ihvertfall ingen problemer *flir* Tenkte du kanskje ville høre det også.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Har ikke funnet ut noe lurt her egentlig. Er det noen som har problemet som ikke har Firefox?

(du trenger ikke bekrefte flere ganger at det er ett problem på Firefox, for det er tydeligvis det)

Jeg har Opera, og nei, det fungerer ikke normalt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Nå har ikke sonen fungert på min maskin på over en mnd. Espen har fått fjærnstyrt maskina for å få sjekke hvordan problemene ser ut her hos meg. Ei heller etter formatering av hdd'n fungerer sonen :icon_redface:

Bare en liten oppdatering herfra :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Sammen med leverandøren har vi funnet ut det kan være noe med at dere søker med non latin bokstaver æ-ø-å

Det er nå lagt inn en fix mot dette.

Vennligst slett cookies å sjekk om det fungerer da.

Du gjør dette ved å trykke på

# Slett mine Cookies

# Markér forum som lest

nederst i forumet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Sammen med leverandøren har vi funnet ut det kan være noe med at dere søker med non latin bokstaver æ-ø-å

Det er nå lagt inn en fix mot dette.

Vennligst slett cookies å sjekk om det fungerer da.

Du gjør dette ved å trykke på

# Slett mine Cookies

# Markér forum som lest

nederst i forumet...

Det reparerte firefoxen min iallefall :blink: Windows funket av seg selv for en tre ukers tid siden, helt sånn plutselig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Hei. Sammen med leverandøren har vi funnet ut det kan være noe med at dere søker med non latin bokstaver æ-ø-å

Det er nå lagt inn en fix mot dette.

Vennligst slett cookies å sjekk om det fungerer da.

Du gjør dette ved å trykke på

# Slett mine Cookies

# Markér forum som lest

nederst i forumet...

Da har jeg slettet alle kakene samt markert forumet som lest, likevel fungerer ikke multisitering og alt det andre... :icon_redface:

FF er oppdatert til siste versjon, samt at maskina har vært gjennom en formatering også :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
Guest Dratini

Jeg har slitt med forumet lenge nå. Ikke kan jeg bruke formatteringene for tekst og jeg må huske kodene for smile-trynene. Slik har det vært veldig lenge på min maskin (ikke på sambo sin, begge har samme utgave av FF, han har Vista jeg har XP).

MEN nå plutselig, så har det begynt å fungere igjen :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fra før 9. juli til tre dager siden, ble jeg logget ut nesten hver gang jeg foretok meg noe. Plutselig er alt i orden igjen. Jeg har ikke slettet cookies eller gjort noe annet. Verken før disse problemene kom, eller etter. Tror noe dypt der nede i forumet lever sin egen verden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...