Guest LXT Skrevet 17. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2013 Vi har vært på NKK Kristiansand i dag, for en tur! Først og fremst har Dany vært en drøm i hele dag. Hopp og sprett har det selvfølgelig vært, det er sånn det skal være. Men hun har vært veldig på nett hele tiden, og vi jobbet veldig bra sammen. Hun har vært kjempetolmodig og vi har kost oss sammen i dag. Jeg stekte en kyllingfillet til dem som godbiter i ringen i dag, og det slo an ikke overraskende Dagens innsats resulterte i BIM og Cert på Dany!! Det var ekstra moro at hannhunden som ble BIR var ei jeg har blitt kjent med på trening i Drammen. (Eieren ihvertfall) Etter å ha løpt ut av ringen og nærmest hivd Dany inn i buret, løp jeg til neste ring der Sandra stod klar med Marvin. Rett inn og BIR med Cacib Så klarte jeg kunststykket å glemme bilnøkkelen inni bilen så Falken måtte komme å dirke opp døra. Bra jobba Marianne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 17. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2013 Gratulerer så masse :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 17. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2013 Gratulerer med flotte resultater! Ikke verst med to hunder som gjorde så bra på samme dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 17. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2013 Gratulerer!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pajko Skrevet 17. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2013 Gratulerer så mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 17. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2013 Imouto vant åpen klasse og ble til slutt 4. beste tispe! Så var det på tide med et lite oppstillingsbilde da vi kom hjem (Vi var så slitne og fant ikke Siri som skulle være fotograf. Så da tenkte vi det var en god idè å ta det med en gang vi kom hjem). Dany frøys og syntes hun var ferdig med den slags arbeide for dagen, så bildene ble slik: Vi skulle ha venta på Siri... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 17. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2013 Vi tar bilder i påsken vi evt. Gratulerer så mye, kjempe morro å ha stor certet "i boks". Jeg hadde det på følesen at det kom til å gå veien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 17. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2013 Vi skulle ha venta på Siri... *Dødelig fornærma* Vi har hatt en super dag, og det er stas med de fine bikkjene våre, altså! Veldig stolt av Danger Mouse (og selvsagt også Marhviiiinius!). 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 17. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2013 Var veldig glad for å våkne til disse gode nyhetene Da hjalp piskingen rundt med Marianne på fredag noe håper jeg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 17. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2013 Hipp hipp hurra!! Så moro! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 17. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2013 Gratulerer :D Kjempegøy!! Og på begge hundene da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 17. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2013 Takk for det alle! Var veldig moro Vi tar bilder i påsken vi evt. Gratulerer så mye, kjempe morro å ha stor certet "i boks". Jeg hadde det på følesen at det kom til å gå veien Ja det er en fin dag til å ta bilder på, jeg skal bestille fint vær så det går an å ta det ute også. Du hadde det på følelsen ja, det hadde ikke jeg. Jeg visste hverken eller hva jeg skulle vente meg *Dødelig fornærma* Vi har hatt en super dag, og det er stas med de fine bikkjene våre, altså! Veldig stolt av Danger Mouse (og selvsagt også Marhviiiinius!). Takk for en artig tur! Så mange kule skravletemaer som kom opp underveis, hendelser og resultater på hele gjengen Var veldig glad for å våkne til disse gode nyhetene Da hjalp piskingen rundt med Marianne på fredag noe håper jeg Det hjalp veldig! Da jeg tok frem utstillingslinen dagen etter, så skjønte hun hva vi skulle med en gang. Hun ble stilt opp og hun stod så fint atte. Og i dag da vi kom i hallen, så var det en helt annen hund å stille enn for eks. på romjulsutstillingen. Så derfor blir det litt kvalmt skryting av Musevisa mi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 17. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2013 Geo hilser til søstera og sier gratulerer med stor-cert! Kjempegøy! Og gratulerer med Marvin også, selvfølgelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 17. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2013 Geo hilser til søstera og sier gratulerer med stor-cert! Kjempegøy! Og gratulerer med Marvin også, selvfølgelig. Dany syntes det var på tide å kline til nemlig Takk takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 18. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2013 Gratulerer så mye med fine Dany og Marvin HURRA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 18. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2013 Gratulerer så mye igjen! Fantastisk kult at det klaffet så bra med begge to! Hvem var forøvrig dommeren på kelpiesene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 18. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2013 Juan Naveda Carrero, Spania var dommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2013 Gratulerer med flott resultat på begge to Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 2. April 2013 Rapporter Share Skrevet 2. April 2013 Jeg kopierer fra Face, for nå er jeg så sliten at jeg stuper. Har endelig fått meg middag, og det var himmelsk! Vi har trent spor i dag nemlig, sesongens første! Takk for en fin trening Ingvild og Geo! Marvin fikk to litt fjasespor for å få han til å tenke på noe annet enn løpetidsdamer. Med pølser og ball i sporslutt. Han jobbet som en helt og var til tider mer interessert i å gå videre enn å spise opp pølsa (!) Dany var kjempeflink, og her må jeg lære meg til å huske på farten og lese hunden. Hun er tydelig, som Marvin, men hun er mye grundigere. Hun ringer litt i vinklene dersom hun er i tvil, og kommer innpå rett spor. Pinner er det kuleste å finne i sporet, så hun blir veldig godt fornøyd med seg selv da. Hun også vil veldig gjerne fortsette når pinnen er funnet. Gikk over en pinne siste sporet, det var mye lenger men motivasjonen holdt hele veien. Det var begynt å bli mørkt, så det var ikke så lett for de tobente å se helt på slutten der Siste sporet fikk hun også et enkelt sporoppsøk siden hun gikk så fint påsettspor. Hun lette til hun fant, dobbeltsjekket hvor hun skulle gå, og så var vi igang. Godt fornøyd med dagens trening, og det er deilig å være i gang igjen etter vinteren! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 20. April 2013 Rapporter Share Skrevet 20. April 2013 Litt fra i dag Marvinius Lille Mus My precious! Flis i tunga "Give me that you weasel!" "Shut up you brown rat!" Pusebarna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 20. April 2013 Rapporter Share Skrevet 20. April 2013 Herlige bilder! Og plutselig skjønner jeg hva du mener med ørene til Marvin. Det var liksom noe som manglet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 20. April 2013 Rapporter Share Skrevet 20. April 2013 Herlige bilder! Og plutselig skjønner jeg hva du mener med ørene til Marvin. Det var liksom noe som manglet. Ja ikkesant! Det gjør liksom noe med hele uttrykket. Ihvertfall når du er vant til å se ham med veldig mye og langt beheng. Det er heldigvis sakte med sikkert på vei ut igjen da. Håper det blir like bra som det var Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 30. April 2013 Rapporter Share Skrevet 30. April 2013 Dany har A på hoftene! Ikke ofte hun står i ro når hun er ute på røvertokt, men her var det visst pause. Muttern gikk på do... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 30. April 2013 Rapporter Share Skrevet 30. April 2013 Yay for A-hofter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 30. April 2013 Rapporter Share Skrevet 30. April 2013 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts