Ingvild Skrevet 4. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2012 Oj, det så jeg ikke. Face har ikke gitt meg en sånn rød notis. Men bare å komme! Så gøy! Send meg PM med hvilken buss jeg skal ta fra Ski og hvor jeg skal gå av, så skal jeg finne ut ca. når jeg kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 4. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2012 Aiko er MYE morsommere enn Tinka, tenk! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 5. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2012 Det første Dany oppdaget da vi kom ut til et hvitt teppe som hadde lagt seg over verden, var at dette teppet kunne spises. Det var noe rare greier, men veldig stas. Etter det, så var det egentlig veldig lite stas for hun syntes det var kaldt og ekkelt. Og hvor skal man tisse nå liksom? Men til slutt måtte hun bare bite seg i det, og da var det veldig stas å få komme inn i gjen. Så det var vårt første møte med vintern som ikke vil slippe helt taket ennå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 5. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2012 Herlige bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 5. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2012 De er så gode å tafse på, bare vent så skal du få prøve Hihi, ja det håper jeg at jeg får prøve Herlig med hun og Aiko da! Man kan se det på Aiko at hun passer på henne Også den fine sengen da! Jeg vil ha! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 5. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2012 Nå har Geo akkurat reist hjem. Han og Ingvild har vært her store deler av dagen, og kelpiebarna har lekesloss så busta føyk. Godt for dem å kunne dra det helt ut på en som er like liten med like mye energi og lekelyst som en selv. Marvin og Aiko var med å lekte etter hvert. Ingvild tok masse bilder, så vi får se om det kommer noe Nå ligger frøkna rett ut her igjen. Takk for koselig besøk Ingvild! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Line* Skrevet 5. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2012 Så vakker!! Herlige bilder. Gleder meg til å følge tråden videre Meera hilser også, å forteller at hun ikke bor langt unna (spydeberg) Jeg jobber selv i Ski Hadde vært morsomt å kunne treffes en gang, med Geo, Dany og Meera (siden vi ikke bor så langt unna hverandre) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 5. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2012 Så ut som Dany koser seg stort blandt alt å utforske og forresten den grønne soffan kledde damen hihi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 5. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2012 Takk for herlig dag! HER ligger bildene av Geo og Dany sammen. Liten smakebit: Og så oppstillingsbildene! 9,5 uker gammel: Det var ikke bare bare å få ordentlige bilder, men her er det som ble ok i alle fall! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 5. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2012 Syns de ble bra jeg Bare husk at dere har ikke setter Halen skal henge ned den Får stjele når jeg kommer hjem fra jobb! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 5. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2012 Syns de ble bra jeg Bare husk at dere har ikke setter Halen skal henge ned den Får stjele når jeg kommer hjem fra jobb! Noe må de vel holde fast i? 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 5. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2012 Syns de ble bra jeg Bare husk at dere har ikke setter Halen skal henge ned den Får stjele når jeg kommer hjem fra jobb! Jeg tenkte på det etterpå, men der og da så strvde jeg litt med å få henne til å ikke vandre fra meg og utfor kanten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 6. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2012 Dany er bare så knuuusbedårende atte jeg blir nesten valpesyk her jeg sitter. :wub: Og det er faktisk veldig godt gjort, for jeg synes valper er oppskrytt, og jeg har hatt valp/unghund søren meg i 3-4 år sammenhengende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 6. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2012 Jeg tenkte på det etterpå, men der og da så strvde jeg litt med å få henne til å ikke vandre fra meg og utfor kanten Regnet med at det var ett håndtak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 6. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2012 Spammer med litt mer bilder. Det er søndag og sol, så da må man ut å knipse litt av krapylene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 6. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2012 Vet du hvem hun minner om? Blaze, hun hadde det samme seriøse utrykket når hun var bebis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 6. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2012 *fortsettelse* Marvin gjør seg pen for Dany Tør man å ta ballen fra kelpievalpen? Dany har funnet ut at ikke noe er for stort for gapet hennes Dany viser vei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 6. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2012 Vet du hvem hun minner om? Blaze, hun hadde det samme seriøse utrykket når hun var bebis! Å ja det gjør hun! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkan Skrevet 6. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2012 Så mye koselige bilder Arya(eller eieren til Arya) lurer på om de kanskje kan være så frekke og invitere seg selv på et besøk snart. Så Arya kan få litt annet å leke med en bare buller 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 7. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2012 Så mange herlige bilder! Hun er nyydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 8. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2012 Gåtabanen så nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkjene Skrevet 8. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2012 kjempeflotte bilder av supersøte hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 8. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2012 Så mange nydelig bilder. Herreli så utrolig sjarmerende og søt hun er. Og for noen gilde vofser hun bor sammen med:) Og det ser jo ut som en super hundehage, misunnlig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødhette&Ulven Skrevet 8. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2012 OT, men merk shibaen som bare driver med sitt! Hahahaha - shibahumor 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2012 Så mye koselige bilder Arya(eller eieren til Arya) lurer på om de kanskje kan være så frekke og invitere seg selv på et besøk snart. Så Arya kan få litt annet å leke med en bare buller Dany (og vi andre) vil veldig ha besøk av dere! Nå har hun fått utveksle en del i store bokstaver med Geo, så nå er det greit å fp ut en eel på Arja haha Jeg er så spent på hvordan hun ser ut nå, Dany er i ferd med å bli lysere og mer lodden i pelsen. Hun har dratt seg til og blitt lang. Til helgen er jeg på kurs, ellers er jeg åpen for å finne en dag Og Tone S: Takk for det Enits: Hihi, hun et en bøllete søtnos! Debbie: Hun koser seg med hagen og vennene sine, så er veldig glad vi har flyttet hit Rødhette&Ulven: Hehe, ja hun koser seg med pinnen sin akkurat her (Svarer på mobil, multisitat fungerer ikke) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts