Gå til innhold
Hundesonen.no

Rosetter til hjemmesiden


Lola Pagola

Recommended Posts

Jeg mener å huske noen andre har spurt om dette før, men etter et halvhjertet søk fant jeg det ikke.

Vel, jeg lurer på hvor man finner sånne små rosetter man kan ha på hjemmesiden, 1 premie, 2 premie osv osv fant noen fine på en side, men fikk ikke til å kopiere dem :flowers:

Har googlet etter det, men finner ikke noen fine jeg kan bruke.

Ja også må de være ganske små, men likevel tydelige :wub:

rosett_red1.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for deeet :flowers:

Fant noen av disse selv også, men de var så digre. Og fant ikke alle heller. Meeeen, jeg har jo faktisk photoshop da, skrev tråden i et latmanns-øyeblikk :wub: Prøvde å forminske de på hjemmesiden bare (frontpage) men da blir det bare utydelig og kornete.Regner med at det blir bedre i PS. :)

Edit; den anitasiden var jo super da, flere versjoner og størrelser:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*peker til mitt forrige innlegg..*

Det var de jeg fant på datan nå.. Ser at 3'ern ser litt merkelig ut iom. den har hvitt "fyll".. Har også en CACIB, men den fikk jeg ikke lastet opp av en eller annen merkelig grunn... Så prøver igjen med bøtta :wub:

Edit: Forresten, det er jo bare å sende PM til Hanne(Izziebelle), så sender hun sikkert over noen når hun kan:]

prøver fortsatt å fikse CACIB-saken.. :flowers:

Edit 2: Nei, den ville visst ikke :[

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den slags type rosetter, eller den størrelsen smile.gif?

Tror jeg har noen av både den str. og typen her... Om jeg finner det, hehe smile.gif

jeg fant jeg fant smile.gif

post-3842-1260715649,3113.gif

post-3842-1260715656,7663.gif

post-3842-1260716314,7201.gif

post-3842-1260716474,6259.gif

post-3842-1260716459,7482.gif

post-3842-1260716488,7711.gif

post-3842-1260715723,6707.gif

post-3842-1260716404,3851.gif

post-3842-1260716445,3879.gif

post-3842-1260715697,5493.gif

det var de jeg hadde, i allefall smile.gif

Fins det agility rosetter på denne typen ?:flowers: Eller kan noen lage sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fins det agility rosetter på denne typen ?:wub: Eller kan noen lage sånt?

Det gjør det helt sikkert :P Men har verken tid til å leite eller lage akkurat nå, hihi :flowers:

Takk skal du ha! :) Trenger ikke cacib med det først uansett haha

Skrev en melding i gjesteboken hennes, ifølge diverse bloggsnoking er det jo nordisk vinner i helsinki nå :)

:D

Smart :P Har egentlig prøvd å fortrenge at hun er der, jeg.. Hadde jo så forferdelig lyst til å dra selv, tihi :):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan sikkert titte på de jeg har inne på denne siden :wub:

Der er det flere rosetter samt apportbukk, sporline, spøkelse, hopphinder og møne :flowers: Om noen bruker disse så vennligst lagre de til egen maskin og last de ut til egen server, da jeg ønsker å bruke båndkapasiteten fra min leverandør selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg så det :flowers: men kunne tenke meg eeenda mindre og jeg da. Men da blir det kanskje utydlig uansett. Liker denne typen http://www.negolasmarco.com/#/kritikk-wds/4531719828

De der ligner på de som er fra Pia's Grafik, men av en eller annen grunn er hennes side bortevekk ser jeg nå :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...