Gå til innhold
Hundesonen.no

Din favoritt vampyr-type

JailyTina

64 stemmer

1. 1. Favoritt film vampyr

• Twilight
      20
    • True Blood
      12
    • Buffy/Angel
      8
    • Bram Stokers Dracula
      3
    • Interview with a vampier
      11
    • Nosferatu
      0
    • Blade
      1
    • Underworld
      5
    • Moonlight
      0
    • Vampire Diaries
      4

Recommended Posts

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Etter å ha lest gjennom det dere sier om bokserien True Blood er basert på tror jeg nesten jeg er nødt til å lese bøkene jeg å! :D

Yapp, dette må nok jeg også... Har drøyd og drøyd siste boken i Twilight serien nå, bare for å ha den så lenge som mulig, men kanskje jeg bare skal lese den ut og begynne på denne serien?

Er det forresten bare meg som ikke klarer å holde seg unna spoilere? Jeg blir så nysgjerrig at jeg bare ikke klarer å lavære, jeg... :blink:

Jeg klarte å la være!! :D

Men dere som har peil... er det noe sted man får kjøpt hele enne True Blood bokserien til en billig penge eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yapp, dette må nok jeg også... Har drøyd og drøyd siste boken i Twilight serien nå, bare for å ha den så lenge som mulig, men kanskje jeg bare skal lese den ut og begynne på denne serien?

Jeg klarte å la være! :D

Men dere som har peil... er det noe sted man får kjøpt hele enne True Blood bokserien til en billig penge eller?

capris.no tror jeg det var jeg bestilte fra. Da fikk jeg 7 bøker :D Har enda en og en halv igjen, kvier meg skikkelig for å lese de opp! :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte på Haugen bok for 499 med fin kasse til å ha dem i :wub:

Her vettu!

Dette er de 8 første bøkene, men jeg trooor det har kommet 9 nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh, så de har ikke kommet alle enda?? Da venter jeg til alle er "i boks" :P Gidder ikke begynne på serier som ikke er fullførte enda. Det er bare frustrerende det!

Hver bok er avsluttende, så du kan trykt lese den. En rød tråd er det selvsagt igjennom hele serien, men i det store og det hele er de avsluttende :console:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver bok er avsluttende, så du kan trykt lese den. En rød tråd er det selvsagt igjennom hele serien, men i det store og det hele er de avsluttende :console:

Hehe,hjelper ikke... Ikke om det er "må ha mer!!" bøker :P Da er det bedre å vite at slutt er slutt og sånn :P

Så jeg venter. Bli ferdig med Twilight, lese den en gang til, og så se hva som skjer på bokfronten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett. Bram Stokers Dracula og Interview with a vampier. Liker IKKE sånn fjortissvamp's, som går på skole og dasser rund i sola.

Jeg liker vakre, tiltrekkende vampyrer, som er grasiøse, lokkende og som har en litt trist historie. Jeg liker av de menger seg med dødlige, men har visse regler de må forholde seg til. Hvitløk og kors syntes jeg er teit. Liker ikke så "svake" vamps. Ække no fan av Brad Pit, men daim - i interview... Ho-haa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg liker Dracula 2001 jeg...artig vri på slutten der. :D

Enig! Og litt uvant å se selveste Gerard Butler i en sånn rolle også :ahappy:

Jeg har fortsatt ikke klart å finne meg èn favoritt blant vampyrene heller.. Det er så mange bra :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klippe finingene*

Nam! Pitt som vampyr i Interview with a vampire.

Ellers er Spike nam. :)

Skikkelig enig i det og jeg... Elsker Interview with a vampire! Har sett den sikkert en million ganger ;) Det eneste som irriterer meg hver eneste gang, er hva i all verden Kirsten Dunst gjør der... :) Hun liker jeg ikke.

Spike er kul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hadde nettopp en kjempefin tur uten noe tull, og masse pen lineføring. Ede var skikkelig på tilbudssiden og ikke engang utålmodig på godbitene. Det går virkelig fremover. Ordentlig godgutt i dag 🥰 Flink vaktbikkje også, for anledningen i Miljøpatruljen. Forsøpling tar vi alvorlig.
    • Hadde nettopp et mareritt av en "treningsøkt". Hadde alle favorittingene hans og lommene fulle av snacks. Godt vær og stille og rolig feriestemning. Ede åpnet med å hoppe opp og bite og bjeffe og jukke og være teit. Jeg trodde vi skulle ha en fin økt med den energien der, men da jeg ba om utgangsstilling for TREDJE GANG, så gikk han sakte og satte seg seigt ned. ... Eneste lyspunkt var en fin innkalling da han mens jeg prøvde samle meg vimsete avgårde på egenhånd inn i en luftegård jeg ikke har gitt ham lov til å gå i. Da spratt han opp fra sniffingen og kom løpende inn med en gang. Supert! ..men det var det ENESTE han gjorde riktig på cue. Han dekket hver gang jeg ba om stå. Så dumt på meg når jeg ba om utgangsstilling. La repeatedly fra seg apporten en meter fra meg i forsøk på å innkassere uten å måtte gi den fra seg. Fant plutselig ut at det var kewlere å gå fra front mellom beina mine til utgangsstilling istedenfor å svinge bakparten inn, og gjentok den der flere ganger. Nektet gå fot uten lure i hånden. Den økende frustrasjonen min gjorde ikke ting bedre. Han begynte holde hard rock konsert. Hoppet og bet og jukket. SÅ kom jeg på at han ikke har fått skjønnhetssøvnen sin. Han hadde vært våken fra kl 07 i morges uten å blunde et blunk. Aha! All made sense. Tok ham med meg inn igjen, og det tok ikke engang et minutt før han brøt ut i full raptus og fløy villmann mellom veggene i toddler tantrum. Stoppet plutselig og begynte krafse og grave som en manisk gærning på gulvet, og falt så dønn om, som et slakt, rett i søvn. — Har De forsøkt skru maskinen av og på igjen? 
    • Det er nok definitivt en del av "spøkelsesalderen", men det er også viktig å ta på alvor så man ikke ved uhell forsterker adferden så den blir en uvane.
    • Er hun ikke i den alderen? Jeg har noe liknende problemer selv, også 5 mnd. Bjeffet plutselig på en dame på bussholdeplassen i dag, uvisst av hvilken grunn. Heldigvis bare sosial bjeffing, som han gjør når han vil noe, men hun ble dessverre ukomfortabel, så måtte fortelle henne at det var vennlig kommunikasjon for å få oppmerksomhet, ikke noen trussel eller advarsel. De høres veldig annerledes ut og serveres mot "inntrengere" på "eget territorium". Kanskje sammenlignbart med hva din gjør? Fordi min er avlet for å vokte, så belønner jeg ham for å være flink gutt og gjøre jobben sin tilfredsstillende når han serverer advarselbjeff på fremmede "inntrengere". Hadde han truet og ikke latt seg avlede hadde jeg kjøpt profesjonell hjelp, men foreløpig er han tilfreds med å få respons på varselet og tar min vurdering av situasjonen som god fisk.  Kjenner du til begrepet sladretrening? 
    • Det er vanskelig å si uten å se hunden. Går dere på noe valpekurs? Isåfall er det et godt sted å spørre. Jeg tenker også at det er veldig viktig med god sosialisering med trygge hunder og folk, og på trygg avstand til "skumle" ting i ulike miljøer generelt, så ikke alt ukjent blir skummelt.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...