Gå til innhold
Hundesonen.no

Sammenlegbar stol til utstilling

Izziebelle

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har allerede sånne campingstoler som man klapper sammen (firkantede) men ønsker meg en sånn som man kan pakke inn i sånt bærerør med bærereim som man kan bære over skulderen. Jeg ser mange har de på utstillinger, men jeg aner ikke hvor de har fått tak i dem. Noen som vet? Jeg skal jo ta fly til Helsinki om 2 helger og jeg har funnet ut at en stol hadde kanskje vært greit å ha med seg når man skal se på 60-70 hunder hver dag.. :whistle:

Skrevet

Lurer på om vi kjøpte våre på Plantasjen, jeg. Brukte dem sist på kåringen på Maura. Ja, det var hest, men de funket der også... :whistle::whistle:

Skrevet

Utstillinger (der får du jo med rasemotiv også!), Biltema, Clas Ohlson, bensinstasjoner (kanskje mest om sommeren?), Europris, osv osv. Koster vanligvis rundt 70kr u/motiv.

Skrevet

Claes Ohlsson her :) (skrives det virkelig slik?)

Trodde det var "Clas Ohlson", jeg :)

Leiter forresten om det samme. Men på plantasjen har jeg bare sett med tre ben, jeg har lyst på sånn med fire bein.. og koppholder :)

Noen som vet om nettbutikker de selger det? :)

Skrevet

Takker! Skal se om jeg ikke finner noe jeg da. Om ikke så kan jeg jo håpe på at jeg de selger noe der borte eller noe sånt. Det skal nok ordne seg på et vis! Er litt seint på sesongen i grunn ja.. Ser den! Hehe.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...