Sasha&Kiara Skrevet 30. November 2009 Rapporter Skrevet 30. November 2009 Ja nå er det bare 11 dager igjen til vi skal hente hun Gleder meg sååå utrolig mye, endelig 5mnds ventetid over. Helt fersk der ja Første møte 5uker 6uker :D Imorgen skal vi besøke hun igjen, og jeg gleder meg jo masse Red: De ble voldsomt svære la de jo inne gjennom photobucket Siter
Sasha&Kiara Skrevet 6. Desember 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Desember 2009 Vært og besøkt hun idag Hun var 7uker igår Bare 5dager til vi kan hente hun nå Siter
Lola Pagola Skrevet 6. Desember 2009 Rapporter Skrevet 6. Desember 2009 kan tenke meg du gleder deg litt nå ja! Siter
Sasha&Kiara Skrevet 6. Desember 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Desember 2009 kan tenke meg du gleder deg litt nå ja! ja, vi bestilte valp av oppdretter i begynnelsen av juni, så virker som en evighet og vente hehe. Men nå er altså snart dagen her Siter
Djervekvinnen Skrevet 6. Desember 2009 Rapporter Skrevet 6. Desember 2009 Ja det er eeevigheter å vente. Men litt godt å glede seg da! Det blir spennende når valpen har kommet hjem! Siter
Sasha&Kiara Skrevet 27. Desember 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Desember 2009 Snø er morro Lille tyv Siter
Sasha&Kiara Skrevet 6. Mai 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Mai 2010 Denne tråden har jeg jo glemt Sasha er jo blitt 7mnd snart hun nå Første møte med pus, eller ja hvertfall første møte hvor pus ikke stakk av, hehe.. Pus tok det hele med ro Vakringen Vakringen fikk BIR og BIG3 i Førde Helt utrolig at hun allerede snart er 7mnd Jeg husker enda det første bilde jeg fikk og det var 8uker til jeg skulle hente hun, hehe. Når nærmer hun seg jaggu året. Og tiden har flydd av sted. Hun er en skikkelig kose jente Og får hun mulighet så spretter hun på fanget og legger seg, hehe Siter
[email protected] Skrevet 6. Mai 2010 Rapporter Skrevet 6. Mai 2010 Nydelig! Det bildet med smukken var jo helt herlig! Siter
Sasha&Kiara Skrevet 28. Juni 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Juni 2010 Fikk tatt noen fine bilder igår Det ble helt klart favoritten Blitt stor jente 9mnd er hun straks nå Nye leker er alltid morro Siter
Sasha&Kiara Skrevet 3. Januar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Januar 2011 Vi har jo hentet nr 2 vi no Så nå er det Sasha og Kiara Sasha renner litt under øynene, så vi håper virkelig det bare er en periode som har vært før. Men hun er nå hvertfall blitt 15mnd nå Tiden flyr virkelig. Kiara er blitt 12 uker gammel Hun gjør som Sasha og ligger da forran peisen og "varmer" seg, hehe Hun er veldig søt Stå trening må man ha, hehe. Og akkurat her står hun jo bedre enn Sasha For Sasha blir stående og trippe når hun har FRYKTELIG lysst på godbiten :P Siter
Sasha&Kiara Skrevet 4. Januar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Januar 2011 Takk De er ganske søte Selv om minste kan være en pain innimellom :) Siter
Sasha&Kiara Skrevet 8. Januar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Januar 2011 Nydelige Takk Han er en SMULE nydelig han Leo å :D Skulle jeg hatt en annen rase måtte det blitt en eurasier :D Siter
Sasha&Kiara Skrevet 10. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 10. April 2011 Kiara er blitt 6mnd Ikke ett supert bilde av hun da, hehe. Hun ser litt kort i pelsen ut bak, men hun har en kjempekraftig pels overalt Så gleder oss stort til og stille hun i Stavanger om 1uke. Siter
Sasha&Kiara Skrevet 4. Juni 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Juni 2011 Kiara har vokst seg stor Hun er nå blitt 7mnd, snart 8faktisk Og er midt i sin første løpetid Sasha, pelsløs for anledningen , er jo blitt 20mnd nå vel Hun er bare en så fantastisk hund, av personlighet, at jeg vet ikke hva Hun blir 2år i oktober. Og neste løpetid skal hun få valper Noe som blir veldig spennende da jeg innbiller meg at jeg har funnet en veldig god match til henne på mange måter Siter
Artemis Skrevet 4. Juni 2011 Rapporter Skrevet 4. Juni 2011 Så fine de er! Tøffe seler(?) også! Gangster og security, hehe. Siter
Recommended Posts