Artemis Skrevet 26. November 2009 Rapporter Skrevet 26. November 2009 Jeg hadde en liten julephotoshoot i dag, og resultatet ble noe interessant, så jeg har lagt ut noen bilder her. Deltakerne på bildene var som følger: 1 stk fuglehund av rasen irsk setter 1 stk høne av rasen plymouth rock 1 stk kanin av rasen belgisk hare Vi begynte med hunden: ...og la til en høne: ...før jeg la til en kanin: Ikke var de like fotogene hele tiden: Den som var vanskeligst å få bra til var kaninen Quickstep, som var høyt og lavt hele tiden. Hun hoppet frem og tilbake over hunden stakkers: Quickstep ville undersøke alt: Men vi fikk nå til et ok bilde til slutt :rolleyes2: :
LeneG Skrevet 26. November 2009 Rapporter Skrevet 26. November 2009 Hihi. Du har søte dyr du :rolleyes2:
Benedicte Skrevet 26. November 2009 Rapporter Skrevet 26. November 2009 :rolleyes2: Men så fint det siste ble! Quickstep sitter der som en lydig hund.
SaraS Skrevet 26. November 2009 Rapporter Skrevet 26. November 2009 HAHA! :rolleyes2: Kjempemorsomme bilder! Litt hundeplageri du driver med der
Carina Skrevet 26. November 2009 Rapporter Skrevet 26. November 2009 Neeei, så moro. :rolleyes2: Fine dyr du har! Haren er nydelig, synes man burde få se flere bilder av den.
AnnikenK Skrevet 26. November 2009 Rapporter Skrevet 26. November 2009 Morsomme bilder Også er jeg skikkelig imponert over hunden din, som ligger stille med både kanin og høne rundt seg. Det er jakthunden sin det :rolleyes2:
Iago Skrevet 26. November 2009 Rapporter Skrevet 26. November 2009 Herlig Enig med Stich, imponert over hunden din :rolleyes2: Min hadde vel kremt, drept litt av hvert.
Aussieglis Skrevet 26. November 2009 Rapporter Skrevet 26. November 2009 :rolleyes2: Men så fint det siste ble! Quickstep sitter der som en lydig hund. Du så det du også ja?! *ler* Herligste kaninen! Vil se mer bilder av Quickstep! Det siste bildet var jo et skikkelig blinkskudd Det MÅ du bruke!
Gjest Skrevet 26. November 2009 Rapporter Skrevet 26. November 2009 Heerlig :rolleyes2: Måtte vise bildene til kjæresten min, han ble litt sjokkert over de fine dyrene sammen!
tm100001 Skrevet 26. November 2009 Rapporter Skrevet 26. November 2009 Så morsomt! :rolleyes2: Fine bilder!
Benedicte Skrevet 26. November 2009 Rapporter Skrevet 26. November 2009 Neeei, så moro. Fine dyr du har! Haren er nydelig, synes man burde få se flere bilder av den. Du så det du også ja?! *ler* Herligste kaninen! Vil se mer bilder av Quickstep! Det siste bildet var jo et skikkelig blinkskudd Det MÅ du bruke! Ja, flere bilder av søøøte dyret Jeg får nesten lyst på kanin igjen :rolleyes2:
PsychoLynx Skrevet 26. November 2009 Rapporter Skrevet 26. November 2009 haha, så herlig gjeng! skikkelig moro å se! :rolleyes2:
Lola Pagola Skrevet 26. November 2009 Rapporter Skrevet 26. November 2009 :rolleyes2: Den hunden din er bare helt fantastisk virker så utrolig god altså!
Tuskelusken Skrevet 26. November 2009 Rapporter Skrevet 26. November 2009 Herlige bilder! :rolleyes2: Nydelig kanin du hadde da, og hønen og!
Gåsa Skrevet 26. November 2009 Rapporter Skrevet 26. November 2009 Helt fantastiskt!Hunden din er jo bare utrolig ligger der helt i ro med en høne og kanin!Særlig at er rolig m,ed høna er jeg imponert over altså
sham Skrevet 26. November 2009 Rapporter Skrevet 26. November 2009 Drit kule bilder:) Kjempe fint det siste:) Flink hunden din var som bare lå der
Løpende Tørkerull Skrevet 26. November 2009 Rapporter Skrevet 26. November 2009 det er de beste julekortbildene jeg har sett noen gang!! Tok meg en stund å se hva kaninen gjorde da det var utydelig (så bildet først i en annen tråd) ... men så så jeg jo at den hoppet julebukk!
Shilamon Skrevet 26. November 2009 Rapporter Skrevet 26. November 2009 Kan jeg få stjele ett av disse bildene og legge ut på hundeforumet neste gang det diskuteres hete hunder i fugl og manglende ro? herlige!
turbogutten Skrevet 27. November 2009 Rapporter Skrevet 27. November 2009 Herlige dyra! Hunden din ser så utrolig søt ut, både utenpå og innvendig
Artemis Skrevet 27. November 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 27. November 2009 Takk for mange fine ord Det er en trivelig gjeng ja, og Quickstep er en søt liten frøken. Skal se om ikke jeg kan snike inn noen flere bilder av henne etter hvert Kan jeg få stjele ett av disse bildene og legge ut på hundeforumet neste gang det diskuteres hete hunder i fugl og manglende ro? herlige! Hahaha! De kommer vel neppe til å tro at faren hans er NJCH Han vet godt forskjellen på å høns, skjærer og ryper i hvert fall Er jo greit å ha fuglehunder som ikke blir helt tussete bare de ser en spurv
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar