Gå til innhold
Hundesonen.no

Artist man kan kle seg ut som


MegaMarie

Recommended Posts

Lady Gaga :aww:

Det forslaget er faktisk det jeg har likt best så langt av andre :) Men føler kanskje det blir litt vell dramatisk? Forslag til hvordan jeg kan løse det da?

Du ser blond ut på avataren din, og da er det jo endel syngedamer som er lette å kle seg ut som? Britney, kanskje? Back in "Hit me baby one more time" dagene?

Det tipset fikk jeg også ;) Men hvordan kan jeg få frem at det er Britney jeg skal være å ikke bare hvilken som helst blondie :P?

Kiss ? Så kan du ha sånne svarte stjerner i ansiktet, nagler og svart hår :hyper:

Hahah :) Off course!

Marilyn Manson.... ha ha ha ha!

Madonna på vei til/fra gym - dvs med joggebukser på...

(Hvilkensomhelst norsk artist = helt vanlige klær)

Susanne

God idè! Den går jeg for om jeg ikke kommer på noe bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan kan jeg få frem at det er Britney jeg skal være å ikke bare hvilken som helst blondie ;)?

Skal du være Britney må du ha skoleuniform og sånne oppepåhodetmusefletter og si "hit me baby one more time" hele tiden! Evt kan du ha rød lakkdrakt! :hyper:

Ellers kan jo Madonna være en hel masse rart da, kommer an på hvilken periode du velger. Hun var ganske dydig på 80-tallet ei stund feks! :aww:

Vi hadde en del sånne temafester da jeg gikk på høyskole og på en fest kledde vi oss ut som Spicegirls husker jeg. Veldig lett gjenkjennelig når vi var 5! :)

Edit:

Ellers... andre forslag...

Alanis Morisette - naken med lang, mørk parykk som dekker det viktiste ala "Thank you"?

Bjørk - gal og iført hva som helst supercrazy, men helst en svane...

Dolly Parton - hiv innpå med hårspray og innlegg!

Cindy Lauper - hu er jo gal nok til å kunne vises...?

Cowboy Laila? (møtte henne innimellom på gata mens jeg bodde på Hamar og hun ER sånn alltid! :) )

Hmmm jah... *tenke mer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...