Teserere Skrevet 8. November 2009 Rapporter Skrevet 8. November 2009 Idag har vi vært ute og kost oss i høstsola Aïda er 17 mnd.
York Skrevet 18. November 2009 Rapporter Skrevet 18. November 2009 Kjempeflotte bilder av Aïda! Hun ser fantastisk bra ut
armagnac Skrevet 23. Mars 2010 Rapporter Skrevet 23. Mars 2010 Fortsatt like vakker ser jeg Skikkelig feminin tispe planer om å stille henne??
Teserere Skrevet 23. Mars 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Mars 2010 Takk ! Jeg har da stilt henne ut litt, og skal stille mer, er bare så masse med skole akkurat nå, pluss at det ikke er så mange utstillinger i nærområdet.. Blir dyrt å reise langt for en fattig student også Men skal vel bli med på noen utstillinger til sommeren igjen
armagnac Skrevet 23. Mars 2010 Rapporter Skrevet 23. Mars 2010 Takk ! Jeg har da stilt henne ut litt, og skal stille mer, er bare så masse med skole akkurat nå, pluss at det ikke er så mange utstillinger i nærområdet.. Blir dyrt å reise langt for en fattig student også Men skal vel bli med på noen utstillinger til sommeren igjen Ja veit hvordan det er Ikke alltid man har råd til å farte rundt for å stille Men det er jo utrolig spennende og sossialt Regner med det har gått bra i ringen med dere Syntes hun ser bra ut er jo gjerne litt mer utstillinger om sommeren
Midas Skrevet 22. Juni 2010 Rapporter Skrevet 22. Juni 2010 Så flott hun er! Fin sele til henne på ene bildet, hvilken sele er det?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar