Gå til innhold
Hundesonen.no

Frida, min mopseskjønnhet!


Synnikken

Recommended Posts

Min lille blomst er nå hjemme, hun har vært her i noen dager nå. Dere vet jo det, eller.. de av dere som følger med i akkurat nå :P

Frida er herlig, Vi er påmeldt valpeshow i ølen den 13-14 februar. Hun fyller 4 mnd den 12 februar, så der var vi jo heldige... heheh :P

Livet med Frida og Boris er skjønt, Boris takler henne fint, han prøver allslags rare måter for å skjønne hvordan han skal leke med henne. :) Funnet ut at det er lettest og ligge på gulvet og leke mens Frida løper rundt.

Frida har bodd halvannet døgn hos tante, mens jeg har jobbet inn siste innspurt før jul. Hun har ikke hatt noen uhell inne, dog gir hun heller ikke beskjed. Men regelmessig ut så går det fint.

Lille skjønne elsker snøen, syns det er kaaldt da. Men 10-mins perioder annenhver time på dagen er vi ute og løper ;)

Nå skal vi legge oss her i huset. Imorgen kommer det bilder regner meg med. Er dessverre for mørkt til å ta noe særlig bilder nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sååååå søøøt :):lol:

Hun er nydelig Synnøve og fy hvor trist hun ser ut på det snøbildet :P

Skjønner ikke hvordan du rekker å stille henne opp å ta bilde jeg :)

Demi er ove alle hauger før jeg rekker å knipse.

Takk! :lol:

Veeel.. Pusekatt under juletreet er bra fokuspunkt! :P dessuten så pirker jeg henne i lysken med ene hånden mens jeg stiller inn kamera med andre :lol: Hun holder seg i ro da.. hverfall nok til at speilrefleksen får til å ja.. (autofokus) så er det "SE PÅ PUUUUZ" KNIIPZ! :lol: hehhe

Skal legge ut ett av de heller mindre bra jeg haaha :lol:

prveoppstilling002.jpg

:icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Frida har nå rukket å bli SYTTEN uker. Herremin så tiden flyr, samt at det føles som hun er mye eldre... rare greier :)

Feb090-Kopi.jpg

Tiden som har gått har damen greid det store å miste 40% av synet på venstre øye, grunnet skaresnø på øyet som ødela flere av hornhinne lagene hennes. :)

Ellers så har lillen STOR matlyst og er full av energi :lol:

Feb080-Kopi.jpg

Her skuer hun utover kongeriket sitt.

Feb079-Kopi.jpg

Søtere enn søtest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...