Gå til innhold
Hundesonen.no

Juta


Margrete

Recommended Posts

Fine farger, men ønsker litt mer kontrast/forskjell på bakgrunn og banner. Blir litt for lik.. Enten lysere bakgrunn, eller mørkere banner. Og så ville jeg heller valgt kornete bakgrunn og ikke-kornete banner, sånn for bildet sin del!

Ellers pent design syns jeg. :icon_redface:

EDIT: Etter å ha tatt en andre kikk på siden er jeg søren ikke sikker.. Mulig det ikke trengs mer kontrast/forskjell på bakgrunn banner.. Er forresten en pen sandfarge hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banneret er fint, men W er vanskelig å lese, blir lett M, eller to N'er eller med en I inni, og litt sånn...

Der du skriver om Uta, synes jeg personlig det er penest om teksten enten starter under bildet, eller at bildet er integrert i teksten. Nå begynner teksten der bildet slutter, og det ser bare uferdig ut.

Også lurer jeg på om fødselsdatoen hennes er riktig, for jeg trodde hun var eldre...

Sånn, da har jeg som vanlig bare fokusert på feil og mangler, og ikke sagt noe om at jeg liker siden din, at jeg leser bloggen din, og gjerne vil gå tur med Uta en dag igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banneret er fint, men W er vanskelig å lese, blir lett M, eller to N'er eller med en I inni, og litt sånn...

Der du skriver om Uta, synes jeg personlig det er penest om teksten enten starter under bildet, eller at bildet er integrert i teksten. Nå begynner teksten der bildet slutter, og det ser bare uferdig ut.

Også lurer jeg på om fødselsdatoen hennes er riktig, for jeg trodde hun var eldre...

Sånn, da har jeg som vanlig bare fokusert på feil og mangler, og ikke sagt noe om at jeg liker siden din, at jeg leser bloggen din, og gjerne vil gå tur med Uta en dag igjen.

Ups du har jo rett, hun er jo født i 2007.

Og det jeg har skrevet om Juta må gjøres om. Har blitt bedre kjent med henne nå og da har jeg litt mer å skrive om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups du har jo rett, hun er jo født i 2007.

Og det jeg har skrevet om Juta må gjøres om. Har blitt bedre kjent med henne nå og da har jeg litt mer å skrive om.

Årene flyr, vettu! Særlig når du har hatt henne i tre måneder :icon_redface:

Jeg leste ikke teksten, så kun på oppsett tekst versus bilde. Men oppdatering av tekst var et godt forslag jeg tar med meg, jeg tror X'ens tekst på sin hjemmeside kan ha godt av en oppdatering. Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå så fin farge! *liker den veldig godt*, men jeg synes kanskje bildet av Juta forsvant "bak" fargen hvis du skjønner, hvis hun kunne ligget klar og tydelig utenpå sammen med bokstavene (de forsvant bak de også), så synes jeg det ville gjort seg heeelt enormt altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine farger, men ønsker litt mer kontrast/forskjell på bakgrunn og banner. Blir litt for lik.. Enten lysere bakgrunn, eller mørkere banner. Og så ville jeg heller valgt kornete bakgrunn og ikke-kornete banner, sånn for bildet sin del!

Ellers pent design syns jeg. :icon_redface:

EDIT: Etter å ha tatt en andre kikk på siden er jeg søren ikke sikker.. Mulig det ikke trengs mer kontrast/forskjell på bakgrunn banner.. Er forresten en pen sandfarge hos meg.

Jeg tenkte det samme ang det jeg har uthevet. Jeg ville gjort bakgrunnen svakere, evt banneret mørkere.

Ellers liker jeg det :icon_redface: Fargene er fine, og banneret er utrolig flott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå så fin farge! *liker den veldig godt*, men jeg synes kanskje bildet av Juta forsvant "bak" fargen hvis du skjønner, hvis hun kunne ligget klar og tydelig utenpå sammen med bokstavene (de forsvant bak de også), så synes jeg det ville gjort seg heeelt enormt altså!

Enig med TonjeM. Synes fargene er nydelige! Men jeg ville hatt Jutabildet som et vanlig bilde liksom. Slik du hadde på den forrige headeren. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var veldig fin!

Trooor lysere bakgrunn.. Men er ikke sikker... :) At bakgrunnen er så lys som de lyse kornene i banneren. Mulig det blir litt for lyst da, men noe sånnt.. Vanskelig å se for seg da, så mylig det blir penere med mørk bakgrunn..

EDIT: Etter kikk på siden din nå så syns jeg bakgrunn og ny banner passet bra egentlig.. Aner ikke om du har endret bakgrunnsfargen fra i sted, men syns i alle fall det ble bra nå.

Trodde egentlig du spurte om du skulle velge lys eller mørk bakgrunn, så jeg sjekket ikke siden din først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den forrige versjonen var mye stiligere - vil vi se gode bilder av hvordan hun ser ut, går vi inn på siden om Juta. Forrige banneret var mer helhetlig og kunstnerisk vakkert. Synes jeg.

Men den W'en er fremdeles ekkel å lese...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAA! SÅNN! *skrike kjempehøyt for å få viljen sin* Syntes det var veldig veldig pent jeg!

Jeg synes den forrige versjonen var mye stiligere - vil vi se gode bilder av hvordan hun ser ut, går vi inn på siden om Juta. Forrige banneret var mer helhetlig og kunstnerisk vakkert. Synes jeg.

Men den W'en er fremdeles ekkel å lese...

What to do!? :) Jeg å synes det med fadet Juta var finest, men likevel synes jeg det ble litt for fadet på en måte atte... *finne ut av det*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • En C-hund kan være symptomfri, eller den kan ha plager. Det er jo veldig individuelt. En annen ting er at skjelettproblemer gjerne forplanter seg. Min hund har ikke forkalkninger, men hun har avlastet hoftene såpass mye at hun har fått subluksasjon i en skulder foran. Og hun får til stadighet låsninger i ryggen som må knekkes opp. HD er noe man må ta hensyn til hele tiden, mtp. at all aktivitet må tilrettelegges. Min hund har stort sett vært symptomfri og klart seg greit til tross for HD, men det har jo krevd en middels formue i massasje, laserbehandling, fysioterapi, svømming, injeksjoner, kosttilskudd osv. 
    • Jeg skjønner. Jeg synes på en måte ikke at 3/6 med C (uten forkalkninger) er så ille, men jeg har sett på fryktelig mye hunder i det siste. Mulig jeg har sett meg blind og at jeg må stikke fingeren i jorda
    • Jeg tenker at hvis du må velge mellom de ulempene, og heller få en mindre risiko for de senere, så ville jeg ventet. Ja, tidsmessig er det optimalt, men det er snakk om litt tilrettelegging bare. Jeg vet ihvertfall at om jeg hadde stått der med en 4 år gammel hund enten skuddredd eller med HD, og hadde hatt disse valgene, så ville jeg angret på å ikke bare ha ventet noen måneder. Noen garanti er det såklart aldri. Om du kan leve med en skuddredd hund som ikke kan brukes til det den er tenkt til, så ville jeg gått for det. HD går utover helsa og hverdagen til hunden i mye større grad.
    • For å være ærlig: Jeg ville stått over begge kullene. Det er ganske kjipt å sitte med hund om to/tre år som viser tegn på sjukdom som du kunne vært uten om du ikke hadde hatt dårlig tid.  Både skuddreddhet og leddsjukdom kan korte ned/stoppe både konkurranse og redningsplaner. Vent til det kommer et kull hvor du heller blir misfornøyd med noe som ikke kan være fysisk/psykisk begrensende. For eksempel farge og kjønn. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...