jma Skrevet 4. November 2009 Rapporter Skrevet 4. November 2009 her er linken til vår hjemmeside presapassion jeg tar gjerne imot tips om hvordan jeg kan få den bedre. jeg er helt grønn når det gjelder redigering av denne type hjemmesider (er vant til piczo), så har fortsatt mye å lære. jeg sliter forresten med å finne et galleri jeg er fornøyd med. jeg bruker joomla, noen som har noen forslag?
jma Skrevet 4. November 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 4. November 2009 oi! jeg ser at alt på menyene har forsvunnet derfra jaja, da var det ikke så mye å vise fram foreløpig
jma Skrevet 11. Januar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Januar 2010 nå er hjemmesiden vår oppdatert
Banshee Skrevet 12. Januar 2010 Rapporter Skrevet 12. Januar 2010 Begynner å se bra ut nå linken til bloggen i menyen virker ikke, da...
Nirm Skrevet 28. Februar 2010 Rapporter Skrevet 28. Februar 2010 På min maskin i FF så kuttes enkelte av bildene slik at de blir seende veldig merkelig ut. Eksempel på weight-pulling sidene så kuttes flere bilder over hodet på hunden loddrett, men om man velger "vis bilde" så kommer det opp mer av bildet.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar