Gå til innhold
Hundesonen.no

Farge på banneret mitt?

Margrete

Farge på banner?   

57 stemmer

1. 1.

• Sort?
      14
    • Brunt?
      23
    • Grønt?
      20

Recommended Posts

Skrevet

Jeg vil ikke ha sort banner, og trodde jeg hadde laget det brunt.... nå mener enkelte at det er sort. Ergo må vi nok stemme på dette :rolleyes2: Noen gir seg nemlig ikke, så dette er en avstemming som også dreier seg om ett vennskap :D

Ja altså på hjemmesiden min :D

Skrevet

Lurt å lese hele innlegget før man stemmer :rolleyes2:

Jeg stemte sort, for jeg trodde du mente fargen på avartaren din. Men banneret på hjemmesiden din er mer grønnaktig i mine øyne.

Skrevet
Da'ah, det er jo svartbruntgrønt!

Godt svar! :D

Nesj, er du fargeblind eller?? Det er jo olivengrønt :rolleyes2:

Olivengrønt my ass! :D

Skrevet

Jeg stemte sort. Men det er allikevel ikke sort.

Du har en meget mørk grønnsvart farge på banneret og ved bare ett pittelite feiljustering på en pc-skjerm så ser den fargen svart ut. Men jeg gjorde det så såre simpelt at jeg print screenet hjemmesiden din, tok den opp i ps og tok fargesjekk der.

og den minst mørke fargekoden jeg fikk var R=34 G=34 B=24 og det etter å ha saumfart banneret ditt. Men ofteste fargekode som dukker opp er R=2 G=1 B=0 (selvfølgelig flere å da du har en rekkevidde med forskjellige nyanser i banneret.) Det vil tilsi at fargen er nærmest svart. Svart = RGB = 0 :D Det kan derimot ikke krangles på! :P

Det skal nok bare en liten nyanse justering til også har du en veldig fin farge på banneret :whistle:

Skrevet
Margrete, du må endre farge, folk her blir jo tussete :D

Jepp, ser meg nødt til det!

og den minst mørke fargekoden jeg fikk var R=34 G=34 B=24 og det etter å ha saumfart banneret ditt. Men ofteste fargekode som dukker opp er R=2 G=1 B=0 (selvfølgelig flere å da du har en rekkevidde med forskjellige nyanser i banneret.) Det vil tilsi at fargen er nærmest svart. Svart = RGB = 0 :P Det kan derimot ikke krangles på! :P

*ler* Skjønner jeg rett og slett må få en annen farge her.

Og nå blir den grønn for tenke, i forskjellige fargenyanser for tenk :whistle:

Takk for hjelpen... vennskapet sto til redning! Hun smisket seg inn igjen *flir*

Skrevet
Takk for hjelpen... vennskapet sto til redning! Hun smisket seg inn igjen *flir*

:whistle: Jeg? Smiske? Har du hørt slikt tull *furte*

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...