MollyC Skrevet 21. Desember 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Desember 2009 OK skal prøve det neste gang, ellers er denne måten her enkel, når jeg er inne i Firefox.
Synnikken Skrevet 21. Desember 2009 Rapporter Skrevet 21. Desember 2009 Caroline du gjør ting på vanskelig måte Letteste er å opprette en konto i photobucket. Eller annen foto-dings
Caroline&Lillemor Skrevet 21. Desember 2009 Rapporter Skrevet 21. Desember 2009 Caroline du gjør ting på vanskelig måte Letteste er å opprette en konto i photobucket. Eller annen foto-dings Jeg prøvde meg på den photobucket dingsedangsen, men ble så mye dill,hehe.. Har ikke tålmodighet til å sette meg inn i d Men det funker jo
MollyC Skrevet 10. Januar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Januar 2010 Nå har tispevalpene flyttet til nye hjem. Trulte til en herlig familie som bor på Blommenholm, ikke langt unna, og Tara har flyttet til en kjempekoselig familie på Jessheim og de har familie rett oppi veien her. Jeg kommer nok til å møte begge to innimellom. Hannen bryr jeg meg ikke å stresse for å bli kvitt, for han er sååååååååå herlig.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar