Gå til innhold
Hundesonen.no

dragcave

Lola Pagola

Recommended Posts

*flir* husker eggehysteriet her inne i fjor, noen som holder på fortsatt? Jeg var nettopp inne nå¨, og nå kan man se stamtavlene til eggene :rolleyes2: jeg har derfor i dag startet på ny fersk under nytt kennelnavn og dragebebiser ventes iløpet av noen dager. :getlost:

for de som ikke aaaner hva jeg snakker om, her: http://www.dragcave.net

(ps får minne på at vi ikke får ha egg i signaturen da, bare så det er sagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Logg inn på www.dailydragonfix.com

Så går du på My account, nederst på den siden er det sånne luker du kan fylle inn i, for å legge til egg. Skriv inn de fire sifrene/bokstavene du finner før .gif (feks url=xxx/view/42HW.gif). Du finner kodene der som du får HTML-koden til egget, inne på egget sin side.

Det eneste som er, er at du må klikke på 20 andre egg om dagen, men det er ikke noe stress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen dreping av drager nei. Det er avl det det er snakk om. Rovavl :)

Man kan ha 4 egg om gangen tror jeg. Etterhvert som de blir klikket på (av andre) klekker de, og blir til små drageunger. Disse må også klikkes på av andre for å vokse opp. Når de er blitt voksne kan man avle på dem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor finner jeg hvor mange klikk mine egg har fått?

Det står ved siden av eggene på scrollen din :) Og jada, er fortsatt avhengig jeg. I går klikket jeg meg fire halloween egg, tjoho :)

Sider å putte eggene på for å bli klikket er blant annet: www.sotidragon.net eggswillbedragons.com og dailydragonfix.com På dailydragonfix må man registrere seg og også klikke på minst 20 andre egg hver dag for å beholde eggene sine der. De to andre krever ingenting, bare å registrere scrollen der :)

Link til min scroll står under Linker på min hjemmeside, bare å ta en titt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står ved siden av eggene på scrollen din :twisted: Og jada, er fortsatt avhengig jeg. I går klikket jeg meg fire halloween egg, tjoho :ahappy:

Sider å putte eggene på for å bli klikket er blant annet: www.sotidragon.net eggswillbedragons.com og dailydragonfix.com På dailydragonfix må man registrere seg og også klikke på minst 20 andre egg hver dag for å beholde eggene sine der. De to andre krever ingenting, bare å registrere scrollen der :aww:

Link til min scroll står under Linker på min hjemmeside, bare å ta en titt ;)

Fy søren du hadde mange drager! :whistle: fine var de også=) hvor lang tid tar det før de klekkes som regel?

SoppenCamilla: får de sprekk i skallet før de klekker?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drepte egget mitt fordi det var feil egg, og nå vil det ikke bli borte :whistle:

help, someone ?

edit: også vil ikke de voksne dragene mine ha navn. står bare: "You try to write the name, but the ink disappears as you write, so you decide to try something else" blææ.

og ja, jeg er hekta igjen :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Personlig er jeg veldig glad i bichon-rasene, selv om de krever litt klipping og børsting. Med riktig sosialisering og trening så er de fine familiehunder som kan være med på det meste. Om dere lener mot spaniel så synes jeg personlig at springeren er et bedre valg. Cockeren og de mindre (king charles og cavalier) har mye helseproblemer. De er fine familiehunder, men krever også litt pelsstell. Shetland sheepdog kan være et alternativ. Hvis dere ikke vil ha pelsstell i det hele tatt så ta en titt på dansk/svensk gårdshund. De kan bjeffe når det kommer besøk, går folk på veien, osv. men ikke noe mer enn de fleste andre små raser. De er glatthåret, men røyter da korte hår minst et par ganger i året, som er normalt for alle røytende raser. De er aktive og trenger både fysisk og mental aktivisering, og kan kanskje minne litt om beagle hvis det er utseende som trekker der. Mellompuddel eller dvergpuddel er morsomme og allsidige hunder, de må klippes/børstes.
    • Takk for utfyllende svar og gode råd!  Hvis vi skulle se på en mindre hund, er det noen raser du vil anbefale da?   Hvis vi lener mot spaniel: vil en cocker spaniel eller springer spaniel være et bedre valg? 
    • Har jobbet i kafé tidligere, og etter det jeg kan huske så benyttet vi oss av et spesifikt middel for å bløtlegge bestikk i noen minutter før steamer. Het vel «Dip-It» eller noe sånt.
    • Det ser jo ut som at det virker å bruke strup, men jeg ønsker ikke å bruke det på hundene mine uansett. Mykere metoder tar nok lengre tid, og krever sikkert mer av meg som hundefører, men jeg ønsker heller å legge inn den innsatsen enn å påføre smerte på hundene mine. Hva forskning sier er ikke så relevant for meg, når jeg ser at jeg klarer å oppnå det jeg ønsker uten å bruke brutale metoder så gjør jeg selvsagt det.  Ingen av mine hunder er enkle typer, så når det går an å få de til å fungere godt uten bruk av vold så tenker jeg det skal være mulig for de fleste. 
    • Det er veldig lenge siden jeg har brukt noe slik(da jeg gikk på folkehøyskole for 20+ år siden). Men jeg husker at man skulle skylle før man satte inn i maskinen. Jeg fant også dette, om det er til noe hjelp; Oppvaskmaskin til industri: Slik får du best resultat - Machine Products Storkjøkken AS
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...