Gå til innhold
Hundesonen.no

Nå i disse Twilight tider...

ToneS

Twilight Series  

60 stemmer

1. 1.

• Bella Swan
      15
    • Edward Cullen
      36
    • Jacob Black
      16
    • Emmet Cullen
      12
    • Alice Cullen
      24
    • Carlisle Cullen
      9
    • Esme Cullen
      5
    • Rosalie Hale
      2
    • Jasper Hale
      9
    • Renesmee Cullen
      5
    • James
      2
    • Victoria
      1
    • Laurent
      2
    • Sam Uley
      0
    • Embry Call
      1
    • Paul
      1
    • Charlie Swan
      4
    • Renée Dwyer
      1
    • Billy Black
      0
    • Mike Newton
      0
    • Jessica Stanley
      0
    • Angela Weber
      0
    • Eric Yorkie
      0
    • Aro
      1
    • Marcus
      0
    • Caius
      0
    • Sulpicia
      0
    • Athenodora
      0
    • Didyme
      0
    • Jane
      3
    • Alec
      2
    • Demetri
      0
    • Chelsea
      0
    • Renata
      0
  2. 2.

• Edward Cullen
      47
    • Jacob Black
      12
    • Mike Newton
      1
  3. 3.

• Ja
      43
    • Noen
      8
    • Nei
      4
    • Skal lese de
      5
  4. 4.

• Ja
      53
    • Nei
      3
    • Kanskje
      4
  5. 5.

• Twilight
      25
    • New Moon
      12
    • Eclipse
      12
    • Breaking Dawn
      11
  6. 6.

• Ja
      47
    • Nei
      5
    • Ja! Må på alle premierer, skulle gjerne møtt alle skuespillerne og hatt alle autografene!
      8
  7. 7.

• Bøkene
      49
    • Filmene
      11
  8. 8.

• Ja
      46
    • Nei
      5
    • Usikker
      9

Recommended Posts

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Ih, jeg liker ikke at det er bilder relatert til filmen i tråden her. Må nok boikotte denne tråden her jeg... Jeg skal ikke se filmene og unngår alt som har med dem å gjøre. Bøkene er jeg veldig glad i!

Angående Edward vs. Jacob: Edward selvfølgelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edward er en herlig fyr han :) Selvom Jake også duger,men kun med kort hår! Langt hår er turnoff :)

*nikker og er veldig enig* Langt hår er ekstremt turnoff!

Hvem som er mine favoritter, vel i filmen er det Carlisle. :) Alice er en av mine favoritter i både bok og foreløpig film.

Jeg har egentlig ikke noe sånn "stor" favoritt egentlig, men liker noe ved alle.

Og Edward er litt drømme type, mystisk og sånn. Kanskje litt eie-syk, men han er jo ikke en vampyr for ingenting (dem skal være litt slik dem)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Premiere billetter her også, skal på Jessheim kl.00.01.

Magefølesen min sier at New Moon er bedre enn Twilight, tror bytte av regissør var bra jeg. Men det er jo bare en teori så langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jacob er helt klart min favoritt :) Klarer ikke helt å tilgi Edward for at han forlot Bella, samtidig syns jeg han er en skikkelig pompøs, manipulerense og kontrollerende jævel av og til, men jeg liker han absolutt og i det store og hele er han vel den som er mest "rett" for Bella. Forøvrig syns jeg også at Bella er skikkelig håpløs av og til hun og. Jeg er glad det ordnet seg for Jacob til slutt iallefall, for selv om jeg liker han best av karakterene i boka ville det blitt litt teit om Bella valgte han...

Bøkene slår jo forøvrig også filmene any day.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emmet er min favoritt (ikke han som spiller han, men han som eksisterer i mitt hode :ahappy: ) sammen med Edward og Charlie.

Syns det er helt teit at Meyer ikke har fulført Midnight Sun :whistle: For den er bare så intresssant. Har ikke greidd å skaffa meg premiere biletter enda, men har en sjanse for det i morgen.. håper jeg får det til, var både på førpremiere og premiere på Twilight :twisted: Bare 18 dager igjen :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Carlisle, Rosalie, Alice og Jane best av karakterene jeg :whistle: Laurent er også ganske kul! Jeg gleder meg til å se Dakota Fanning i rollen som Jane, hun er så flink :ahappy: Selvfølgelig skal Bella velge Edward, Jacob er bare dust (edit: Selvom jeg må inrømme at han er veldig kjekk, han som spiller Jacob altså. Men karrakteren kan bare holde seg unna Bella :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alice cullen! hun er jo døskul! :flowers: Kuleste av dem alle :whistle:

Om jeg hadde vært bella hadde jeg garantert valgt Edward!

Har lest alle bøkene, omtrent 6 ganger, og så twilight og New Moon på norsk 2 ganger. :ahappy: (fan jeg? neida :D )

Skal se alle filmene.

Og skikkelig trist at Midnight Sun ikke er fulført, men det går nå rykter om at hun kanskje skal fulføre den da! ;)

Edit: og bøkene er best. Til nå ivertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått billetter til lørdag 21. Orker ikke alt maset på premierer og slikt, så lørdag ble valget. Og jeg (vi) gleder oss veldig!

Litt slitsomt bare...så mange kjekke, halvnakne gutter, som i tillegg blir fantastiske beist når de vil...dette sliter på en stakars, singel jente :)

Nå er det bare en eksamen mellom nåtid og kinodagen, så må fokusere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...