Henriette Skrevet 31. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2009 Da var jeg på plass i "dalen" igjen og passer 8 herlige bordere Her kommer bilder av de:) "lille" Andy Emma tar av Andy-pandy Flo Flo igjen Flo og Indy leker Flo og Indy Indy Choy Scott Rick (psyco og carma har også bilder av han på tråden sin om gjeting) Woody Og tilslutt Molly
Ia Skrevet 31. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2009 Åee Indy må være noe av det vakreste jeg har sett noen gang
Henriette Skrevet 31. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Oktober 2009 Ja de er herlige hele gjengen
ipadda Skrevet 31. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2009 Nydelig vakre! Flo der minnet meg et øyeblikk om Teddy´n min, i litt spinklere utgave.
Ia Skrevet 31. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2009 Kan jeg spørre om noe litt OT? Hvordan får du bakrunnen sånn slørete? Går det ann å gjøre uten photoshop?
Henriette Skrevet 31. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Oktober 2009 Kan jeg spørre om noe litt OT? Hvordan får du bakrunnen sånn slørete? Går det ann å gjøre uten photoshop? :rolleyes2: Det er det kameraet mitt som har ordna har kun skarpa opp litt og lagt til litt farger
Ia Skrevet 31. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2009 Det er det kameraet mitt som har ordna har kun skarpa opp litt og lagt til litt farger :rolleyes2: Åh! Sånt gjør ikke kameraet mitt!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar