Gå til innhold
Hundesonen.no

Drømmemannen

MegaMarie

Recommended Posts

• Svar 313
  • Created
  • Siste svar
Du SKAL :ahappy:

Jeg er redd jeg hadde blitt forvist..

:twisted: Jeg har flere bilder av Espen som jeg fikk TYDELIG beskjed om at jeg ikke fikk legge ut i denne tråden :aww:

Men det er ikke så farlig med deg! KOMAN! ;):P

legg ut ! :P

JAA!

De beskjedene har ikke vi sett :whistle:

Enig!

Her må vi tenke underholdning :D

100% enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ooog, how could I forget..

Kristoffer_Joner_i__140396a.jpg

:D

Han har jeg vært på filmpremiere og på fest etter på med! :rolleyes2:

Jeg føler meg for ung til å gå ved siden av en stor muskel bundt. Litt er greit. Når jeg blir eldre skal musklene bule ;)

Men om jeg skal få lov til å sikle litt på de store gutta så :D

tudorsDM2310_468x607.jpg

henrycavillcb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg IKKE sikler over de bildene på denne siden av tråden iallefall. *grøsse*

Til TS: Send ham over hit du, så lenge han ikke bryr seg om at jeg er 4 år eldre! *flire* Har han bil, er hundeinteressert og er 180cm, så er det jaggu verdt et forsøk. *glis*

Edit: Okej, Bear-fyren her på forrige side kunne lett vært tatt. Og Johnny Depp så klart, spesielt som Jack Sparrow!

Og, menn skal ikke være arrogante, de skal ha attitude og være selvsikre! Nemmelig. Og pene øyne. Med glimt i. Og mye humor. Samtidig som de egentlig er seriøse, sånn inni der. Og dessuten synes jeg Matthew MacFadyen er en myyye bedre mr Darcy, og innmari mye mer kjekk! *smelte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What?! Må si jeg tviler litt på det? Helt lik Chris? Er det mulig da? :D Bildebevis takk!

Det hun sa! Og hvis det stemmer setter jeg meg på neste fly! :)

Hvem da? Hvor jobber han? Skal lage reportasje av en tattovør på skolen om ikke så lenge :D

*krympe seg litt* Jeg synes iværtfall han ligner :rolleyes2: Fant ikke akkurat nå bilde av han, men han jobber på flaming Heart tatto i trondheim, Elton ;) LINK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til TS: Send ham over hit du, så lenge han ikke bryr seg om at jeg er 4 år eldre! *flire* Har han bil, er hundeinteressert og er 180cm, så er det jaggu verdt et forsøk. *glis*

Jeg har gitt han beskjed og venter nå på svar. Forresten så tror jeg at han var på en slags date i går med en mange millionær dame, så kanskje han er blitt opptatt :flowers: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gitt han beskjed og venter nå på svar. Forresten så tror jeg at han var på en slags date i går med en mange millionær dame, så kanskje han er blitt opptatt :flowers: ?

Haha, hvis han var på date med en mangemillionær-dame, så kan jeg nok bare gi opp! *flire* :whistle: Jeg er jo som oftest blakk som en kirkerotte, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei.  Vi parret tispa vår for ca 14 dager siden hun har de siste dagene hatt mørk/brun aktig utflod. Er det noen som har vært borti dette før?  Har snakket med dyrlegen og fikk beskjed om at så lenge hun var seg selv, spiste, drikker ikke oppkast/diare så skulle vi det ann. Lukter ikke noe av det som kommer ut hun har heller ikke feber den er 37.6.  Blir så usikker har snakket med to forskjellige Dyreklinikk i ettermiddag den ene sa det kunne være en abort men den andre sa da skulle det ikke vært noe blod. Så ble litt forvirra 🙄
    • Hei.  Vi parret tispa vår for ca 14 dager siden hun har de siste dagene hatt mørk/brun aktig eller gjørmete  utflod. Er det noen som har vært borti dette før?  Har snakket med dyrlegen og fikk beskjed om at så lenge hun var seg selv, spiste, drikker ikke oppkast/diare så skulle vi det ann. Lukter ikke noe  av det som kommer ut hun har heller ikke feber den er 37.6.  Blir så usikker har snakket med å forskjellige Dyreklinikk i ettermiddag den ene sa det kunne være en abort  men den andre sa da skulle det ikke vært noe blod. Så ble litt forvirra 🙄 
    • Kjekt, gratulerer! Fin klubb, jeg savner miljøet.
    • Yoshi og jeg var på stevne i helgen, og endelig satt hele banen for oss og vi fikk med oss en 2. plass og vårt første napp!
    • Personlig er jeg veldig glad i bichon-rasene, selv om de krever litt klipping og børsting. Med riktig sosialisering og trening så er de fine familiehunder som kan være med på det meste. Om dere lener mot spaniel så synes jeg personlig at springeren er et bedre valg. Cockeren og de mindre (king charles og cavalier) har mye helseproblemer. De er fine familiehunder, men krever også litt pelsstell. Shetland sheepdog kan være et alternativ. Hvis dere ikke vil ha pelsstell i det hele tatt så ta en titt på dansk/svensk gårdshund. De kan bjeffe når det kommer besøk, går folk på veien, osv. men ikke noe mer enn de fleste andre små raser. De er glatthåret, men røyter da korte hår minst et par ganger i året, som er normalt for alle røytende raser. De er aktive og trenger både fysisk og mental aktivisering, og kan kanskje minne litt om beagle hvis det er utseende som trekker der. Mellompuddel eller dvergpuddel er morsomme og allsidige hunder, de må klippes/børstes.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...