Gå til innhold
Hundesonen.no

Drømmemannen


MegaMarie

Recommended Posts

  • Svar 313
  • Created
  • Siste svar
Du SKAL :ahappy:

Jeg er redd jeg hadde blitt forvist..

:twisted: Jeg har flere bilder av Espen som jeg fikk TYDELIG beskjed om at jeg ikke fikk legge ut i denne tråden :aww:

Men det er ikke så farlig med deg! KOMAN! ;):P

legg ut ! :P

JAA!

De beskjedene har ikke vi sett :whistle:

Enig!

Her må vi tenke underholdning :D

100% enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ooog, how could I forget..

Kristoffer_Joner_i__140396a.jpg

:D

Han har jeg vært på filmpremiere og på fest etter på med! :rolleyes2:

Jeg føler meg for ung til å gå ved siden av en stor muskel bundt. Litt er greit. Når jeg blir eldre skal musklene bule ;)

Men om jeg skal få lov til å sikle litt på de store gutta så :D

tudorsDM2310_468x607.jpg

henrycavillcb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg IKKE sikler over de bildene på denne siden av tråden iallefall. *grøsse*

Til TS: Send ham over hit du, så lenge han ikke bryr seg om at jeg er 4 år eldre! *flire* Har han bil, er hundeinteressert og er 180cm, så er det jaggu verdt et forsøk. *glis*

Edit: Okej, Bear-fyren her på forrige side kunne lett vært tatt. Og Johnny Depp så klart, spesielt som Jack Sparrow!

Og, menn skal ikke være arrogante, de skal ha attitude og være selvsikre! Nemmelig. Og pene øyne. Med glimt i. Og mye humor. Samtidig som de egentlig er seriøse, sånn inni der. Og dessuten synes jeg Matthew MacFadyen er en myyye bedre mr Darcy, og innmari mye mer kjekk! *smelte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What?! Må si jeg tviler litt på det? Helt lik Chris? Er det mulig da? :D Bildebevis takk!

Det hun sa! Og hvis det stemmer setter jeg meg på neste fly! :)

Hvem da? Hvor jobber han? Skal lage reportasje av en tattovør på skolen om ikke så lenge :D

*krympe seg litt* Jeg synes iværtfall han ligner :rolleyes2: Fant ikke akkurat nå bilde av han, men han jobber på flaming Heart tatto i trondheim, Elton ;) LINK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til TS: Send ham over hit du, så lenge han ikke bryr seg om at jeg er 4 år eldre! *flire* Har han bil, er hundeinteressert og er 180cm, så er det jaggu verdt et forsøk. *glis*

Jeg har gitt han beskjed og venter nå på svar. Forresten så tror jeg at han var på en slags date i går med en mange millionær dame, så kanskje han er blitt opptatt :flowers: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gitt han beskjed og venter nå på svar. Forresten så tror jeg at han var på en slags date i går med en mange millionær dame, så kanskje han er blitt opptatt :flowers: ?

Haha, hvis han var på date med en mangemillionær-dame, så kan jeg nok bare gi opp! *flire* :whistle: Jeg er jo som oftest blakk som en kirkerotte, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...