Gå til innhold
Hundesonen.no

Drømmemannen


MegaMarie

Recommended Posts

  • Svar 313
  • Created
  • Siste svar
Men skal være menn ja.. Gjerne med hår på brystet og sjeggvekst (ikke glad i langt skjegg, men 2 dagers er sexy :) )

Helt enig med deg!

Chris Nunez

Namnam!

Irsk, engelsk, skotsk, og så er jeg solgt :D :D

Tror jeg har en aksentfetisj jeg også. :P

Jaaa, iallefall irsk eller skotsk. :D

Nei, nei, nei jenter!

Dette her er Ææspen:

Image-1434-1044194922.jpg

Man må respektere at folk har forskellig smak :D

Nå ler jeg meg skvett ihjel av dere snart. :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fordi vi fortjener det:

jackman.jpg

(*sikle*)

208454Mel_Gibson.jpg

hawt!

gerard_butler.jpg

Han er til og med skotsk! Jepp, jeg slenger meg på aksent-bølgen *sikle*

Og litt mimring ... Hvorfor ser ikke menn slik ut lenger?

paul-newman-photograph-c12142732.jpg

paul_newman.jpg

Paul Newman!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, han er NICE! :whistle: Så nettopp P.S I Love You, der er jo han... fiiineste filmen og fiiineste mannen. :twisted:

fineste mannen, fineste filmen :aww::ahappy:

Ja, han er kjempeheit, rett og slett. Han spiller jo og The Phantom i The Phantom of the Opera ... Han er litt sexy der og, til tross for hvit maske over halve ansiktet og sånt:p

phantom11.jpg

Jeg må ha skikkelig mannfolk jeg altså, sånne som ser ut som de tåler at man lener seg på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ha skikkelig mannfolk jeg altså, sånne som ser ut som de tåler at man lener seg på dem.

Håja, jeg er helt enig med deg! Det må liksom være litt masse, og gjerne kan de ha store overarmer og godt med muskler i brystkasseregionen/skuldre/nakke. Helst bør de ha todagers-skjegg, og da snakker jeg ikke om tre enkeltstående hår, men tett og stivt. Også bør de ha hår på fremsiden av overkroppen, grrrr. :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håja, jeg er helt enig med deg! Det må liksom være litt masse, og gjerne kan de ha store overarmer og godt med muskler i brystkasseregionen/skuldre/nakke. Helst bør de ha todagers-skjegg, og da snakker jeg ikke om tre enkeltstående hår, men tett og stivt. Også bør de ha hår på fremsiden av overkroppen, grrrr. :whistle:

ENIG! I tillegg elsker jeg litt arroganse og kraftige menn i dress er utrolig lekkert. Samme med kraftige menn i slitte arbeidsklær med olje på *siiiikle*

Og jeg liker Jon Almaas jeg :twisted:

Almaas.jpg

Jah! Enig i det, han er lekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENIG! I tillegg elsker jeg litt arroganse og kraftige menn i dress er utrolig lekkert. Samme med kraftige menn i slitte arbeidsklær med olje på *siiiikle*

Mmmjaaa, skeptisk! Arroganse er æsj, latter og smil er nam! :whistle:

Han er nevnt før, men vi klarer å se et bilde. :twisted:

Chris Núñez

nunez_photo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer nesten å legge ut bilde av Espen med påtegnet bart, syns det hadde vært søtt jeg!

:twisted: Jeg har flere bilder av Espen som jeg fikk TYDELIG beskjed om at jeg ikke fikk legge ut i denne tråden :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...