Gå til innhold
Hundesonen.no

Drømmemannen

MegaMarie

Recommended Posts

Sattan, ja! Da sklir jeg av stolen sammen med Vala lett!

*Dytte Synnøve ned fra stolen*

eric_northman.jpg

eric_northman.jpg

normal_EricNorthman__001_HBO.jpg

alexander-skarsgardtrueblood-season2.jpg

Mr-January-eric-northman-7221354-492-604.jpg

Og når vi først er inne på true blood mannfolk, så syns jeg ikke han her er så ille å se på heller:

*snip*

Storebroren hans var penere, syns jeg.

Ikke så verst han heller nei, men litt for søt :hmm:

River Phoenix var ikke så verst nei. Hadde til og med denne plakaten på veggen for en del år siden :ahappy: :

10048177A~River-Phoenix-Posters.jpg

Men det er noe spesielt med J. Phoenix altså!

Edit:

Gjett om jeg skal se denne filmen altså! :)

Sherlock%20Holmes%20character%20posters%20of%20Robert%20Downey%20Jr%20as%20Sherlock%20and%20Jude%20Law%20and%20Watson.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 313
  • Created
  • Siste svar
Og når vi først er inne på true blood mannfolk, så syns jeg ikke han her er så ille å se på heller:

jason-stackhouse-ryan-kwanten.jpg

Nei, men han er jo så sinnsykt dum :ahappy: Det er liksom ikke så tiltrekkende.

Mr-January-eric-northman-7221354-492-604.jpg

*nynner* Give me, give me, give me a man afther midnight!

Virkelig sikle verdig når han fikk bort det lange håret i øynene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah! Ekte kvinner trenger ikke dyttes - Vi fikser det nemlig helt på egenhånd :hmm:

Eh...

Edit:

Gjett om jeg skal se denne filmen altså! :ahappy:

Sherlock%20Holmes%20character%20posters%20of%20Robert%20Downey%20Jr%20as%20Sherlock%20and%20Jude%20Law%20and%20Watson.jpg

YUMMI!! Lekreste guttene!

Den filmen har jeg ikke fått med meg engang?? Her blir det liksom bare informert om Twilight, Blåfjell og eh.. ett eller annet til. Ikke at det er noe galt med Twilight, hørte rykter om ny regissør, så da kan det jo være at jeg liker denne filmen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah! Ekte kvinner trenger ikke dyttes - Vi fikser det nemlig helt på egenhånd :hmm:

Eh...

YUMMI! Lekreste guttene!

Den filmen har jeg ikke fått med meg engang?? Her blir det liksom bare informert om Twilight, Blåfjell og eh.. ett eller annet til. Ikke at det er noe galt med Twilight, hørte rykter om ny regissør, så da kan det jo være at jeg liker denne filmen :)

Her er trailer hvis du er nysgjerrig :ahappy:

http://www.youtube.com/watch?v=QUQbmFAE5WI

*Slurp*

Har premiere 26. desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er trailer hvis du er nysgjerrig :ahappy:

http://www.youtube.com/watch?v=QUQbmFAE5WI

*Slurp*

Har premiere 26. desember.

Oh man! Det var mye bra syn for såre øyne (eller noe i den duren). Men jeg lurer nå litt på hvorvidt jeg kommer til å "kjøpe" Robert som Sherlock Holmes liksom. Han passer ikke overens med tidligere utgaver av karakteren. Robert er mer rufsete og jah... levende *SLURP!* En sexy Sherlock faktisk *lol*

Uansett, bryr meg ikke akkurat stort nå- denne filmen SKAL jeg se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klippe lekre bilder*

Ikke så verst han heller nei, men litt for søt :hmm:

River Phoenix var ikke så verst nei. Hadde til og med denne plakaten på veggen for en del år siden :ahappy: :

10048177A~River-Phoenix-Posters.jpg

Men det er noe spesielt med J. Phoenix altså!

Enig i grunn, men han er da ikke vond å se på selv om han er litt for søt. :)

Jeg syns ikke det er noe spesielt med J. Phoenix jeg, vet ikke helt hva det er men det er noe med ansiktet jeg ikke liker. Føler av og til jeg er den eneste. :)

Nei, men han er jo så sinnsykt dum :) Det er liksom ikke så tiltrekkende.

*ler* nå skulle vi jo ikke bry oss med hva som var inni hodet da. :)

Enig. Han er kjekk ja! Men karakteren i serien har gjort at jeg ikke er så stor fan.. :) hehe. Han er litt for ung-rundbrenner-type.

Forsåvidt enig, han er ikke den skarpeste kniven i skuffen - heller motsatt. Og at han er rundbrennertype plager ikke meg, heller det at han ikker av de smarteste. Men utseendet har han da med seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo ikke alle der som var sexy? Han der som spiller House f.eks er jo ikke spesielt sexy, han er bare kul fordi han spiller House.. Men kul er ikke det samme som sexy :ahappy:

Han er jo ikke usexy heller :drool: Jeg tror House er det beste eksempelet på at arrogant er tiltrekkende :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo ikke usexy heller :ahappy: Jeg tror House er det beste eksempelet på at arrogant er tiltrekkende :drool:

Jeg er forholdsvis sikker på at jeg ville synes at House var en motbydelig fyr om jeg møtte han RL. Det er mye som er underholdende på tv, men som ikke akkurat får mine eggstokker til å ringle, ihvertfall.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så teit, dette handler da ikke om dømme gutter, dette forumet her.

Om du tenker forumet generelt så er denne tråden plassert under "alt mulig" :ahappy: Så om du ikke liker *ikke hunde relaterte tråder* så anbefaler jeg deg å ikke kikke innom altmulig :drool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah.... han har vi jo helt glemt!

Egentlig jenter, så har sikletråden bydd på mangt et godt skue. Men kanskje vi skulle finne noen i nærmere omgivelser vi kan få øynene opp for, dere vet - sånne virkelige personer (*flire litt*)? Eller er det bare sånn man har behov for en avstandsgreie av og til?

Kunne nok vært en idé, men, nr1 så er det vanskelig å finne sikleverdige gutter i nærområdet som oftest, og nr2 så er det vanskelig med sånne i nærområdet for de er jo faktisk innenfor tilgjengelig område, og da ønsker man seg mer enn å bare sikle over utseendet deres, og det er mye vanskeligere enn å bare se fine bilder eller pene menner på film. :D

Jeg har forøvrig en greie for han her:

mr_darcy.jpg

Jaaaa, han er deeeeilig! :( Også så herlig arrogant/usikker/søt! :ahappy: (I filmen Pride and Prejudice, altså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Jeg skal hente valp om 14 dager, og nå ser det ut som tispen min får løpetid svært snart. Har noen erfaring med å få en ny valp inn i familien samtidig med at den voksne hunden får løpetid? Bør jeg be om å utsette henting av valpen?
    • Det er mange måter å gjøre dette på. Og man bør definitivt ha en plan, for alenetrening fram til en hel arbeidsdag kan ta tid. Med den siste hunden vår tok det 6 mnd. Jeg var da delvis ufør, så mannen hadde ham med på kontoret de dagene jeg var på jobb. Personlig mener jeg at man bør være hjemme med valpen minimum en uke, helst to, for å bruke tid sammen, bli kjent både med hverandre og den nye hverdagen, og etablere litt rutiner, før man i det hele tatt kan starte alenetreningen gradvis. Så bruker man tiden man har, men minst et par uker med systematisk alenetrening hjelper for de fleste. Når man må tilbake på jobb er det mange muligheter. Det viktigste er å ikke pushe valpen for lenge for tidlig, da risikerer man i verste fall å få en hund som ikke tåler å være alene hjemme i det hele tatt, og det er ganske slitsomt. Hjemmekontor. Ta med hunden på jobb.  Hundepasser/hundebarnehage (NB! Vær ekstremt nøye på hundebarnehage, der trenger valpen også tilvenning, og 5 dager i uken er alt for mye. Det er MYE stimuli, stress og påvirkning på slike steder, og det bør være en god plan for hvordan hundene får nok ro i løpet av dagen. Sjekk gjerne at de som håndterer hundene til daglig, altså ikke bare daglig leder, har kursing og faktisk kunnskap om språk og adferd hos hund, å "bare være glad i hunder" er ikke nok på slike steder). Om man er flere i huset, kan man flekse på jobbtid slik at en kan dra tidlig på jobb og komme tidlig hjem, og den andre drar sent. Nabo/familie/venn som passer valpen på dagtid og etterhvert stikker innom og lufter. Omplasseringshund som er vant til å være alene hjemme, heller enn valp. Da bør man også bruke tid på å bli kjent, og starte rolig og gå forsiktig frem med alenetrening på nytt sted, men så lenge de er vant til (og komfortabel med!) å være alene så bør treningen gå ganske raskt.  
    • Jeg lurer på hvor lenge man bør ta fri fra jobb for å være hjemme med den nye valpen, dersom man ikke har mulighet for hjemmekontor? Jeg har en valpebok der det anbefales 5-6 uker, men dette er jo ikke så enkelt i praksis. Det kan sikkert variere mye når valpen er tilvendt å være alene hjemme også. Noen tips?
    • Har ikke egenerfaring, men omgåttes en håndfull whippets. Tur i typisk norsk skog er meg bekjent ikke noe nevneverdig problem. Herjer hunden i skogen kan det såklart bli en skramme her eller der uavhengig av rase, men jeg har aldri hørt at det er noe vesentlig verre med whippet. Når det gjelder munnkurv mtp. jaktlyst så vil det hindre skade og drap av byttedyr, men jagingen og stresset blir jo det samme. Hunden skal ikke jage vilt (eller tamt strengt tatt) så du bør ha tilgang til åpne og/eller inngjerdede områder som hunden kan få løpe fra seg på. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...