Gå til innhold
Hundesonen.no

Stord 05-06.11


jaktlykke

Recommended Posts

Ølen er andre helga i februar!

(mener da virkelig at det er lydighet der og... eller tøyser jeg nå?)

Hey, hva med å ha ett super treff da?

De som skal sove over i hytter kan jo ligge på samme campingplass?

Noen som er med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar
Ølen er andre helga i februar!

(mener da virkelig at det er lydighet der og... eller tøyser jeg nå?)

Hey, hva med å ha ett super treff da?

De som skal sove over i hytter kan jo ligge på samme campingplass?

Noen som er med?

Neida der er lydighet og. Er helt med på treff jeg, og så synes jeg ideen til Helga Mari var god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida der er lydighet og. Er helt med på treff jeg, og så synes jeg ideen til Helga Mari var god!

vi pleier ikke å overnatte der for som regel så skal vi så sent i ringen at vi når det ved å ta første båten over til stord om morningen. :wink: men et reff kunne vi sikkert fått til forde om vi ikke overnatter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som dere ser har jeg skiftet avartar 8) Må jo ha bilde av godklumpen min vettu!

Andre helgen i februar skal jeg skrive meg bak ørene - det er ikke så langt fra oss det, og da MÅ vi bare få til en liten samling.... (Dersom jeg ikke er så uheldig å jobbe den helgen da :D )

Jeg skal ha på meg en lapp med "Sonen" og nicket på - jeg er så gammal at jeg trenger jukselapp :):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i ring 2 jeg.  Etter at rasebedømmingen var ferdig, så var jeg lenge ute med Amigo og den andre stabijen.  Deretter titta jeg rundt - men jeg med min teflonhjerne  :oops:  klarer ikke å huske åssen dere ser ut, og ikke turte jeg å hoppe på gud og hvermann og spørre: er du kine&Speedy  :)  eller Jeampi fra Sonen?  Tipper folk hadde lagt meg i tvangstrøya da gitt hihi!

Neste gang skal jeg ha et skilt på meg hvor det står SONEN  :D

hehehe tror ikke det er så mange andre enn meg som har med seg en halvgal pomme som GRYLER på de svarte hundene :D

Gratulerer med flotte resultater!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NOen her som skal på Nordhordland hundeklubb sin utstilling på manger i mars? :)

må jo nesten det da, var ikke i fjord grunnet mangel på kr. men i år skal vi, håper på å få stilt i hvertfall 2 av hundene der.

regner med at Kine henger seg på den turen også eller???? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til dere alle sammen som gjorde det bra på Stord. Hørte fra Silje at opplegget ikke var noe særlig bra der, og det er jo litt synd da.

Men, Ølenutstillingen pleier å være helklaff. Har stilt hund der i mange år, og er alltid like glad for å reise dit. Det er virkelig kjekke folk som står bak denne utstillingen..

Skal love dere at det ikke skal være til å unngå å se Silje og meg :) Skal printe ut Sonenbanneret på selvklebende etikettpapir som kan klistres på ryggene våre :) Ikke sant Silje? :( Kan jo lage til Trine også, hvis hun skal oppover :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må jo nesten det da, var ikke i fjord grunnet mangel på kr. men i år skal vi, håper på å få stilt i hvertfall 2 av hundene der.

regner med at Kine henger seg på den turen også eller???? :wink:

henger meg på jeg:) hihi ALLTID:)

kommer til å bli fattig..

har bestemt meg bare for å stille casper i junior når han er kommet så langt da.. når vi reiser vekk på utstilling... så får jeg trude sin datter til å stille speedy i hordaland..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, Ølenutstillingen pleier å være helklaff. Har stilt hund der i mange år, og er alltid like glad for å reise dit. Det er virkelig kjekke folk som står bak denne utstillingen..

.....Sonenbanneret på selvklebende etikettpapir som kan klistres på ryggene våre

Hvor står det om Ølen-utstillingen - jeg kommer ikke inn på hjemmesiden deres... :)

Og det med "Sonen" på ryggen - KNALLBRA!!! Count me in dersom dere lager noe slikt altså 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utstillingen i ølen finner du på terminlisten på NKK sine sider. den skal være andre helgen i februar og hvis jeg husker så er den for alle raser :wink:

Niks - gruppe 7 er ikke med :) . Så det betyr at jeg ikke skal stille med Amigo da... :(:x:) og jeg som hadde gleda meg sånn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks - gruppe 7 er ikke med :) . Så det betyr at jeg ikke skal stille med Amigo da... :(:x:) og jeg som hadde gleda meg sånn!!

Gruppe 7 RUR? Kjem ikkje han under det? (rase uten raseklubb?) Og hvor gammel er han da? Og hvordan fant du ut dette? (Her vart det mange spørsmål...) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[Gruppe 7 RUR? Kjem ikkje han under det? (rase uten raseklubb?)

Og hvor gammel er han da? Og hvordan fant du ut dette? (Her vart det mange spørsmål...) :)

Grunnen til at jeg aldri klarte å finne Ølen under NKK.no, var at jeg under raser skrev "stabijhoun". Dermed ble lista ikke så veldig lang.

Når jeg derimot søkte på "alle raser", poppa det opp en kjempelang liste og dermed kom også Ølen fram! Men når du ser nærmere på linja med dommere/raser under Ølen, så er altså gruppe 7 utelatt. Og om Amigo er RUR her, aner jeg ikke - reglene kan jeg ikke.... Noen som vet, eller kan sjekke? (Eller jeg kan ta å maile dem på den adressa som står på NKK).

Amigo er på den tiden omtrent 11 mnd og junior.

Han har stilt som RUR før (Bergen i september), men selv om rasen hans ikke var opplistet så var gruppa hans representert.

Nå er gruppa ikke med i det hele tatt. Skjønner forskjellen? Derfor tror jeg ikke han kan stille...

Men tar jeg alldeles plukkende feil, så er det ingen som blir mer happy enn meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke si at jeg har det travelt med å finne ut hvilke dommere det er og tar jeg riktig så får vi vite det i nest hundesport.

men får vi finske dommere så blir det bare 1 hund jeg gidder å stille, det er garantert.

har nemmelig funnet ut at finske dommere like små samojeder(som ser ut som japanere) og japanere(som nærmer seg kleinspits i størrelsen), så da blir Småen den eneste hunden som er passelig i størrelsen som vi kan stille for finsk dommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har stilt som RUR før (Bergen i september), men selv om rasen hans ikke var opplistet så var gruppa hans representert.

Nå er gruppa ikke med i det hele tatt. Skjønner forskjellen? Derfor tror jeg ikke han kan stille...

Stilte samme spørsmålet til oppdretteren min, og hun sa at stabijene kun kan stille der de står opplistet eller det står RUR. Og det gjør det ikke her. Ergo så blir det ingen utstilling på meg da.

Jeg skal derimot til Bergen noen uker seinere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...