Gå til innhold
Hundesonen.no

Stord 05-06.11


jaktlykke

Recommended Posts

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

vi skal på søndagen kl 11 og Kine skal kl 10 samme dag, vi kjører sammen så vi kommer med båten som går kl 08:00 fra os på søndag.

men jeg har jo selvfølgelig ikke fått PM, så aner jo ikke hvilken ring vi skal i. bare vet at vi har møtetid kl 11.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal holde meg i sengen i hele morgen og håpe jeg blir frisk til det :D Har halsbetennelse og virusinfeksjon i munnen ( barfy )...

Har sååå lyst til å dra opp dit, og spesielt for å trene Cita til Hamar ;)

God bedring. Får håpe du blir frisk til da. Jeg skal ikke. Er litt langt. Men til alle dere som stiller. LYKKE TIL Banana

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal stille klokken 11 på Søndagen..Bare å huke tar i meg hvis noen ser meg!

(silje: Jeg syns det er EVIG dårlig gjort at dere bare er der på lørdagen :D )

ja, ikke sant... men vinner vi BIG, så MÅ vi komme på søndagen og ;)

Er det forresten noen som vet om noen overnattingsplasser på stord? Hvis vi er så heldige å vinner BIG, så har Trond sagt at han ikke idder å kjøre opp og ned, så da sover vi heller over på stord :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal, jeg skal!! *hoppe opp og ned* Bestemte meg for sånn ca ti minutter siden, hehe.  

Er på plass kl ni i morgen, så må vel stå opp før fåglarne fiser tenker jeg.  

Men - kjekt blir det! :)

Så gøy da!! :P ser du oss, så bare kom å si hei :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal stå opp kl 06.00.. hihhi.. og skal ringe Calina og vekke  henne. så hun og Odin kjem og;) selv om hu klagde fælt dA:)

dakar liten må hun stå opp så tidlig på en søndag :)

ja vi får se om vi klarer å slite henne med oss ja :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal stå opp kl 06.00.. hihhi.. og skal ringe Calina og vekke  henne. så hun og Odin kjem og;) selv om hu klagde fælt dA:)

Stod opp kvart over fem i natt jeg ;P (sovnet i tre-tida, så ble ikke allverdens søvn nei)

Hvilket har resultert i et ufattelig tidig (og sikkert ikke lite tidig for andre) humør :) Overtrøtt hvem jeg??

Håper dere som var der i dag fikk resultatene dere trengte, silje, så etter deg men visste ikke helt hvem som var hva oppi alt sammen, fantes ikke katalog eller noe *sukke* Ikke heeelt imponert over opplegget, men det fungerte da.

Så fikk vi sett litt lydighet også, gode gamle Fenne osv...

Lykke til i morgen dere som skal!!

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var oppe halv fem i dag jeg!! Ferja gikk kl 6!

Var ikke kjempe imonert over opplegget nei, utan katalog og greier :)

Jeg prøvde å finne Sølvi i shæfer-ringen... men ingen hadde peiling på hvor den ringen var... så da kjørte vi hjem...

forresten så ble resultatene

Leah BIR-valp

Enya 1JK 2JKK....

Dommeren var utrolig streng og litt sur..., og gav ikke HP til noen juniorer... til og med ikke til en hannhund som har tatt tre strake cert på 3 mnd!

jaja, stiller nok ikke for han igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, der skulle egentlig vi gå :P Fenne gikk vel ikke lydighet? Han sa til meg at han ikke skulle :?

Nei, han gjorde det han liker best, kommandere rundt :P Kommandør det heter?

Var en fryktelig trivelig dommer da, hun vil jeg gå for en gang!! Forklarte akkurat passe, så rettferdig ut og hadde et kjempekoselig vesen man kunne slappe av med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å finne Sølvi i shæfer-ringen... men ingen hadde peiling på hvor den ringen var... så da kjørte vi hjem...

Schæferringen var plassert ute på en grusplass på hin siden av det jordet og bak drivhusene, samme plass hvor lp'en gikk. Var vel noen hundre meter å gå den retningen man kom kjørende liksom. (Tvers over veien av bensinstasjonen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han gjorde det han liker best, kommandere rundt :P Kommandør det heter?

Var en fryktelig trivelig dommer da, hun vil jeg gå for en gang!! Forklarte akkurat passe, så rettferdig ut og hadde et kjempekoselig vesen man kunne slappe av med :)

Hehe, ja, det er vel det han liker best :wink: Hvilken dommer er det snakk om, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dakar liten må hun stå opp så tidlig på en søndag :)

ja vi får se om vi klarer å slite henne med oss ja :wink:

Heyyy...ikke mobb! hihi..søndagene er hvildager! Så det så... :P

Meg og Odin kommer sikkert til å være like trette..hihih...*sovedyr begge to...* :oops: :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...