Gå til innhold
Hundesonen.no

Lill- Anns hundesenter


Kine Helen

Recommended Posts

Har meldt oss på hverdagslydighet vi, www.trondheimhundeskole.no

Liker de, fordi de er "åpne for alt" om dere skjønner. Ingen metoder er riktig eller gale. De har sine metoder, men vet om de fleste, og om noen bruker en spesiell metode så er det helt lov til å bruke denne på kursene, fordi instruktørene også kan å lære bort denne metoden.. :wink: Dessuten holder de til mellom en halvtime og tre kvarters gange unna meg, så jeg kan få en litt konsentrert hund på kurs. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Casper, Tinka sin siste valp skal gå valpekurs hos hun derre Lill Ann.

oki.. vi skal ikke gå valpekurset da siden han er over 6 mnd nå..men det første etter valp.. så håper det går bra.. håper jeg ikke blir flauset helt ut fordi han bare kan de grunnleggende tingene..

han kan eks ikke sitt og ligg pga fikk dette annbefalt av flere oppdrettere da det var lettere å ringtrene dem når de ikke kunne dette.. du slapp at de satt seg ned i ringen og slikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lærte dere bare en ting?? :-o oi når vi gikk kurs med våre hunder så lærte vi flere ting på en gang.

du >Kine hvor mye koster det for et kurs hos hun derre Lill Ann då? vet at hun ikke er av de rimligste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Vi har gått/går på kurs hos retriever klubben i fyllingsdalen og er kjempefornøyd. Har lært sinnsykt mye!! Det er faktisk et lite geni i Nemi når jeg bare vet hvordan vi skal få det fram!! :) :oops: Synes det er synd at det bare er åtte torsdager.. Vi har lært sinnsykt mye, men det er bare så koselig å være på kurset. Lurer faktisk på å gå videregående kurs og agility.. Vi får se!! :? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på siddishundeskole i stavanger med Balto.

Kan ikke si jeg er fornøyd da Balto ikke lærte noe.

Det va grunnkurs han gikk på. Det var 14 timer til sammen over en helg.

Burde jo egentligt vist at det ikke kom til å gå bra.

Vi hadde sånn ca. 1 time til trening på lørdagen og søndagen..

Resten var teori. Meiningen med kurset var jo å lære Balto å gå fint i bånd osv. Men neida, fikk ikke tid til noen ting.. :)

Og alt vi lærte i teorien kunne jeg uheldigvis fra før..

Hundene var i bil mens vi hadde teori, som var omtrent 5 timer på en dag.

Følte det var litt feil, var jo meiningen at kurset skulle innkludere hundene også.. en ting som var litt humor var at hundene markerte på instruktøren.. :D Var en hvit schæfer som markerte på han 2 ganger.

Og Balto var ikke heller så veldigt så begeistret for han.

Men de sier han skal være flink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he :D Ja ja...

Alt over en helg??? Man får jo ikke tid til å øve på tingene da!!?! Mye bedre sånn som vi gjør.. lærer noe, så går det en uke med trening og så går man noen steg videre... Vi har hvertfall lært mye av den måten!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo normalt å ha kurset 1 gang i uka, og ikke alt på en helg.

Gikk jo ikke an å lære noe da..

Syns det var litt rart når jeg meldte meg på d. (at kurset var over en helg)

Men eneste kurset som var da. og i nærheten av der jeg bor.

Men,men...

Balto sko jo selvfølgeligt markere inne.. :oops:

hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...