Gå til innhold
Hundesonen.no

vaskemaskintrøbbel


minstemann

Recommended Posts

jeg har fått ny vaskemaskin, problemet er at dimensjonen på vannuttaksslangen (eller hva nå enn det måtte hete) er større enn krana den må festes på. Finnes det en type adapter el lignende jeg kan bruke da? eller er det enkelt å bytte slange kanskje? eller må jeg vaske klær for hånd i bekken fra nå av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro at Jernia vil kunne hjelpe med enten slangeklemme eller mellomskrue.

nå skal ikke jeg påstå at jeg vet hva jeg snakker om, men ser ikke for meg at en slangeklemme kommer til å hjelpe? Det er jo den skrudingsen som skal skrus inn på krana som er for stor... en mellomskrue vet jeg ikke hva er engang, og ble ikke smartere av å google det. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå skal ikke jeg påstå at jeg vet hva jeg snakker om, men ser ikke for meg at en slangeklemme kommer til å hjelpe? Det er jo den skrudingsen som skal skrus inn på krana som er for stor... en mellomskrue vet jeg ikke hva er engang, og ble ikke smartere av å google det. :ahappy:

Øhh, det heter vel ikke mellomskrue på fagspråket, men da jeg var på Jernia skjønte de med en gang hva jeg ville ha.

Hei, slangen til oppvaskmaskina er større enn vannuttaket, har dere en mellomskrue til meg?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...