Gå til innhold
Hundesonen.no

litt stolt


Cathrine og Killja

Recommended Posts

ice debuterte i lp1 i går,7 mnd gammel. kun uoff selvsagt. dommeren var stein feragen. fikk ingen karakterer under 8,5. I fellesdekken reiste ALLE hundene seg, bortsett fra han. de løøøp mot eierene,eller rundt. han lå ... fikk 9,5 pga at han la seg over på andre sinka. men best av alt 10 i helhet :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Alva sender gratulasjoner til brorsan (og er kjempeglad for at hun har valpelisens fortsatt). Godt jobet Cat, men pass på så det ikke blir en barnestjerne og kun det. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alva sender gratulasjoner til brorsan (og er kjempeglad for at hun har valpelisens fortsatt). Godt jobet Cat, men pass på så det ikke blir en barnestjerne og kun det. Lykke til!

takk. vet,men tok det som en treningsøkt. startet kl3 med killja,og tok da ice mens jeg ventet :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Hvem arrangerte, vet du om de skal ha flere uoffisielle stevner (kanskje ikke flere i år, men det kommer nye år)?

det var internt i klubben jeg trener i, men det var stein feragen som dømte for han trener oss. vet at antrozologisenteret har uoff stevner, men vet ikke når :ahappy::banana::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare hyggelig :ahappy: kan si fra om jeg hører om noe

Det hadde vært fint! Jeg har vært hos antrozoologisenteret et par ganger, men de har vel neppe flere stevner i år, siden de kjører dem på ettermiddager - vi må jo se hvor vi går... Men jeg trenger nervetrening :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært fint! Jeg har vært hos antrozoologisenteret et par ganger, men de har vel neppe flere stevner i år, siden de kjører dem på ettermiddager - vi må jo se hvor vi går... Men jeg trenger nervetrening :ahappy:

er redd for at det ikke er flere nå. dessverre. er i samme båt jeg og. døøøøør på meg i ringen :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er redd for at det ikke er flere nå. dessverre. er i samme båt jeg og. døøøøør på meg i ringen :ahappy:

Jeg har det egentlig helt fint i ringen - bortsett fra at jeg begynner å gjøre ting jeg ikke gjør på trening, fomler, fikler mer med bikkja, og ellers gjør ting som gjør at vi ikke samarbeider og hun ikke skjønner hva vi holder på med.

Jeg føler meg ikke nervøs, men skjønner ikke annet enn at det er nerver som kicker inn og saboterer oss. Så jeg trenger konkurransetrening, få inn rutiner og trygghet. Jeg er ikke nervøs på utsiden, så irriterende, da kunne jeg jo vært bevisst på det og gjort noe med det. Nå tror jeg at jeg har kontroll, inntil jeg er inni ringen og bare klabber alt til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...