Gå til innhold
Hundesonen.no

litt stolt


Cathrine og Killja

Recommended Posts

Først og fremst gratulerer!

Så må du huske å si ifra her på sonen neste gang du starter i kl 1.. da vet jeg hvor jeg skal unngå å stille! :icon_redface: For det var jo rett og slett litt av en debut!

Selvom Tinka kan alt og er kjempeflink, så begynner hun bare å dempe i ringen når jeg har nerver langt opp i ganen! Men men, det blir nok bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst gratulerer!

Så må du huske å si ifra her på sonen neste gang du starter i kl 1.. da vet jeg hvor jeg skal unngå å stille! :) For det var jo rett og slett litt av en debut!

Selvom Tinka kan alt og er kjempeflink, så begynner hun bare å dempe i ringen når jeg har nerver langt opp i ganen! Men men, det blir nok bedre!

hehe, takker. dette var jo kun uoff, pga at han bare er 7 mnd :icon_redface::whistle: sliter med nerver så det holder,og killja blir heeeeelt satt ut av det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er like nervøs da og jeg.... :whistle::icon_redface:

Da får du bare lære hundene dine til at nervøs ikke betyr noe! Hehe, har prøvd å gjøre litt forskjellige ting foran folk så jeg blir nervøs, men fortsatt ha godbitene og rose henne og sånn. Vet ikke om det hjelper noe da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du bare lære hundene dine til at nervøs ikke betyr noe! Hehe, har prøvd å gjøre litt forskjellige ting foran folk så jeg blir nervøs, men fortsatt ha godbitene og rose henne og sånn. Vet ikke om det hjelper noe da! :)

prøver,hehe :icon_redface::whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...