Papillon Skrevet 29. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 29. Oktober 2009 Grattis Så bra! Hvordan klarte du å trene inn alt på så kort tid?
Cathrine og Killja Skrevet 30. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Oktober 2009 fikk resultatene fra stevnet. ice vant kl 1 med 173 poeng, og killja kl3 med 235 poeng
Cathrine og Killja Skrevet 30. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Oktober 2009 Wow! Grattis! tusen takk
MegaMarie Skrevet 30. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2009 Gratulerer så mye! Du vil vel ikke trene min hund til å bli like god?
Cathrine og Killja Skrevet 30. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Oktober 2009 Gratulerer så mye! Du vil vel ikke trene min hund til å bli like god? hehe. har mer enn nok med mine egene. tusen takk
Cathrine og Killja Skrevet 31. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Oktober 2009 Gratulerer takk
SiriEveline Skrevet 31. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2009 Først og fremst gratulerer! Så må du huske å si ifra her på sonen neste gang du starter i kl 1.. da vet jeg hvor jeg skal unngå å stille! For det var jo rett og slett litt av en debut! Selvom Tinka kan alt og er kjempeflink, så begynner hun bare å dempe i ringen når jeg har nerver langt opp i ganen! Men men, det blir nok bedre!
Cathrine og Killja Skrevet 31. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Oktober 2009 Først og fremst gratulerer! Så må du huske å si ifra her på sonen neste gang du starter i kl 1.. da vet jeg hvor jeg skal unngå å stille! For det var jo rett og slett litt av en debut! Selvom Tinka kan alt og er kjempeflink, så begynner hun bare å dempe i ringen når jeg har nerver langt opp i ganen! Men men, det blir nok bedre! hehe, takker. dette var jo kun uoff, pga at han bare er 7 mnd sliter med nerver så det holder,og killja blir heeeeelt satt ut av det
SiriEveline Skrevet 31. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2009 hehe, takker. dette var jo kun uoff, pga at han bare er 7 mnd sliter med nerver så det holder,og killja blir heeeeelt satt ut av det Det er ikke noe gøy i det hele tatt! Men man må jo bare jobbe med det.. Derfor er jo uoff geniale da!
Cathrine og Killja Skrevet 31. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Oktober 2009 Det er ikke noe gøy i det hele tatt! Men man må jo bare jobbe med det.. Derfor er jo uoff geniale da! er like nervøs da og jeg....
SiriEveline Skrevet 31. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2009 er like nervøs da og jeg.... Da får du bare lære hundene dine til at nervøs ikke betyr noe! Hehe, har prøvd å gjøre litt forskjellige ting foran folk så jeg blir nervøs, men fortsatt ha godbitene og rose henne og sånn. Vet ikke om det hjelper noe da!
Cathrine og Killja Skrevet 31. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Oktober 2009 Da får du bare lære hundene dine til at nervøs ikke betyr noe! Hehe, har prøvd å gjøre litt forskjellige ting foran folk så jeg blir nervøs, men fortsatt ha godbitene og rose henne og sånn. Vet ikke om det hjelper noe da! prøver,hehe
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar