Gå til innhold
Hundesonen.no

Olivers - Smak


Nina

Er olivers et bra for?  

33 stemmer

  1. 1.

    • Ja
      21
    • Nei
      12


Recommended Posts

Er snart ferdig me sekk nr to, og vil si at dette er et bra for :icon_redface: Avføringen er normal, litt mye (men det var det på alle andre fordene jeg har prøvd, og det er en del), pelsen er fin. Men må si jeg bruker omeag3 boosten i tillegg, og den gjør virkelig susen på appetitten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Olivers på Nirm og Vida, og er meget fornøyd. Spesielt på Nirm. Han var en "hard nøtt" å fôre som liten, da han har hatt problemer med å nyttegjøre seg fôret. Det gikk tvers igjenom, og gav lite til pels, klør og labber. På Olivers har han penere pels (vel, nå er det jo midt i røyteperioden...), klørne er ikke så "tørre" noe mer, og labbene hans en anelse sterkere (han ble omtrent sårbeint av å se på asfalt en periode...).

Han synes også maten smaker veldig bra. Skal akkurat starte med Lam varianten på ham nå, og se hvordan den er.

Da jeg fikk Vida, gikk hu direkte over fra Royal Canine til Olivers, uten overgang. Ikke noe problem. Eneste med hu er at hu spiser MYE, men det er ikke så mye som kommer ut i andre enden, så da har hu nok behov for det.

Stort pluss for meget god kundeservice der. :icon_redface: Å få fôret rett hjem, er kjempekjekt. Er det problemer med en leveranse (to ganger på noen år nå....), så er de raske med å rette det opp. Mye god "hundesnacks" har de også. Og prisen synes jeg er veldig overkommelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nina; ja, du kan bestille fôrprøver.

Bruker selv Oliver's Start på min lille prinsesse, og det fungerer utmerket. Perfekt pelskondisjon, sterke klør, minimalt med avføring. Handler også en hel del godbiter der, bl.a Training Bites. De er enkle og dele opp, gode på smak og kjempeflotte til både små og store hunder. Kjøper også oppdelte grisører, siden de er mye mer passe i størrelsen for en bitteliten munn enn det vanlige grisører er.

Jeg begynte med Oliver's til Foxy fordi hun ikke fungerte på det fôret hun gikk på. Jeg hadde da svært gode erfaringer med Oliver's kattemat på mine fire katter, og bestemte med for å prøve valpefôret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Olivers er jo perfekt for oss da ;)

Som nevnt tidligere, så har Milo litt magetrøbbel nå, men det trur jeg kommer av for mange ører, stenger osv ;)(Tar på meg skylda)

Har ikke gitt han det på en stund nå, og i dag kom det iallefall besj, som ikke rann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophus spiste seg gjennom to poser med Olivers, og elsker fôret, men tålte det ikke. Det var synd, for det er jo kjempekjekt å få det på døren, men jeg ble ganske skuffet da jeg reklamerte på det (trippel garanti, liksom...)

Sophus begynte å flasse som et uvær etter veldig kort tid, noe han aldri hadde gjort før (i tillegg til de vanlige mageproblemene), og da fikk jeg beskjed om at det var proteinene som måtte ut... :) Dvs Olivers Lamb var så fylt av proteiner at de kom ut gjennom pelsen(!) fordi min hund ikke nyttegjorde de, eller kunne det være det at Sophus ikke fikk utløp for nok energi og at proteinene måtte ut et sted? Mao, det var mitt hundehold som var problemet (sagt på en "snill" måte), ikke det at hunden min ikke tålte fôret...Ehhh... <_<

Den merkligste (og teiteste) forklaringen jeg har fått noensinne, og som veterinæren min bare lo av, og da jeg byttet tilbake til Eukanuba igjen forsvant flasset "til tross"(!) for samme aktivitetsnivå... utrolig!.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...