Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonen-fellestrening

Wanderlust

Recommended Posts

Skrevet

18oktober069.jpg

18oktober072.jpg

18oktober079.jpg

18oktober082.jpg

18oktober083.jpg

18oktober089.jpg

18oktober093.jpg

18oktober096.jpg

18oktober097.jpg

18oktober104.jpg

18oktober109.jpg

18oktober114.jpg

18oktober125.jpg

18oktober128.jpg

18oktober133.jpg

18oktober134.jpg

18oktober135.jpg

18oktober138.jpg

Edit:

Resten av bildene ligger i album på siden min :thumbs:

Edit2:

Får ta det med her da: Det er Silje med terven Grim, Birte med hann-tolleren Sico, Yvonne med bc-valpen Zaira (og hun hadde også med seg blandingen Tulla), også var det Vittoria (husker ikke navnet hennes :) ) her inne med Kooikeren Marvin + meg Monica med toller-frøkena Chilli.

Da skal jeg vel ha husket alle.

Skrevet
Så mange flotte bilder og hunder :) Savner en liten hvem er hva tekst under bildene :aww::)

Gidder ikke redigere og skrive under. Men det er Silje med terven Grim, Birte med hann-tolleren Sico, Yvonne med bc-valpen Zaira (og hun hadde også med seg blandingen Tulla), også var det Vittoria (husker ikke navnet hennes :) ) her inne med Kooikeren Marvin + meg Monica med toller-frøkena Chilli.

Skrevet
Gidder ikke redigere og skrive under. Men det er Silje med terven Grim, Birte med hann-tolleren Sico, Yvonne med bc-valpen Zaira (og hun hadde også med seg blandingen Tulla), også var det Vittoria (husker ikke navnet hennes :) ) her inne med Kooikeren Marvin + meg Monica med toller-frøkena Chilli.

Da hadde jeg klart å regne meg frem til sånn ca. hvem det var :aww:

Slenger med på trening litt nærmere jul. Da har jeg forhåpentligvis ei lita loppe som trenger miljøtrening :)

Skrevet

Haha! Silje ser tom ut og Monica ser forvirra ut på banen :)

Lene, hun med en blue merle og en BC valp som ser kjempestor ut det er meg :aww:*mumle om Silje, du skal få hevn på det bildet :) :) *

Skrevet
Haha! Silje ser tom ut og Monica ser forvirra ut på banen :)

Lene, hun med en blue merle og en BC valp som ser kjempestor ut det er meg :)*mumle om Silje, du skal få hevn på det bildet :) :) *

Er alltid litt forvirra :aww:

Skrevet

hihi :aww:

Birte btw kom på nå når jeg gjennomgår mine bilder.. tilogmed Grim skulle ha Tulla.. så det er nok ikke umulig løpetiden er på gang nei :)

edit: dog jeg ser ingen synlige tegn på det enna da *sjekket tidligere*

Skrevet
hihi :aww:

Birte btw kom på nå når jeg gjennomgår mine bilder.. tilogmed Grim skulle ha Tulla.. så det er nok ikke umulig løpetiden er på gang nei :)

edit: dog jeg ser ingen synlige tegn på det enna da *sjekket tidligere*

Hehe, sier det sånn vi. Er ikke min som bare er horndog altså! :)

Skrevet

Vittoria heter Marianne :aww:

Og det var veldig fine bilder som er lagt ut altså! Var hyggelig å være med :)

Skrevet
Vittoria heter Marianne :)

Og det var veldig fine bilder som er lagt ut altså! Var hyggelig å være med :)

Da vet vi det til neste gang :) Koselig at du slang deg med, og håper du blir med flere ganger :aww:

Mine bilder ligger i bloggen :)

...Tollere er da ikke gale de :)

• 2 weeks later...
Skrevet
Haha! Silje ser tom ut og Monica ser forvirra ut på banen :whistle:

Lene, hun med en blue merle og en BC valp som ser kjempestor ut det er meg :ahappy:*mumle om Silje, du skal få hevn på det bildet ;):twisted: *

TOM? :aww:

Moahaha, var da ikke så gæli det bildet da, i forhold til det trynet du slang ut :D

Skrevet
TOM? :twisted:

Moahaha, var da ikke så gæli det bildet da, i forhold til det trynet du slang ut :whistle:

hahaha :ahappy:

edit:

Dette du mener? :aww:

DSC_5361.JPG

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...