MegaMarie Skrevet 18. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2009 Blondie vil bli gjeterhund Spørs litt om hun får lov til det, når det er slik hun holder på med en leke sau "This is how we stand in front of the jugdes in a dog show!" "Or like this. Depends on what you prefer." Noen nyter høsten slik: Papilloner er ikke de mest grasiøse hundene i vinden ... eller? Vi har fått oss en ny hund! Jeg vet ikke helt hvilken rase det er. Noen som kan hjelpe meg? Ikke serlig gode vinkler bak? (Nei, huff. Dette bildet kan tolkes veldig feil. Kort pels = kald hund, derfor står hun slik.)
Lola Pagola Skrevet 18. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2009 Flotte bilder! og grattis med ny hund, er det den som lå inne til omplassering? Ser ut til å være noe spaniel inni der iallefall. Er den nedklipt, eller er pelsen slik? Kan jo forsåvidt være renraset da... nei aner ikke jeg hehe, søt iallefall!
LeneG Skrevet 18. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2009 "This is how we stand in front of the jugdes in a dog show!" Så flott bilde! Hun ser skikkelig stolt ut
MegaMarie Skrevet 18. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Oktober 2009 Flotte bilder! og grattis med ny hund, er det den som lå inne til omplassering? Ser ut til å være noe spaniel inni der iallefall. Er den nedklipt, eller er pelsen slik? Kan jo forsåvidt være renraset da... nei aner ikke jeg hehe, søt iallefall! Haha, det var egentlig en spøk Vi har hatt henne lenge, men hun har klippet seg, derfor en "ny" hund Og det er renraset Cocker spaniel. Så du var flink må jeg si! Takk
SiriEveline Skrevet 18. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2009 For en Papillon.. kjenner at jeg blir ganske sikker på at Tinka rett og slett bare er en stor, men renraset Phalene. Utrykket er såå kjent!
Emilie Skrevet 18. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2009 Så pen, liten gjeterpapillon du har Fine bilder
Lola Pagola Skrevet 19. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2009 Haha, det var egentlig en spøk Vi har hatt henne lenge, men hun har klippet seg, derfor en "ny" hund Og det er renraset Cocker spaniel. Så du var flink må jeg si! Takk Hahahaha ( ) Men den lignet veldig på den hunden som lå på siden til Marthe da, så trodde liksom du hadde tatt over den *flir*
MegaMarie Skrevet 19. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Oktober 2009 Hahahaha ( ) Men den lignet veldig på den hunden som lå på siden til Marthe da, så trodde liksom du hadde tatt over den *flir* Link?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar