Gå til innhold
Hundesonen.no

Eiere av boxere og rottweiler er vanligvis kriminelle og har psykopatiske trekk


Guest vivere

Recommended Posts

Lest igjennom og jeg kan ikke finne boxere... men den artikelen der var jo ikke utelukkende negativ? For det er jo det du er ute etter å si Viviere? Jeg har lest igjennom og kan ikke se at den var på noen måte svertende ovenfor hundene om man leser med de rette brillene på. De går vel mer løs på de som eier de forskjellige rasene i USA, enn rasene i seg selv. På den måten mener jeg at de er på rett vei. Fokuset er rettet mot eiere og ikke hund.

Mulig jeg har på feil briller... og ikke fått med meg alt det negative og alt om boxeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener ikke noe som helst annet enn at artikkelen forteller at eiere av "muskelhunder" viser oftere "kriminelle trekk" enn andre hundeeiere samt at de har "betydelig flere kjennetegn på primær psykopati". Og slikt er sikkert greit å vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lest igjennom og jeg kan ikke finne boxere... men den artikelen der var jo ikke utelukkende negativ? For det er jo det du er ute etter å si Viviere? Jeg har lest igjennom og kan ikke se at den var på noen måte svertende ovenfor hundene om man leser med de rette brillene på. De går vel mer løs på de som eier de forskjellige rasene i USA, enn rasene i seg selv. På den måten mener jeg at de er på rett vei. Fokuset er rettet mot eiere og ikke hund.

Mulig jeg har på feil briller... og ikke fått med meg alt det negative og alt om boxeren.

Ikke jeg heller, var ikke særlig negativ vinkling heller nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant heller ikke noe om boxere der... Og jeg leste nok med de samme brillene som Margrete for jeg syntes ikke dette var spesielt negativt. Det sto jo tom at de hadde funnet ut at eiere av muskelhunder ikke var mer aggressive enn andre folk og at om man skulle se på "angrepesvilje" hos hunder som et kriterium så måtte små hunder være med. Men dette var vel en blanding av litt interessant og old news for meg egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rekker ikke lese artikkelen, er på vei ut døra for å selge de to muskelhundene, eller kanskje bytte de mot noen snillere hunder. :lol:

Vil du ha snillere hunder?

Trodde du var kriminell jeg? Er vel derfor du har dem? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...