Raksha Skrevet 13. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2009 Åh så moro! Gleder meg til masse valpebilder og fortellinger om den lille terroristen som henger i tær og fingre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ida:) Skrevet 13. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2009 Gratulerer så mye Lene! Nå har du mye å se frem til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 13. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2009 Så spennende Gratulerer! Takk Åh så moro! Gleder meg til masse valpebilder og fortellinger om den lille terroristen som henger i tær og fingre. Bilder blir det nok men jeg får ingen terrorist jeg. Min valp blir husren etter en uke, biter ikke istykker noenting og kommer på kommando *ler* Gratulerer så mye Lene! Nå har du mye å se frem til Jaaa...gleder meg masse Bare håper ikkeno skjer med valpen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 13. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2009 Dette er mammaen Godis Valpene med mor nyfødt Valpene 2 dager gamle Nå er de ikke søte før om en 3-4 uker men jeg måtte bare legge ut noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 13. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2009 Bilde av pappan da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 13. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2009 Bilde av pappan da? Han kan du se her: http://www.kimberbells.com/empty_183.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 14. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2009 Kan ikke noe om rasen, men likte mora jeg Gleder meg til å kose med valpisen din (for det krever jeg altså). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2009 Fine bilder av mamman med valpene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 14. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2009 Kan ikke noe om rasen, men likte mora jeg Gleder meg til å kose med valpisen din (for det krever jeg altså). Jeg falt pladask for mammaen (Godis) også synes jeg hun likner en liten Border Collie i ansiktet. Selvfølgelig kan du kose så mye du vil Jeg trenger deg og dine hunder til sosialisering også Fine bilder av mamman med valpene! Ja. Er hun ikke søt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 14. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2009 Fine foreldre Dette er spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ida:) Skrevet 15. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2009 Jaaa...gleder meg masse Bare håper ikkeno skjer med valpen nå Det gjør det vel ikke.. Jeg har en følelse at du har hendene fulle om noen uker, og den pleier ikke å slå feil (når det gjelder andre vel og merke).. Kjempe nydelig mamma, og gleder meg til bilder når de blir litt mer hund enn hamster Hamster er søte de også, er ikke det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 15. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2009 Fine foreldre Dette er spennende! Ja...kjempespennende. Jeg har blitt helt på tuppa jeg nå. Trodde ikke jeg skulle bli det på noen uker ennå. Det gjør det vel ikke.. Jeg har en følelse at du har hendene fulle om noen uker, og den pleier ikke å slå feil (når det gjelder andre vel og merke).. Kjempe nydelig mamma, og gleder meg til bilder når de blir litt mer hund enn hamster Hamster er søte de også, er ikke det... Hamster er søte ja men hundevalper er ikke så mye å se på før de er ihvertfall 3-4 uker. Gjerne litt eldre også. Pratet med oppdretter i stad og jeg kan være med å bestemme navn også kunne hun passe valpen for meg når jeg skal til Egypt *stor lettelse*. Tispene veier nå: 232 gram og 169 gram. Hihi...bare litt over en pakke med skinke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 15. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2009 Mammaen var jo en helt usedvanlig fluffy og søt phalene! Du får be en bønn om at valpen blir lik sin mor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 16. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2009 Hellenussen da! Jeg og likte moren veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 16. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2009 Dette er mammaen Godis Valpene med mor nyfødt Valpene 2 dager gamle Nå er de ikke søte før om en 3-4 uker men jeg måtte bare legge ut noe Mamma Godis er vakker! Det utrykket der hun ligger på rygg med valpene. Ligner på min egen lille sofa gris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 16. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2009 Mammaen var jo en helt usedvanlig fluffy og søt phalene! Du får be en bønn om at valpen blir lik sin mor! Hellenussen da! Jeg og likte moren veldig godt Mamma Godis er vakker! Det utrykket der hun ligger på rygg med valpene. Ligner på min egen lille sofa gris Godis er helt nydelig Både i gemytt og utseende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 20. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2009 Nå må jeg dobbeltposte for bildene av valpene 1 uke gamle ligger ute på oppdretters side nå. Vet jo ikke om jeg får tispe en eller to da. Det får tiden vise. http://www.moncheri-kennel.dinstudio.se/empty_81.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 20. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2009 Nydelige tegninger på begge jentene Jeg har en favoritt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 20. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2009 Nydelige tegninger på begge jentene Jeg har en favoritt.. Jeg gjetter tispe nr 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 20. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2009 Jeg gjetter tispe nr 2 Ti poeng til deg! Jeg er spent på frøkna di Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 20. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2009 Nurkene! Helt enig at moren er vakker.. det er jo Jackolito også da (det er det han heter ikke sant?) Håper du har mulighet til å komme deg hit til Oslo! Er jo ikke så mange phalener rundt omkring.. og en valp er jo enda mer sjeldent! Satt å så på valpebilder av henne isted.. så bare gled deg til de blir litt eldre. Og det som er kjempedigg er at de er absolutt søtest fra 2-4 måneder ca. Og da har man de jo hos seg selv! Gleder meg masse på dine vegne nå altså! *wiii* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaN Skrevet 21. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2009 Herlighet.. for noen nusselige skapninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 21. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2009 Ti poeng til deg! Jeg er spent på frøkna di Jeg får sikkert den som er minst lovende utstillingsmessig for oppdretter skal ha en selv. Spiller ingen trille for meg men jeg sitter faktisk å sikler på tispe nr 1 for hun har mest farge i ansiktet. Nurkene! Helt enig at moren er vakker.. det er jo Jackolito også da (det er det han heter ikke sant?) Håper du har mulighet til å komme deg hit til Oslo! Er jo ikke så mange phalener rundt omkring.. og en valp er jo enda mer sjeldent! Satt å så på valpebilder av henne isted.. så bare gled deg til de blir litt eldre. Og det som er kjempedigg er at de er absolutt søtest fra 2-4 måneder ca. Og da har man de jo hos seg selv! Gleder meg masse på dine vegne nå altså! *wiii* Jeg bor 20 min unna Oslo så det skal ikke være noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 23. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2009 Jeg gjetter tispe nr 2 Jeg syns tispe to var veldig pen, men fikk sett lite av tispe en på det bildet da. Blir spennende å se hvordan de blir Vet hun hvilken farge de er? Litt tidlig kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 23. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2009 Jeg syns tispe to var veldig pen, men fikk sett lite av tispe en på det bildet da. Blir spennende å se hvordan de blir Vet hun hvilken farge de er? Litt tidlig kanskje? Det ser ut som de blir trefargede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar