Gå til innhold
Hundesonen.no

Fitjar og Stord Hundeklubb


Scarlet

Recommended Posts

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar
Vi skal :)

Er dette en stor utstilling?

Ikke av de største, men synes det var koselig der i fjor.

Vi skal, men ikkje stille hund.

Klart du skal Sølvi :) . Må jo bare ha dere ringside der.

jupp, reiser muligens opp begge dager :icon_redface:

Skal dere ligge over da, eller dagsturer? Stille både ny og gammel rase? :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei sover nok ikke over, det er jo ikke såå langt lengre nå når vi skal være i hallen "på denne siden" av Stord. Det var værre før.

Stiller ikke sheltier selv denne gang nei, men blir kanskje med som vedheng. Stiller muligens Bertil på søndagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke av de største, men synes det var koselig der i fjor.

Klart du skal Sølvi :aww: . Må jo bare ha dere ringside der.

Hehe ja skal vere heiagjeng eg Gunn:-)) Er blitt utnevnt til maskot av dei eg hjelper med ringtrening i hundeklubben så eg skal dele meg utover dokke alle :icon_redface::) Håper på bra lysforhold for fotoapparatet mitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei sover nok ikke over, det er jo ikke såå langt lengre nå når vi skal være i hallen "på denne siden" av Stord. Det var værre før.

Stiller ikke sheltier selv denne gang nei, men blir kanskje med som vedheng. Stiller muligens Bertil på søndagen

Kan jo være greit å være vedheng også iblandt :icon_redface: . Vi reiser 3 stykk sammen i bil, men vet jo det er en del som skal oppover. Alltid like spennende med valp.

Hehe ja skal vere heiagjeng eg Gunn:-)) Er blitt utnevnt til maskot av dei eg hjelper med ringtrening i hundeklubben så eg skal dele meg utover dokke alle :aww::) Håper på bra lysforhold for fotoapparatet mitt!

Supert! Går ut fra at både Arild og Roald også reiser, så da er dere flere i heiagjengen min :aww: . Jatakk til fotografering.

Vi er påmeldt i alle fall.. kommer an på om pelsen er tilbake (faderullan så treig Amigo har vært i år; gode få-på-pels-i-full-fart-råd mottas med takk).

Så koselig at du også skal dit. Jeg sverger jo til Ølgjær jeg da. Den man kjøper på helsekostbutikken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har KJEMPE lyst! I fjor ble vi BIM der :sint_01: Men i år reiser jeg til London på Søndagen og jeg regner med at det er da Papillon skal stille. Men jeg har hørt det er agility der, noen som vet om det er i år og eventuelt hvilken dag?

EDIT: Sjekket Fitjar-Stort hundeklubb sin hjemmeside, og gruppe 9 skal på Lørdag :icon_cry: Da blir det utstilling på oss også! Lisbeth Campbell som dommer, hun skal jo også være dommer på Lillestrøm. Så om vi gjør det bra for henne på Stord kan jeg kanskje dra til Lillestrøm :sint_01: .

EDIT 2: Noen fra Bergen/Sotra som har plass til en ekstra i bilen? Er mulig jeg ikke har skyss nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har plass, om du kan ha hunden på fanget? Bor rett utenfor sentrum.

Supert :wub: Ja, jeg kan ha henne på fanget! Da kan jeg i det minste melde på, så vet jeg om jeg ikke får sittet på med de jeg egentlig skal (de vil ikke å kjøre tidlig om jeg skal i ringen før dem) så kommer jeg meg ut dit uansett :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert :) Ja, jeg kan ha henne på fanget! Da kan jeg i det minste melde på, så vet jeg om jeg ikke får sittet på med de jeg egentlig skal (de vil ikke å kjøre tidlig om jeg skal i ringen før dem) så kommer jeg meg ut dit uansett :P

Åh nei, nå så jeg at du skal stille på lørdagen, vi skal kun utover på søndagen, sorry! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...