Gå til innhold
Hundesonen.no

Nabo Krig!


Guest Hyper_Bærta

Recommended Posts

Guest Hyper_Bærta

Bare kom på en hendelse fra i Sommer.

Naboene mine, to jenter på 10? og 13 år ville ha vannkrig. De bare laget vannballonger og heiv de på Milo!!!!

Milo ble bomba stakkars..Så skrudde de på vannslangen og spruta han ned!!! Herregud, Milo er og var faktisk veeldig redd ballonger, vannslanger ble han også redd...=(

Når jeg skulle ta inn Milo så spruta de ned meg også. HELE familien deres...Herrgud ble skikkelig sinna og sendte ut broren min med et mega giga stort vann gevær. Fikk spruta litt i tryna deres ja, tok vann ballongene også vi.. :lol: Ingen får gjøre Milo noe sånnt å komme hel ut fra det.

Det var visst veldig dyre ballonger fra Canada. Rett i søppla..=)

haha...Men åååå argh, hater de naboene, når jeg går tur med Milo og så kommer de løpende, ofte når vi er midt under en kommando. Ber naboene om å ikke forsyrre, men de skjønner ike en drit,..kommer og odelegger heeele greia...Åhh..Neste gang så stjæler jeg softgunen og undervanns harpa til broren min..=P

HaHa, kan være ond, men ikke så..=P

Forresten: Hvem kunne tro at en soft gun kule kunne drepe en jordrotte..=(

Broren min så en jordrotte i hagen til naboen og skøyt den med soft gun... :)

STAKKARS! Men den døde momentant da...:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare kom på en hendelse fra i Sommer.

Naboene mine, to jenter på 10? og 13 år ville ha vannkrig. De bare laget vannballonger og heiv de på Milo!!!!

Milo ble bomba stakkars..Så skrudde de på vannslangen og spruta han ned!!! Herregud, Milo er og var faktisk veeldig redd ballonger, vannslanger ble han også redd...=(

Når jeg skulle ta inn Milo så spruta de ned meg også. HELE familien deres...Herrgud ble skikkelig sinna og sendte ut broren min med et mega giga stort vann gevær. Fikk spruta litt i tryna deres ja, tok vann ballongene også vi.. :) Ingen får gjøre Milo noe sånnt å komme hel ut fra det.

Det var visst veldig dyre ballonger fra Canada. Rett i søppla..=)

haha...Men åååå argh, hater de naboene, når jeg går tur med Milo og så kommer de løpende, ofte når vi er midt under en kommando. Ber naboene om å ikke forsyrre, men de skjønner ike en drit,..kommer og odelegger heeele greia...Åhh..Neste gang så stjæler jeg softgunen og undervanns harpa til broren min..=P

HaHa, kan være ond, men ikke så..=P

Forresten: Hvem kunne tro at en soft gun kule kunne drepe en jordrotte..=(

Broren min så en jordrotte i hagen til naboen og skøyt den med soft gun... :)

STAKKARS! Men den døde momentant da...:lol:

herregud :lol: de naboene dine altså!! :D skulle visst hat en natt i glattcelle hele gjengen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...