Gå til innhold
Hundesonen.no

Nabo Krig!

Guest Hyper_Bærta

Recommended Posts

Guest Hyper_Bærta
Skrevet

Bare kom på en hendelse fra i Sommer.

Naboene mine, to jenter på 10? og 13 år ville ha vannkrig. De bare laget vannballonger og heiv de på Milo!!!!

Milo ble bomba stakkars..Så skrudde de på vannslangen og spruta han ned!!! Herregud, Milo er og var faktisk veeldig redd ballonger, vannslanger ble han også redd...=(

Når jeg skulle ta inn Milo så spruta de ned meg også. HELE familien deres...Herrgud ble skikkelig sinna og sendte ut broren min med et mega giga stort vann gevær. Fikk spruta litt i tryna deres ja, tok vann ballongene også vi.. :lol: Ingen får gjøre Milo noe sånnt å komme hel ut fra det.

Det var visst veldig dyre ballonger fra Canada. Rett i søppla..=)

haha...Men åååå argh, hater de naboene, når jeg går tur med Milo og så kommer de løpende, ofte når vi er midt under en kommando. Ber naboene om å ikke forsyrre, men de skjønner ike en drit,..kommer og odelegger heeele greia...Åhh..Neste gang så stjæler jeg softgunen og undervanns harpa til broren min..=P

HaHa, kan være ond, men ikke så..=P

Forresten: Hvem kunne tro at en soft gun kule kunne drepe en jordrotte..=(

Broren min så en jordrotte i hagen til naboen og skøyt den med soft gun... :)

STAKKARS! Men den døde momentant da...:lol:

Skrevet

Ville tatt meg en prat med de naboene sammen med foreldrene mine! OG broren min om han eventuelt skjøt på dyr med softgun, siden den egentlig ikke er spess egnet til å skyte dyr med..

Skrevet

Jeg og hadde tatt meg en prat med foreldra til ungene! sånn går det da ikke å holde på [-X De må jo respektere hva du sier.sånt irriterer meg! :lol:

Skrevet
Bare kom på en hendelse fra i Sommer.

Naboene mine, to jenter på 10? og 13 år ville ha vannkrig. De bare laget vannballonger og heiv de på Milo!!!!

Milo ble bomba stakkars..Så skrudde de på vannslangen og spruta han ned!!! Herregud, Milo er og var faktisk veeldig redd ballonger, vannslanger ble han også redd...=(

Når jeg skulle ta inn Milo så spruta de ned meg også. HELE familien deres...Herrgud ble skikkelig sinna og sendte ut broren min med et mega giga stort vann gevær. Fikk spruta litt i tryna deres ja, tok vann ballongene også vi.. :) Ingen får gjøre Milo noe sånnt å komme hel ut fra det.

Det var visst veldig dyre ballonger fra Canada. Rett i søppla..=)

haha...Men åååå argh, hater de naboene, når jeg går tur med Milo og så kommer de løpende, ofte når vi er midt under en kommando. Ber naboene om å ikke forsyrre, men de skjønner ike en drit,..kommer og odelegger heeele greia...Åhh..Neste gang så stjæler jeg softgunen og undervanns harpa til broren min..=P

HaHa, kan være ond, men ikke så..=P

Forresten: Hvem kunne tro at en soft gun kule kunne drepe en jordrotte..=(

Broren min så en jordrotte i hagen til naboen og skøyt den med soft gun... :)

STAKKARS! Men den døde momentant da...:lol:

herregud :lol: de naboene dine altså!! :D skulle visst hat en natt i glattcelle hele gjengen :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...