Ingvild Skrevet 25. September 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 25. September 2009 Okey Hvilken bil kjører du ? En sølvgrå Volkswagen Passat stasjonsvogn (for det er det jo ingen andre her i Norge som gjør...) med reg.nr XN et eller annet.
SD Skrevet 25. September 2009 Rapporter Skrevet 25. September 2009 Så dumt :(Får håpe du får omplassert hunden i alle fall da Ja, jeg synes det jeg òg. Gledet meg virkelig. Men dette er en ypperlig mulighet til å få omplassert hunden, virker som det er det optimalet hjemmet for Tinka *krysser fingrer*
AnkiogBonita Skrevet 25. September 2009 Rapporter Skrevet 25. September 2009 Hadde vært utrolig gøy å vært med på å trene spor. Kan dessverre ikke være med siden frøkna mi endelig hadde bestemt seg for å få løpetid i disse dager. Utrolig irriterende i grunn. Håper dere har tenkt å ha det flere ganger, og da blir vi med.
Guest Snusmumrikk Skrevet 25. September 2009 Rapporter Skrevet 25. September 2009 Men da sier vi klokka 10 i morra på parkeringsplassen Dratini foreslo da? Er det flere som trenger transport? Jeg har plass til en.
Kristiin Skrevet 25. September 2009 Rapporter Skrevet 25. September 2009 Kristiin ToneS -Ingvild- Pippin&Symra Buhundjenta Pai Linkr -Therese- KjerstiS Saras Er dette oss som skal være med ? Er det noen på lista her som ikke skal/ikke står?
xxx12345 Skrevet 25. September 2009 Rapporter Skrevet 25. September 2009 Jeg kommer bare om formen tilsier det og er våken. Brygger på ruskomsnusk så trenger å sove ut.
Symra&Pippin Skrevet 25. September 2009 Rapporter Skrevet 25. September 2009 Skal se om jeg finner det. Men på det kartet som det var linket til litt tidligere, så ligger det lengre til høyre (på kartet) og på oversiden av veien. Om dere søker på Ringvålveien 215, og velger foto istedet for kart, så ser dere parkeringsplassen opp bak det huset. Får ikke laget link til kartet Edit: fikk det til Kart Den lange "tarmen" med en klump i enden Henter fram denne jeg da, bare så det skal være klinkende klart at det er denne vi snakker om.
ToneS Skrevet 26. September 2009 Rapporter Skrevet 26. September 2009 Nå har vi pakket, og venter bare på at Marie skal hente oss. Gleder meg
Kristiin Skrevet 28. September 2009 Rapporter Skrevet 28. September 2009 Blir det noe nytt eller? Jeg synes iværfall det var veldig koslig på lørdagen Hva med lørdag 17 eller søndag 18 oktober?
ToneS Skrevet 29. September 2009 Rapporter Skrevet 29. September 2009 Blir det noe nytt eller? Jeg synes iværfall det var veldig koslig på lørdagen Hva med lørdag 17 eller søndag 18 oktober? Da kan ikke jeg komme, for da er det høstferie
AnkiogBonita Skrevet 29. September 2009 Rapporter Skrevet 29. September 2009 Regner med frøkna er ferdig med løpetiden til da. Vi vil gjerne være med neste gang dere har sportrening. Jeg kan den 17 oktober, men den 18 er jeg opptatt hele dagen. Det så ut som om dere hadde det virkelig festlig:-)
Kristiin Skrevet 18. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2009 Drar litt i denne jeg Noen som er med på en sportrening før snøen kommer for fult?
ToneS Skrevet 18. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2009 Vi blir med, hvis det passer med dato. Noen som har noen forslag?
MarieR Skrevet 19. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2009 Jeg og Ask blir gjerne med så lenge det passer. Hva med helgen som kommer?
Anita F Skrevet 19. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2009 Jeg kan denne søndagen, men ikke neste helg
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar