Gå til innhold
Hundesonen.no

På jordet


Lola Pagola

Recommended Posts

Whut,skulle den den veien!

foerste.jorde.tur.09%20075.jpg

fikk den!

foerste.jorde.tur.09%20076.jpg

Skal du hive snart?

foerste.jorde.tur.09%20082.jpg

Bare posere litt

foerste.jorde.tur.09%20091.jpg

Flyvehund i åkeren

foerste.jorde.tur.09%20092.jpg

foerste.jorde.tur.09%20095.jpg

Litt varm?

foerste.jorde.tur.09%20096.jpg

foerste.jorde.tur.09%20101.jpg

Lurer litt her jeg

foerste.jorde.tur.09%20108.jpg

Lett å se at å løpe i åkeren er noe av det morsomste han vet

foerste.jorde.tur.09%20110.jpg

foerste.jorde.tur.09%20113.jpg

foerste.jorde.tur.09%20115.jpg

Utrolig nok lander han alltid på alle fire...

foerste.jorde.tur.09%20116.jpg

Casperglis 2

foerste.jorde.tur.09%20118.jpg

Litt vanskelig å fange flyvende ball med potene, det var det han forsøkte her

foerste.jorde.tur.09%20119.jpg

Igjen,jeg synes det er utrolig at han ikke lander på ryggen jeg

:)

foerste.jorde.tur.09%20121.jpg

Sekunder før jeg hadde 33 kilo muskler i hodet.Gjorde litt (veldig) vondt.

:)

foerste.jorde.tur.09%20125.jpg

Orker ikke hoppe over det øverste...

foerste.jorde.tur.09%20129.jpg

... men er ikke så godt når man feilberegner litt og skraper ryggen da.

foerste.jorde.tur.09%20130.jpg

Johooo! Amazing batog har med ball til deg!

fly2.jpg

Flaggermusen min <3

foerste.jorde.tur.09%20003.jpg

foerste.jorde.tur.09%20009.jpg

Jafs jafs

foerste.jorde.tur.09%20017.jpg

foerste.jorde.tur.09%20023.jpg

foerste.jorde.tur.09%20024.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig!

Ja :) Han hadde ikke løpt løs på to uker nå (bortsett fra hundetreffet da), så dette var godt for ham!

Nydelig prikkedyr!

Tusen takk ;)

ser ut som det er fler enn min som storkoser seg i åkeren ja :D nydelig å bare se dem fly avgårde det raskeste de greier :):D

Ja er skikkelig gøy :D Selv om det ikke er det mest spennende turterrenget akkurat storkoser han seg jo, og det blir jo underholdende å bare se på ham, kaste ball, ta bilder. Høstede åkere er genialt ;)

Haha, morsomme bilder og tekst! ;)

Tusen takk ;)

Kule bilder! Casper er en fin prikk :P

Takk skal du ha ;) Han er ikke så verst nei :(:):)

Åhhh, Caspersen!

Han er så kjekk at jeg blir helt matt!

Jeg og, han tar pusten fra meg noen ganger altså (ikke bare når han kræsjer i meg) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige bilder...

Takk :D

haha,knall kule bilder av nydelige prikkedyret :) Neimen,var han så lite løs her du skulla spurt etter bra plasser slippe han vet du :)

Takker :)

Tenkte faktisk å gjøre det, men så glemte jeg det av. Så at det var pløyd jorder litt rundt om kring, så om jeg hadde prøvd litt så hadde jeg vel funnet noe. Men ble bare bylufting egentlig, og noen turer opp på våttakammen. Tror nok han ble sliten uansett, masse inntrykk på byturene, og folk skal jo grafse på ham hele tiden :)

Men i går, etter 6 timer på tog, var han spinnvill da han kom hjem til hagen, løp og løp, så bare noe hvitt som føyk forbi vinduene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,tenker han var litt hyper etter togturen ja!Klart har nok hatt det helt supert selv om var mye i bånd da :) Men,bare så du vet det om kommer hit senere så er det mange plasser slippe de løs nær byen også(bor jo i nærheten selv om mi er løs hele tiden)

Ikke så rart folk vil hilse på finingen akkorat!Engelsk Setteren jeg hadde hadde ganske mange prikker og kan tro var mange barn og foreldere som kom:Får vi hilse på Dalmatineren?hihi!Hilste likevel da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha og i går var det to stykker, uavhengig av hverandre som lurte på om casper var jakthund. Ene spurte om det var pointer... og var noen damer som ikke syntes han lignet på en vanlig setter da vi var på fjellet :) Står bra til med rasekunskapene hos folk :)

Ja men da skal jeg huske å spørre neste gang jeg drar oppover, er der jo rett som det er! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi,pointer og Setter liksom!Kan skjønne hun jeg hadde egentlig som var litt prikkete men,Casper som fuglehund da :) Jepp,folk sliter litt på raser og endel blir litt sure når tar feil...De fleste tar jo feil av mi og er så påståelig og synes ikke det er nå kult når de ikke har rett i det hele tatt nei!

Moro dere er her ofte da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Ikke lett å få til disse oppstillingsbildene av valp 😂 Men tenker jeg skal forsøke å få til 1 bilde i måneden.    Tempo 4 måneder gammel.  12 kg og 42 cm høy. 
    • Jeg ønsker at prisene på valpene sank betraktelig. Både på blandinger og rasehunder. Grunnen til det er at når man nå tjener så utrolig godt på hvert valpekull, så er jeg redd det bli mer rovdrift på tispene. Og mer useriøs oppdrett. Jeg vet om flere som sper på pensjonen ved å avle kull etter kull, år etter år (på flere tisper, men likevel). Han ene får opp til ca 50 valper pr. år, og sånn har han holdt på i mange mange år. Blir penger av det gitt... 
    • Han får typisk siste måltid i 20-tiden, og da er det oppbløtet, så han får i seg mye væske da. Har tenkt at dette kanskje er litt for seint og at han da får full blære en gang midt på natten. Vi legger oss ca. 22:30 og står opp klokken 07, så det er jo over 8 timer. Men som sagt har han jo klart dette fra han var 2 måneder gammel, så jeg syns det er rart at nå som han er større, så skal han plutselig ikke klare å holde seg lenger. Ja, jeg er streng på at det er kun ut for å tisse og bæsje. Han får ikke begynne å leke med pinner osv. Han sovner fort igjen etter å ha vært på do, så det er bra! 
    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...