Gå til innhold
Hundesonen.no

På jordet

Lola Pagola

Recommended Posts

Whut,skulle den den veien!

foerste.jorde.tur.09%20075.jpg

fikk den!

foerste.jorde.tur.09%20076.jpg

Skal du hive snart?

foerste.jorde.tur.09%20082.jpg

Bare posere litt

foerste.jorde.tur.09%20091.jpg

Flyvehund i åkeren

foerste.jorde.tur.09%20092.jpg

foerste.jorde.tur.09%20095.jpg

Litt varm?

foerste.jorde.tur.09%20096.jpg

foerste.jorde.tur.09%20101.jpg

Lurer litt her jeg

foerste.jorde.tur.09%20108.jpg

Lett å se at å løpe i åkeren er noe av det morsomste han vet

foerste.jorde.tur.09%20110.jpg

foerste.jorde.tur.09%20113.jpg

foerste.jorde.tur.09%20115.jpg

Utrolig nok lander han alltid på alle fire...

foerste.jorde.tur.09%20116.jpg

Casperglis 2

foerste.jorde.tur.09%20118.jpg

Litt vanskelig å fange flyvende ball med potene, det var det han forsøkte her

foerste.jorde.tur.09%20119.jpg

Igjen,jeg synes det er utrolig at han ikke lander på ryggen jeg

:)

foerste.jorde.tur.09%20121.jpg

Sekunder før jeg hadde 33 kilo muskler i hodet.Gjorde litt (veldig) vondt.

:)

foerste.jorde.tur.09%20125.jpg

Orker ikke hoppe over det øverste...

foerste.jorde.tur.09%20129.jpg

... men er ikke så godt når man feilberegner litt og skraper ryggen da.

foerste.jorde.tur.09%20130.jpg

Johooo! Amazing batog har med ball til deg!

fly2.jpg

Flaggermusen min <3

foerste.jorde.tur.09%20003.jpg

foerste.jorde.tur.09%20009.jpg

Jafs jafs

foerste.jorde.tur.09%20017.jpg

foerste.jorde.tur.09%20023.jpg

foerste.jorde.tur.09%20024.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig!

Ja :) Han hadde ikke løpt løs på to uker nå (bortsett fra hundetreffet da), så dette var godt for ham!

Nydelig prikkedyr!

Tusen takk ;)

ser ut som det er fler enn min som storkoser seg i åkeren ja :D nydelig å bare se dem fly avgårde det raskeste de greier :):D

Ja er skikkelig gøy :D Selv om det ikke er det mest spennende turterrenget akkurat storkoser han seg jo, og det blir jo underholdende å bare se på ham, kaste ball, ta bilder. Høstede åkere er genialt ;)

Haha, morsomme bilder og tekst! ;)

Tusen takk ;)

Kule bilder! Casper er en fin prikk :P

Takk skal du ha ;) Han er ikke så verst nei :(:):)

Åhhh, Caspersen!

Han er så kjekk at jeg blir helt matt!

Jeg og, han tar pusten fra meg noen ganger altså (ikke bare når han kræsjer i meg) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige bilder...

Takk :D

haha,knall kule bilder av nydelige prikkedyret :) Neimen,var han så lite løs her du skulla spurt etter bra plasser slippe han vet du :)

Takker :)

Tenkte faktisk å gjøre det, men så glemte jeg det av. Så at det var pløyd jorder litt rundt om kring, så om jeg hadde prøvd litt så hadde jeg vel funnet noe. Men ble bare bylufting egentlig, og noen turer opp på våttakammen. Tror nok han ble sliten uansett, masse inntrykk på byturene, og folk skal jo grafse på ham hele tiden :)

Men i går, etter 6 timer på tog, var han spinnvill da han kom hjem til hagen, løp og løp, så bare noe hvitt som føyk forbi vinduene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,tenker han var litt hyper etter togturen ja!Klart har nok hatt det helt supert selv om var mye i bånd da :) Men,bare så du vet det om kommer hit senere så er det mange plasser slippe de løs nær byen også(bor jo i nærheten selv om mi er løs hele tiden)

Ikke så rart folk vil hilse på finingen akkorat!Engelsk Setteren jeg hadde hadde ganske mange prikker og kan tro var mange barn og foreldere som kom:Får vi hilse på Dalmatineren?hihi!Hilste likevel da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha og i går var det to stykker, uavhengig av hverandre som lurte på om casper var jakthund. Ene spurte om det var pointer... og var noen damer som ikke syntes han lignet på en vanlig setter da vi var på fjellet :) Står bra til med rasekunskapene hos folk :)

Ja men da skal jeg huske å spørre neste gang jeg drar oppover, er der jo rett som det er! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi,pointer og Setter liksom!Kan skjønne hun jeg hadde egentlig som var litt prikkete men,Casper som fuglehund da :) Jepp,folk sliter litt på raser og endel blir litt sure når tar feil...De fleste tar jo feil av mi og er så påståelig og synes ikke det er nå kult når de ikke har rett i det hele tatt nei!

Moro dere er her ofte da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vært inne på tanken, særlig nå i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bør det være mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og får en økt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bør ikke være understimulert totalt sett. Mellom øktene får han også mye ro og søvn
    • Du har en ganske aktiv hunderase, hvor mye aktivitet får han i løpet av en dag? Selv om han ikke har kunnet leke har han vel fått både tur og aktivitet, håper jeg? Hodearbeid, søk, triksetrening? Jeg ville lagt mer arbeid i ro og trygghet rundt måltider, og ro- og hodetrening etter trening og hundemøter og andre stressede situasjoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...