Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonentreff på Ula Camping


Argyr

Recommended Posts

:aww:

En lettere bekymret Garm som har lyst på kongen sin

Hehe, kule øyebryn på den hunden. :ahappy:

Hahaha, så søte de to er. :lol:

Kjempekule bilder. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Nå har jeg sittet og flirt meg gjennom alle bildene.. og de tilhørende kommentarene! Men en liten (bitteliten) klage - jeg kan gjøre rede for hver eneste hund på disse bildene, hva de er, hva det heter (hva de har av hang ups, morsomme ting de gjør ikke gjør etc osv), dvs har kjempekoll på bikkjene (unntatt han der bittelille søtingen) - men folkene folkens.. hvem er hvem? Soppen og ElinT kjenner jeg igjen og Astrid - men deretter er det jo stopp... ??

BM nysgjerrig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer mine bilder. Ble ikke så mange, kamera gikk jo plutselig tom for batteri :ahappy:

Camilla legger blodspor

_DSC2182.jpg

Benedicte og Kee-Kee

_DSC2203.jpg

Supra og Elin går spor.

_DSC2238.jpg

_DSC2279.jpg

_DSC2283.jpg

Stitch

_DSC2289.jpg

Domino

_DSC2298.jpg

Tia

_DSC2302.jpg

Garm

_DSC2306.jpg

Dommerne, Astrid og Camilla, drøfter hvem som skal vinne en eller annen konkurranse.

_DSC2337.jpg

:ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som om dere har kost dere!

Kan jeg få lov til å stjele noen bilder?

De var flotte, av flotte voffsar! :lol:

Jeg regner med det går bra for de andre, det går bra for meg, ihvertfall! :lol:

Nå har jeg sittet og flirt meg gjennom alle bildene.. og de tilhørende kommentarene! Men en liten (bitteliten) klage - jeg kan gjøre rede for hver eneste hund på disse bildene, hva de er, hva det heter (hva de har av hang ups, morsomme ting de gjør ikke gjør etc osv), dvs har kjempekoll på bikkjene (unntatt han der bittelille søtingen) - men folkene folkens.. hvem er hvem? Soppen og ElinT kjenner jeg igjen og Astrid - men deretter er det jo stopp... ??

BM nysgjerrig

Bah, sååå kjedelig å redigere igjen, da gitt! :lol: Kan gjøre det bittelitt seinere. Eller i morgen. :ahappy:

Edit:

På det her feks, stjelt fra Ingvild, så finner vi

IMGP1580.jpg

(fra høyre) Elin med Supra - terv, Lene med Shakira - BC, Monica med Enya - Hvit gjeterhund, Benedicte med Kee-Kee - Basenji, Soppen med kamera og Baghera - Bullmastiff, Bjørg Eva i svart og hvitt, med Tassen/Stitch som stikker hodet ut - BC, oooog han jeg skikkelig ikke husker hva heter akkurat nå, med Siko.

IMG_8306.jpg

Her har vi, fra venstre side av bordet, ytterst - Hilde/Argyros, Elin/ElinT, Benedicte/Labbis, Lene, han som jeg ikke husker hva heter igjen :ahappy: , Monica i stripete genser med mørkt hår. Så foran på høyre side har vi Astrid og Ingvild, og de andre ser vi ikke uansett, så det så. :)

IMG_8154.jpg

Kjersti/KjerstiS og Garm.

Bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre?

Takk Camilla du er en knuppelupp i gullsaus! Da har jeg orden en stund ihvertfall (men.. uhm.. er veldig glemsk altså.. bikkjer husker jeg, men er dårligere på folk må innrømmes :ahappy: ). Og så synes jeg det er så morsomt med "han du ikke husker navnet på" for han blir jo for evig og alltid hetende "han man ikke husker navnet på" (hvilket er litt komisk og litt tragisk på en gang!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Camilla du er en knuppelupp i gullsaus! Da har jeg orden en stund ihvertfall (men.. uhm.. er veldig glemsk altså.. bikkjer husker jeg, men er dårligere på folk må innrømmes :ahappy: ). Og så synes jeg det er så morsomt med "han du ikke husker navnet på" for han blir jo for evig og alltid hetende "han man ikke husker navnet på" (hvilket er litt komisk og litt tragisk på en gang!)

...Stefan... :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhm, jeg husker ikke. :ahappy: Men mammaen var en tispe som hadde vunnet europeisk championat i Paris eller noe sånt? Eller var fra Paris. Og en eller annen høy tittel iallefall. Og oppdrettern hadde satt ham ut fordi han var nervøs? Noe sånt. :ahappy: Veldig veldig veeeeldig pen gutt iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhm, jeg husker ikke. :ahappy: Men mammaen var en tispe som hadde vunnet europeisk championat i Paris eller noe sånt? Eller var fra Paris. Og en eller annen høy tittel iallefall. Og oppdrettern hadde satt ham ut fordi han var nervøs? Noe sånt. :ahappy: Veldig veldig veeeeldig pen gutt iallefall!

Ja, det var han :lol: Det er ei jeg trener sammen med som er over middels interressert i belgere som lurte :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Ikke lett å få til disse oppstillingsbildene av valp 😂 Men tenker jeg skal forsøke å få til 1 bilde i måneden.    Tempo 4 måneder gammel.  12 kg og 42 cm høy. 
    • Jeg ønsker at prisene på valpene sank betraktelig. Både på blandinger og rasehunder. Grunnen til det er at når man nå tjener så utrolig godt på hvert valpekull, så er jeg redd det bli mer rovdrift på tispene. Og mer useriøs oppdrett. Jeg vet om flere som sper på pensjonen ved å avle kull etter kull, år etter år (på flere tisper, men likevel). Han ene får opp til ca 50 valper pr. år, og sånn har han holdt på i mange mange år. Blir penger av det gitt... 
    • Han får typisk siste måltid i 20-tiden, og da er det oppbløtet, så han får i seg mye væske da. Har tenkt at dette kanskje er litt for seint og at han da får full blære en gang midt på natten. Vi legger oss ca. 22:30 og står opp klokken 07, så det er jo over 8 timer. Men som sagt har han jo klart dette fra han var 2 måneder gammel, så jeg syns det er rart at nå som han er større, så skal han plutselig ikke klare å holde seg lenger. Ja, jeg er streng på at det er kun ut for å tisse og bæsje. Han får ikke begynne å leke med pinner osv. Han sovner fort igjen etter å ha vært på do, så det er bra! 
    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...