Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonentreff på Ula Camping


Argyr

Recommended Posts

Siden folk fortsatt er på treff, får jeg begynne bildetråden med det lille jeg har som ikke er helt tåkete.

Det var et veldig hyggelig treff, med få men koselige mennesker og hunder. :ahappy:

Tassen/Stitch

IMG_5744.jpg

IMG_5751.jpg

IMG_5753.jpg

IMG_5755.jpg

Garm

IMG_5727.jpg

IMG_5730.jpg

Cita

IMG_5757.jpg

Baggis

IMG_5759.jpg

Kee-Kee og Domino

IMG_5760.jpg

Tia

IMG_5764.jpg

Supra

IMG_5819.jpg

Enya

IMG_5840.jpg

IMG_5843.jpg

Husker ikke hva denne het, men var blanding mellom Chi og DP

IMG_5856.jpg

*dele opp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar
Så veldig koslig ut, hvor mange ble dere?

Ikke veldig mange.. Lurer litt på hvor alle ble av.

Så hyggelig ut - syntes det var kjempesynd at jeg ikke fikk det til denne gangen :blink:

Veldig synd!

Takk for kjempekoselig dag :aww: Kan jeg "stjele" noen bilder?

Klart du kan. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt ut! Er kjempedumt jeg ikke kunne komme, disse utstillingene asså. Håper det blir flere sånne sonentreff :blink: Hvordan er resultetene da? :lol:

Tassen fikk hvertfall "morsomste ører" og Domino vant "sjarmør" :aww:

Tror Supra ble "mest bortskjemte" og Garm vant "største poter". Baghera ble "største", men det var vel ikke noen overraskelse :ahappy: Det var det jeg kom på i farta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tassen fikk hvertfall "morsomste ører" og Domino vant "sjarmør" :blink:

Tror Supra ble "mest bortskjemte" og Garm vant "største poter". Baghera ble "største", men det var vel ikke noen overraskelse :aww: Det var det jeg kom på i farta.

Haha! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De konkurransene jeg husker var

Sonens

- minste - Siko (chiblandingen)

- største - Baghera

- største poter - Garm

- minste poter - Siko

- morsomste ører - Tassen

- beste triks - Cita

- verste triks - Baghera

- mest like par - Garm og Enya

- mest ulike par - Baghera og Kee-Kee

- sjarmør - Domino

- beste langhår - enten Supra eller Tia, husker ikke :)

- beste korthår - Kee-Kee

- beste strihår - Siko :blink:

- beste hundesmil - Supra

- beste bevegelser - Kee-Kee

- mest fisefine - Kee-Kee?

Også husker jeg ikke mer akkurat nå. Jeg er stressa, jeg kjenner at folk snart begynner å mase om bilder. :D Takk for at du delte dine, Hilde! :aww: Skal laste over mine nå, og prøve å motstå fristelsen til å se på True Blood. :lol:

Edit:

Jo! Vi hadde spesialpremier også, som ble delt ut på kvelden, og som folk ikke meldte seg på.

Det var Sonens:

- mest bortskjemte hund - Supra

- snilleste hund - Enya

- beste hundefører - Hilde

og to ekstrapremier, siden Trondheimfolka ikke hadde med seg hund, de fikk Sonens gladeste trøndere! :ahappy:

Edit2: La til vinnere og en konkurranse til som jeg huska. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De konkurransene jeg husker var

Sonens

- minste - Siko (chiblandingen)

- største - Baghera

- største poter - Garm

- minste poter - Siko

- morsomste ører - Tassen

- beste triks - Cita

- verste triks - Baghera

- mest like par - Garm og Enya

- mest ulike par - Baghera og Kee-Kee

- sjarmør - Domino

- beste langhår - enten Supra eller Tia, husker ikke :)

- beste korthår - Kee-Kee

- beste strihår - Siko :blink:

- beste hundesmil - Supra

- beste bevegelser - Kee-Kee

- mest fisefine - Kee-Kee?

Også husker jeg ikke mer akkurat nå. Jeg er stressa, jeg kjenner at folk snart begynner å mase om bilder. :D Takk for at du delte dine, Hilde! :aww: Skal laste over mine nå, og prøve å motstå fristelsen til å se på True Blood. :lol:

Edit:

Jo! Vi hadde spesialpremier også, som ble delt ut på kvelden, og som folk ikke meldte seg på.

Det var Sonens:

- mest bortskjemte hund - Supra

- snilleste hund - Enya

- beste hundefører - Hilde

og to ekstrapremier, siden Trondheimfolka ikke hadde med seg hund, de fikk Sonens gladeste trøndere! :ahappy:

Edit2: La til vinnere og en konkurranse til som jeg huska. :P

Jeg kom hjem med beste langhår (Tia), beste triks (Cita), søteste utrykk (Tia) og høyeste haleføring (Tia) hvertfall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste triks var Cita som satt bamse, så "pang'a" Benedicte ho med pekefingeren, og da datt ho ned på bakken og var død. Værste triks var Baghera som gikk rundt og snusa mens Soppeloppen sa "kontakt, kontakt, kontakt, kontakt" og da vi skulle sette oss sa jeg "på plass, på plass" mens han dro andre veien. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste triks var Cita som satt bamse, så "pang'a" Benedicte ho med pekefingeren, og da datt ho ned på bakken og var død. Værste triks var Baghera som gikk rundt og snusa mens Soppeloppen sa "kontakt, kontakt, kontakt, kontakt" og da vi skulle sette oss sa jeg "på plass, på plass" mens han dro andre veien. :blink:

:aww:

Høres ut som dere har hatt det kjekt. Koselig å se bilder fra treffet. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom hjem med beste langhår (Tia), beste triks (Cita), søteste utrykk (Tia) og høyeste haleføring (Tia) hvertfall :blink:

Jeg VISSTE Hr. Langbein skulle vært der. Da hadde Tia fått konkurranse gitt, ref BP's utsagn om atte det må da være noe feil med den buhundsalukihalen der :aww:

Høres ut som dere hadde en festlig treff :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer mine bilder! Først er det Baghera og Kee-Kee som tuller.

IMG_8121.jpg

Kee-Kee hvisker noe skikkelig ekkelt til Baghera.

IMG_8129.jpg

IMG_8130.jpg

"Nei, det var ingen ting?"

IMG_8131.jpg

IMG_8133.jpg

..fordi det er sånn ekte menn sitter..

IMG_8134.jpg

Groenendael'en til snekkeren!

IMG_8142.jpg

IMG_8145.jpg

Stitch/Tassen med et smil om munnen

IMG_8148.jpg

IMG_8150.jpg

Garm-shoot

IMG_8151.jpg

IMG_8152.jpg

IMG_8153.jpg

IMG_8154.jpg

IMG_8157.jpg

IMG_8159.jpg

IMG_8163.jpg

Sonens sjarmis!

IMG_8168.jpg

Kee slapper av i fanget til Astrid, med Ingvild i bakgrunnen

IMG_8172.jpg

Sjarmisen

IMG_8175.jpg

IMG_8178.jpg

Hodebry

IMG_8184.jpg

IMG_8187.jpg

Supradupra!

IMG_8188.jpg

IMG_8189.jpg

*dele opp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_8190.jpg

Siko! Jeg skulle ønske jeg også hadde en hund som passa så godt til høsten..

IMG_8192.jpg

Shakira

IMG_8195.jpg

IMG_8196.jpg

IMG_8198.jpg

IMG_8201.jpg

IMG_8204.jpg

IMG_8208.jpg

IMG_8211.jpg

Paparazzi Ingvild og Kjersti, alt skal dokumenteres!

IMG_8213.jpg

Tankefulle Kee

IMG_8217.jpg

IMG_8228.jpg

IMG_8229.jpg

Enya, hvite hunder er ikke enkle å ta bilder av, men veldig vakker allikevel! :blink:

IMG_8230.jpg

IMG_8232.jpg

Søøøøøøteeeeee :ahappy:

IMG_8240.jpg

IMG_8242.jpg

IMG_8250.jpg

IMG_8254.jpg

IMG_8256.jpg

IMG_8259.jpg

IMG_8264.jpg

Tia er også fin i de tidlige høstfargene!

IMG_8272.jpg

IMG_8274.jpg

Cita, veldig vakre Cita..

IMG_8275.jpg

*dele opp litt til*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_8279.jpg

IMG_8282.jpg

IMG_8284.jpg

Ula er jo litt fint og, da.

IMG_8288.jpg

IMG_8294.jpg

Garm og Enya, vi ville ha bilder av den grå og den hvite schäferen ved siden av hverandre, men vi var litt seint ute. Jaja, det var bedre enn ingenting!

IMG_8299.jpg

IMG_8300.jpg

IMG_8302.jpg

IMG_8305.jpg

Gjengen (minus Bjørg Eva som var på dagstur, og måtte hjem igjen, og Soppen som tar bildet) på grillings!

IMG_8306.jpg

IMG_8310.jpg

Tia følger med på det som skjer!

IMG_8312.jpg

En haug med lekebilder av småttisene! :lol:

IMG_8316.jpg

IMG_8317.jpg

IMG_8319.jpg

Jeg sier bare :ahappy:

IMG_8323.jpg

.. :blink:

IMG_8324.jpg

... :aww:

IMG_8325.jpg

.... :)

IMG_8326.jpg

IMG_8328.jpg

IMG_8334.jpg

IMG_8335.jpg

Kee som tar "Bite me" bokstavlig

IMG_8337.jpg

IMG_8342.jpg

IMG_8345.jpg

*enda litt til*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Ikke lett å få til disse oppstillingsbildene av valp 😂 Men tenker jeg skal forsøke å få til 1 bilde i måneden.    Tempo 4 måneder gammel.  12 kg og 42 cm høy. 
    • Jeg ønsker at prisene på valpene sank betraktelig. Både på blandinger og rasehunder. Grunnen til det er at når man nå tjener så utrolig godt på hvert valpekull, så er jeg redd det bli mer rovdrift på tispene. Og mer useriøs oppdrett. Jeg vet om flere som sper på pensjonen ved å avle kull etter kull, år etter år (på flere tisper, men likevel). Han ene får opp til ca 50 valper pr. år, og sånn har han holdt på i mange mange år. Blir penger av det gitt... 
    • Han får typisk siste måltid i 20-tiden, og da er det oppbløtet, så han får i seg mye væske da. Har tenkt at dette kanskje er litt for seint og at han da får full blære en gang midt på natten. Vi legger oss ca. 22:30 og står opp klokken 07, så det er jo over 8 timer. Men som sagt har han jo klart dette fra han var 2 måneder gammel, så jeg syns det er rart at nå som han er større, så skal han plutselig ikke klare å holde seg lenger. Ja, jeg er streng på at det er kun ut for å tisse og bæsje. Han får ikke begynne å leke med pinner osv. Han sovner fort igjen etter å ha vært på do, så det er bra! 
    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...