Gå til innhold
Hundesonen.no

Smart ftp


Benedicte

Recommended Posts

Hm, nå skjer det ingenting her. Noen som kan hjelpe?

Edit: Jeg laster opp siden på home.no, men når jeg prøver å logge på brukeren min der kommer det opp en feilmelding om at home.no bruker et ugyldig sikkerhetssertifikat blablabla.

Kan det være dette som er galt? Er det noen andre steder hvor jeg kan laste opp hjemmesiden min gratis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg sliter litt med min Filezilla plutselig.. Den laster ikke opp hele filene, og laster dem opp flere ganger av seg selv, i tillegg til at det går suuuuupertregt. Begynner bra, men så teller det nedover til overføringshastigheten er type 5 kb/s. :)

Noen som vet hva dette kan være? Sitter forresten på mac hvis det skulle ha noe å si... heeelp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kun Filezilla som går tregt, hvis jeg bruker den lasteopptingen hos "hosten" eller hva jeg skal kalle det, så går det kjempefort. Men det er mer tungvint der, så derfor er ikke det noen god løsning.

Filezillaen ble oppdatert for få dager siden. Webhotellet er kjempelangt fra fullt.

Hva mener du med dette: Laster ned ting hjemme.?

Edit: Det som er så merkelig er liksom at den ikke laster ferdig opp filene? Og at jeg konstant blir "promptet" om jeg vil erstatte filene, akkurat som om jeg hadde prøvd å laste de opp flere ganger (noe jeg ikke har). Men siden den ikke laster opp hele filene, må jeg jo gjennom denne prosessen 4-5 ganger for å få opp feks et lite album. Det tar jo evigheter, brukte en hel kveld her om dagen på å få lastet opp 3,5 album liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...