Gå til innhold
Hundesonen.no

Smart ftp

Benedicte

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har tidligere brukt smart ftp for å laste opp mine sider, men nå har de begynt å ta betalt for å bruke programmet. Er det andre program jeg kan bruke som er gratis?

Skrevet

Jeg fant et annet program, coffeecup, og lastet ned det. Men jeg forstår ikke hvordan jeg får lagt over mine filer?

Edit: Nå ser det ut til å fungere

Skrevet

Hm, nå skjer det ingenting her. Noen som kan hjelpe?

Edit: Jeg laster opp siden på home.no, men når jeg prøver å logge på brukeren min der kommer det opp en feilmelding om at home.no bruker et ugyldig sikkerhetssertifikat blablabla.

Kan det være dette som er galt? Er det noen andre steder hvor jeg kan laste opp hjemmesiden min gratis?

Skrevet
bruker også FileZilla og er fornøyd :D

Bruker også filezilla (mozilla, firefox, thunderbird, samme ulla..)

Ingen bedre... :whistle:

Norskt og enkelt..

Oppdateres oftere en jeg bytter sokker og kjappere i overføringer en banken... ( :) )

• 4 weeks later...
Skrevet

Jeg sliter litt med min Filezilla plutselig.. Den laster ikke opp hele filene, og laster dem opp flere ganger av seg selv, i tillegg til at det går suuuuupertregt. Begynner bra, men så teller det nedover til overføringshastigheten er type 5 kb/s. :)

Noen som vet hva dette kan være? Sitter forresten på mac hvis det skulle ha noe å si... heeelp...

Skrevet

Høres ut som kan være webhotellet, din egen internettlinje, eller filezilla..

Fullt webhotell.? Eller webhotellet er under angrep av noe som choker linja...

Laster ned ting hjemme.?

Oppdatert Filezilla.?

Skrevet

Det er kun Filezilla som går tregt, hvis jeg bruker den lasteopptingen hos "hosten" eller hva jeg skal kalle det, så går det kjempefort. Men det er mer tungvint der, så derfor er ikke det noen god løsning.

Filezillaen ble oppdatert for få dager siden. Webhotellet er kjempelangt fra fullt.

Hva mener du med dette: Laster ned ting hjemme.?

Edit: Det som er så merkelig er liksom at den ikke laster ferdig opp filene? Og at jeg konstant blir "promptet" om jeg vil erstatte filene, akkurat som om jeg hadde prøvd å laste de opp flere ganger (noe jeg ikke har). Men siden den ikke laster opp hele filene, må jeg jo gjennom denne prosessen 4-5 ganger for å få opp feks et lite album. Det tar jo evigheter, brukte en hel kveld her om dagen på å få lastet opp 3,5 album liksom.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...