sham Skrevet 1. September 2009 Rapporter Skrevet 1. September 2009 Gleder meg til å se dere også hihi (Tassen gleder seg og seff )
sham Skrevet 4. September 2009 Rapporter Skrevet 4. September 2009 Alle kommer enda eller? Blir bra hvis alle er med Er vist meldt bra vært til søndagen også:-)
sham Skrevet 4. September 2009 Rapporter Skrevet 4. September 2009 Hei igjen;) Jeg tar med meg en jeg og evt en til;) hehe Hvis det går bra:D
TonjeRA Skrevet 4. September 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 4. September 2009 Jo flere jo bedre... Vi kommer også, mulig vi tar med en golden også...
TonjeRA Skrevet 4. September 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 4. September 2009 Jepps, Marco ja... Kompisen til Tassen... hehe...
Blondiemamma Skrevet 4. September 2009 Rapporter Skrevet 4. September 2009 Har barna til helgen :) Dessuten er Blondie riiimelig høyløpsk.. Men skulle ønske vi kunne få til et treff litt senere, litt nærmere Askim..
TonjeRA Skrevet 4. September 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 4. September 2009 Er bare å sette i gang å arrangere et Askim-treff det, Blondie! We'll be there!
armagnac Skrevet 4. September 2009 Rapporter Skrevet 4. September 2009 Kita og er løpsk får holde ho i bånn, så får ho i hvertfall få lufta seg litt
TonjeRA Skrevet 4. September 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 4. September 2009 Jepp...det går nok s bra atte!
SiriogDiego Skrevet 4. September 2009 Rapporter Skrevet 4. September 2009 Kita og er løpsk får holde ho i bånn, så får ho i hvertfall få lufta seg litt Vi kommer fortsatt. Det blir spennende å se hvordan Diego tar det. Vi møtte en løpsk tispe her om dagen, og han klarte ikke tenke på annet
sham Skrevet 4. September 2009 Rapporter Skrevet 4. September 2009 Uff løpsk ja... Da blir Tassen i farta:p hehe Han er forelsket i Marco og Blondie;) Han har en ting for blonde hunder
TonjeRA Skrevet 6. September 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 6. September 2009 Nå gleder jeg meg skikkelig til treffet...været er toppers, og dette ser jo ordentlig bra ut! Håper alle som har skrevet seg på listen dukker opp, så får vi for en gangs skyld til et litt større treff... Vi kommer hvertfall fortsatt. men ser ut til at Marco må bli hjemme siden jeg ikke har plass til flere enn meg, samboern, søstersen, Ailo og Kita i bilen! Kjører tross alt bare en stusselig liten golf!
TonjeRA Skrevet 6. September 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 6. September 2009 Takk for i dag folkens! Noen som har bilder de kan legge ut?
sham Skrevet 6. September 2009 Rapporter Skrevet 6. September 2009 Ja takk for i dag:D Veldig koselig, og morro at d kom en del hunder og folk;D Gleder meg til bilder
TonjeRA Skrevet 6. September 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 6. September 2009 Supert! Gleder meg til å se... Ailo er utslitt her...ligger bare og sover...
SiriogDiego Skrevet 6. September 2009 Rapporter Skrevet 6. September 2009 Jeg prøvde og legge inn bildene, men får opp "Beklager, men det er ikke tillatt med dynamiskesider i -taggen" Hva betyr det?
TonjeRA Skrevet 6. September 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 6. September 2009 Hmm...aner ikke...kan jo høre med sjefene her inne om de vet noe?
SiriogDiego Skrevet 6. September 2009 Rapporter Skrevet 6. September 2009 Bildene ligger her http://hundesonen.no/forum/index.php?showt...mp;#entry792412 Jeg fikk lastet de opp når jeg la de på en annen side enn hjemmesiden min
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar