Bananen Skrevet 18. August 2009 Rapporter Share Skrevet 18. August 2009 Noen flere sjapper her i Bergen som har V&H, utenom på Espeland og Bystasjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 18. August 2009 Rapporter Share Skrevet 18. August 2009 Det er en Alaskan Malamute oppdretter (Lasse Pedersen) som er forhandler av V&H Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lucy Skrevet 18. August 2009 Rapporter Share Skrevet 18. August 2009 Vi kjøper fra en på Paradis. Kan PM'e deg tlf.nr'et hans om du vil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 19. August 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. August 2009 Gjerne. Hva tar han i pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 24. August 2009 Rapporter Share Skrevet 24. August 2009 Gjerne. Hva tar han i pris? Hvis det er han som jeg kjøper hos også, så tar han 23 kr pr kg. Du finner han på forhandleroversikten til V&H Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lucy Skrevet 24. August 2009 Rapporter Share Skrevet 24. August 2009 Oops, så ikke spm før nå. Ja, det er nok samme fyren, er vel eneste som står som forhandler (privat) i Bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 25. August 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. August 2009 De har endelig begynt å selge i sjappa jeg jobber i, så da blir det mat på Påsan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 25. August 2009 Rapporter Share Skrevet 25. August 2009 De har endelig begynt å selge i sjappa jeg jobber i, så da blir det mat på Påsan. hvor mye pr kg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 25. August 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. August 2009 30,-. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 5. September 2009 Rapporter Share Skrevet 5. September 2009 Det selges også på Sotra, hos Buddy. 25,-/kg om en kjøper 20kg+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 5. September 2009 Rapporter Share Skrevet 5. September 2009 Hvis det er han som jeg kjøper hos også, så tar han 23 kr pr kg. Du finner han på forhandleroversikten til V&H Hvis man kjøper i 5 kilos pølser så får man det rimelig på Paradis, 15 kr kiloet tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caligula Skrevet 6. September 2009 Rapporter Share Skrevet 6. September 2009 Hvis man kjøper i 5 kilos pølser så får man det rimelig på Paradis, 15 kr kiloet tror jeg. Paradis? Har du en adresse eller telefonnummer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 6. September 2009 Rapporter Share Skrevet 6. September 2009 Paradis? Har du en adresse eller telefonnummer? Her er kontaktinfo: http://www.vomoghundemat.no/forhhordaland.asp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar