Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Hamar


SiriogDiego

Recommended Posts

Jeg har meldt på Dennis'en og Mille. Også blir det Kee-Kee's debut i junior klassen :D

Gleder oss! :ahappy: Ser det er 15 basenjier påmeldt, blir morro! :lol:

Men bare en faraohund, det var litt skuffende, da! Ville jo gjerne sett mer av den rasen. Men, det blir det vel mer av i november, tenker jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 131
  • Created
  • Siste svar

Hei har et spørsmål angående startnr osv.

Jeg har to hunder som stiller i samme klasse og det er 2 i mellom dem. Men så står det "hvis alle møter skal din hund bedømmes som" og da er det 6 i mellom dem.

Hvem er det jeg skal gå etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei har et spørsmål angående startnr osv.

Jeg har to hunder som stiller i samme klasse og det er 2 i mellom dem. Men så står det "hvis alle møter skal din hund bedømmes som" og da er det 6 i mellom dem.

Hvem er det jeg skal gå etter?

Hm. Hva er startnr ditt og hva står det på hvilket nr de to er i ringen?

Det er jo rart om det ikke stemmer overens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at det er to mellom dem? Katalogen er jo hemmelig til utstillingsdagen?

Du ser det på PM'en. Da får du jo startnummeret ditt, samt får vite hvilket nummer din hund er ut i ringen. Navn på de andre påmeldte får du ikke vite før du ser i katalog. I Pm'et står bare antall i den rasen samt hvilket nummer din skal bedømmes som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei har et spørsmål angående startnr osv.

Jeg har to hunder som stiller i samme klasse og det er 2 i mellom dem. Men så står det "hvis alle møter skal din hund bedømmes som" og da er det 6 i mellom dem.

Hvem er det jeg skal gå etter?

Jeg vet ikke om jeg skjønner spørsmålet ditt, men startnummeret er det jeg ville primært gått etter. Så om dine hunder har fått startnummer 1234 og 1237 (fiktive tall) er det to mellom dem. Hvorfor det står noe annet i PM skjønner jeg dog ikke, jeg har ofte meldt på flere hunder og ikke opplevd noen uoverensstemmelse på de to opplysningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er agility jeg er meldt på og jeg har start nr 1615 og 1613. Da blir det 2 mellom

Så står det "hvis alle møter skal din hund bedømmes som 201 og 195 og er er det 6 mellom.

Før så har dette hvert likt

Skjønner ikke - med mindre det er tatt hensyn til at du eier begge og skal rekke å bytte hund, men startnummeret genereres vel automatisk.

Eventuelt om startrekkefølge trekkes og er uavhengig av startnummeret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Jeg vet at det pleier å være en god del dalmiser, men er det vanlig med SÅ mange da?

Edit: forvirret nå. Det er da ikke påmeldt over 100 dalmatinere? Er jeg på bærtur igjen nå kanskje...

tror det er jeg som er på bærtur :)

101 dalmatinere? :icon_redface:

Den måtte jo komme :)

Ser bare 41 jeg.

så ikke så mange jeg heller nei..

Hmmm

det gjør jeg også :aww: hvor ser dere over hundre hen?

Ja det lurer jeg og på, kan ikke skjønne hvor jeg har det fra jeg...??? men det var da en lettelse! :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at skyssen min svikter meg også. Så om noen har plass til meg fra Oslo-området til Hamar, så rop ut (helst fredag). Og 3 hunder

Bilen vår er inne på rep. etter en dyr bergenstur, så vi har 2 seteren. Men vi kunne sikkert fått en hund eller to baki (tror du skal slite litt for å finne noen som har plass til deg OG 3 hunder), dersom Tia orker å sitte løs med Aris en gang til :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen vår er inne på rep. etter en dyr bergenstur, så vi har 2 seteren. Men vi kunne sikkert fått en hund eller to baki (tror du skal slite litt for å finne noen som har plass til deg OG 3 hunder), dersom Tia orker å sitte løs med Aris en gang til :wub:

Når drar du oppover? Det hadde vært supert altså - selv om jeg fortsatt håper på skyss med hele gjengen :cry: Tia sier sikkert ikke neitakk til Aris altså :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være der oppe til kl 8. Men vi skal jo bare ha bur og stoler, så får plass til 2 tisper bak der, og om vi reiser ned samtidig kan vi sikkert ta de med den veien òg. For det er lørdag du tenker på, sant?

EDIT; det skal du nok kanskje ikke når jeg ser etter.. Da er vel Maren sitt tilbud litt mer aktuelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at skyssen min svikter meg også. Så om noen har plass til meg fra Oslo-området til Hamar, så rop ut (helst fredag). Og 3 hunder

Jeg har plass til deg og en hund, men antagelig ikke 3 (da må jeg hjem og bytte bil... det KAN hende jeg skal bytte bil uansett altså). Men jeg skal kun opp på søndag tiiiidig morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være der oppe til kl 8. Men vi skal jo bare ha bur og stoler, så får plass til 2 tisper bak der, og om vi reiser ned samtidig kan vi sikkert ta de med den veien òg. For det er lørdag du tenker på, sant?

EDIT; det skal du nok kanskje ikke når jeg ser etter.. Da er vel Maren sitt tilbud litt mer aktuelt...

Jeg har plass til deg og en hund, men antagelig ikke 3 (da må jeg hjem og bytte bil... det KAN hende jeg skal bytte bil uansett altså). Men jeg skal kun opp på søndag tiiiidig morgen.

Dere er snille som byr dere altså, men jeg må opp fredag, eller ha plass til hele gjengen tidlig på lørdag (siden det blir litt vanskelig at jeg drar fredag og lar en hund eller to stå igjen på gaten i Furuset til Kathrine kommer lørdag liksom :wub: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har meldt på mine 3 greyhounder. Hadde skaffet meg handler, men dumme NKK har satt rasen til handleren min samtidig som som mine greys går, så nå stresser jeg med å finne ny handler:P

Stiller på søndag, men tenkte jeg skulle ta meg en tur på lørdag for å slite ut ene greyhounden min til søndagen. Hele 15 greyhounder er påmeldt:s Og jeg som ikke har stilt hund siden juli i år:P Jadda, fint å være helt ute av trening...

Edit: Hvis noen trenger skyss fra Sørskogbygda/Elverum eller Hamar togstasjon kan jeg sikkert plukke dere opp. Jeg har stor kassebil og plass til 2 personer. Jeg kommer til å reise så jeg er i Hamar rundt 8-9 og tenkte å være der dagen ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...