Gå til innhold
Hundesonen.no

Norsk Boxerklubbs valpeshow i Ås


Caroline

Recommended Posts

Jeg får nesten starte resultattråden, for jeg mååå bare skryte litt!

Tíbrá har for andre gang i sitt 6 mnd. lange liv vunnet BIR, BIG og BIS-valp! :) Hun oppførte seg som vanlig helt supert og fikk masse skryt av både bekjente og publikum på stedet :rolleyes2: Har fått tilsendt noen bilder, så jeg legger dem ut litt senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, så moro! :rolleyes2:

Så dere såvidt i action men fikk ikke sjansen til å si hei.

Ellie ble BIR med fin kritikk, og oppførte seg kjempefint i ringen idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må skryte av Kita'n min som blei BIR-valp i dag, med fin kritikk :rolleyes2: så Tibrà i dag :) kjempepen hund ;)

Hun var veldig flink i ringen (og du også), så jeg var helt sikker på at dere kom til å bli plassert i gruppa.. Men det er jo uansett god trening for valpene :hmm:

Edit: Tusen takk forresten :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får nesten starte resultattråden, for jeg mååå bare skryte litt!

Tíbrá har for andre gang i sitt 6 mnd. lange liv vunnet BIR, BIG og BIS-valp! :hmm: Hun oppførte seg som vanlig helt supert og fikk masse skryt av både bekjente og publikum på stedet :rolleyes2: Har fått tilsendt noen bilder, så jeg legger dem ut litt senere.

Weee, gratulerer! :lol: Hun ser kjempefin ut på bildene, både stående og i bevegelse. :)

Gratulerer til dere andre også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var veldig flink i ringen (og du også), så jeg var helt sikker på at dere kom til å bli plassert i gruppa.. Men det er jo uansett god trening for valpene :rolleyes2:

Edit: Tusen takk forresten :hmm:

ja kjempefin trening :) og vi koser oss med mye koselige folk og mye sosial trening for hundene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weee, gratulerer! :hmm: Hun ser kjempefin ut på bildene, både stående og i bevegelse. :rolleyes2:

Gratulerer til dere andre også! :)

Tusen takk :lol: Hun fikk mye skryt av et par andre dommere der også (tilskuere) etter at alt var ferdig, og spesielt for bevegelsene. Jeg er selv sååå svak for hunder med gode bevegelser og elsker å løpe i ringen, så det er knallmoro å ha en hund som henne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får nesten starte resultattråden, for jeg mååå bare skryte litt!

Tíbrá har for andre gang i sitt 6 mnd. lange liv vunnet BIR, BIG og BIS-valp! :lol: Hun oppførte seg som vanlig helt supert og fikk masse skryt av både bekjente og publikum på stedet :rolleyes2: Har fått tilsendt noen bilder, så jeg legger dem ut litt senere.

Hei Caroline og takk for i går! :) Gratulerer så mye med BIS-valp!! - vi reiste litt før dette ;) . Valpen din er helt skjønn - nesten like skjønn som Bailey :hmm::lol:

Ha en super uke . se ikke bort fra at jeg kontakter deg ang. klipp som vi snakket om i går, når minsten er litt større!

Anita og Bailey (Skogstrollets 12. Ista Maza)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Caroline og takk for i går! :rolleyes2: Gratulerer så mye med BIS-valp! - vi reiste litt før dette :) . Valpen din er helt skjønn - nesten like skjønn som Bailey :hmm::lol:

Ha en super uke . se ikke bort fra at jeg kontakter deg ang. klipp som vi snakket om i går, når minsten er litt større!

Anita og Bailey (Skogstrollets 12. Ista Maza)

Tusen takk for det ;) Det er bare å ta kontakt! Du finner kontaktinfo (mailadresse) på hjemmesiden min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Caroline!

Ekstra moro når to dommere blir enig om seieren- også I BIS'en da! (Slik jeg forstod dømte både steinar og knut BIS?)

Hun går jo så vakkert, den valpen :rolleyes2:

Gratulerer til alle andre som er fornøyd også!

Får nesten skryte litt av Kee-Kee og Astrid også, som ble BIR og BIG-2 på Astrids DEBUT I RINGEN :)

Tenk det, a! Bli BIG-2 og få "Velvist" på kritikken i sin debut som handler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...