Ingvild Skrevet 7. August 2009 Rapporter Share Skrevet 7. August 2009 Jeg har en trykker.com-blogg (samme oppsett/system som Wordpress) hvor jeg i sidemenyen har en "Siste innlegg"-widget som skal ha linker til de fem siste innleggene jeg har skrevet. I starten fungerte dette uten problemer, men plutselig begynte den å leve sitt eget liv, og nå har widget-en fem linker til det siste innlegget i stedet for linker til de fem siste innleggene. Om det ble forståelig. Jeg har prøvd å fjerne widgeten og sette den inn på nytt igjen, men det fungerer ikke, så nå lurer jeg på om noen har ideer til hva jeg skal gjøre for å få det til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambi Skrevet 7. August 2009 Rapporter Share Skrevet 7. August 2009 Jeg har en trykker.com-blogg (samme oppsett/system som Wordpress) hvor jeg i sidemenyen har en "Siste innlegg"-widget som skal ha linker til de fem siste innleggene jeg har skrevet. I starten fungerte dette uten problemer, men plutselig begynte den å leve sitt eget liv, og nå har widget-en fem linker til det siste innlegget i stedet for linker til de fem siste innleggene. Om det ble forståelig. Jeg har prøvd å fjerne widgeten og sette den inn på nytt igjen, men det fungerer ikke, så nå lurer jeg på om noen har ideer til hva jeg skal gjøre for å få det til. Da er det feil i systemet, ikke hos deg så da ville jeg tatt kontakt med service delen på trykker.com også forhørt deg der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 7. August 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. August 2009 Da er det feil i systemet, ikke hos deg så da ville jeg tatt kontakt med service delen på trykker.com også forhørt deg der Ja, jammen - flere andre trykker.com-blogger har jo samme problemet. Mail er sendt, så får vi håpe de løser det om ikke så alt for lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambi Skrevet 7. August 2009 Rapporter Share Skrevet 7. August 2009 Får håpe det. er jo kommet en del WP oppdateringer det siste og det kan endre på oppsettet som trykker.com har valgt å ha for eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar