Gå til innhold
Hundesonen.no

"Siste innlegg" hos trykker.com/wordpress


Ingvild

Recommended Posts

Jeg har en trykker.com-blogg (samme oppsett/system som Wordpress) hvor jeg i sidemenyen har en "Siste innlegg"-widget som skal ha linker til de fem siste innleggene jeg har skrevet. I starten fungerte dette uten problemer, men plutselig begynte den å leve sitt eget liv, og nå har widget-en fem linker til det siste innlegget i stedet for linker til de fem siste innleggene. Om det ble forståelig. :icon_confused: Jeg har prøvd å fjerne widgeten og sette den inn på nytt igjen, men det fungerer ikke, så nå lurer jeg på om noen har ideer til hva jeg skal gjøre for å få det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en trykker.com-blogg (samme oppsett/system som Wordpress) hvor jeg i sidemenyen har en "Siste innlegg"-widget som skal ha linker til de fem siste innleggene jeg har skrevet. I starten fungerte dette uten problemer, men plutselig begynte den å leve sitt eget liv, og nå har widget-en fem linker til det siste innlegget i stedet for linker til de fem siste innleggene. Om det ble forståelig. :) Jeg har prøvd å fjerne widgeten og sette den inn på nytt igjen, men det fungerer ikke, så nå lurer jeg på om noen har ideer til hva jeg skal gjøre for å få det til.

Da er det feil i systemet, ikke hos deg så da ville jeg tatt kontakt med service delen på trykker.com også forhørt deg der :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det feil i systemet, ikke hos deg så da ville jeg tatt kontakt med service delen på trykker.com også forhørt deg der :icon_confused:

Ja, jammen - flere andre trykker.com-blogger har jo samme problemet. Mail er sendt, så får vi håpe de løser det om ikke så alt for lenge. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...