Gå til innhold
Hundesonen.no

Nesbyen Resultater :)


tm100021

Recommended Posts

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

JAAAAAAAAAAA! Colliedama er MEGET fornøyd...

I går får dronning valpen "Queen" Bir og BIG2 :)

I dag har jeg fått min første BIR og CERT! På eget oppdrett! Solrevens Attractive Golden Diva! Nå venter jeg spent på grupperesultatene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAAAAAAAA! Colliedama er MEGET fornøyd...

I går får dronning valpen "Queen" Bir og BIG2 :)

I dag har jeg fått min første BIR og CERT! På eget oppdrett! Solrevens Attractive Golden Diva! Nå venter jeg spent på grupperesultatene!

Flott.Gratulerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med Diva :)

Tíbrá ble igår BIR (for en gangs skyld med noen konkurrenter i rasen) og 3BIG.

Idag Hadde vi med oss 4 stk, der junior Stitch vant klassen med CK, Barney vant champion med CK og Mac vant veteran med CK. Mac ble beste hannhund, Barney nr. 2 og Stitch uplassert. Videre ble Saeta nr. 2 i champion og 2. beste tispe. Jeg gikk kun med Barney selv idag da jeg hadde med mine tobeinte i tillegg, og hadde nok med dem en stund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :blink:

Jo hu har nok det hehe :)

Men syntes det er litt ekstra stas jeg da hehe, jeg er jo litt mamma hehe.. og det er eget oppdrett og man svever litt på cloud nine en periode hehe :)

Så han fornøyd ut? sier du det? hehe,... glisa vel fra øre til øre kan jeg tenke meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Therese!! Kjempe moro! :)

Grattis med Diva :blink:

Tíbrá ble igår BIR (for en gangs skyld med noen konkurrenter i rasen) og 3BIG.

Hvem stilte hun mot?? *neida, finnes ikke nysgjerrig* :D

Og gratulerer så mye! :) Hu er jo virkelig helt nydelig den tøtta da! Det er det ikke tvil om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :aww:

Jo hu har nok det hehe :)

Men syntes det er litt ekstra stas jeg da hehe, jeg er jo litt mamma hehe.. og det er eget oppdrett og man svever litt på cloud nine en periode hehe :)

Så han fornøyd ut? sier du det? hehe,... glisa vel fra øre til øre kan jeg tenke meg :blink:

Tenkte på Jon Ingar jeg. .Det er jo der Diva bor, og det er vel han som er "pappaen" hennes :aww::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på Jon Ingar jeg. .Det er jo der Diva bor, og det er vel han som er "pappaen" hennes :) :)

jeg vet godt hvor hun bor, men det er fortsatt stas, for meg, i og med at det er fra mitt kull og alt det der, og ja jeg er litt "mamma".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det forstår jeg veldig godt, var ikke sånn ment da :D Uansett, gratulerer med jenta :blink:

ok så fint :)

er litt sånn i ammetåke og sånn om dagen :) Blir litt lite søvn, og feiltolkningene kommer litt fortere enn normalt :)

Er vel sånn det blir med 7 små valper som skal passes på :aww:

Takk :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis til alle fornøyde!

Jeg er i alle fall meget godt fornøyd med helgen - min "Moby" (eldste hannen min) ble BIR og nr. 2 i gruppen begge dager. Det er hans første to utstillinger i år (kanskje også de eneste - egentlig så har han "pause" til han blir veteran i Jan. neste år...) - og han syntes det var sååååå MORO å stilles ut igjen!

Hoppet og danset i ringen.

En av sønnene hans ble også champion på lørdagen!

På søndag ble han selv beste champion, en sønn ble nr 2. i champ.klassen og hans "ferskeste" championsønn (fra lørdagen) ble nr. 3. Såklart jeg er veldig, veldig stolt av "gamlefar"!

Andre beardisfolk har sikkert helt andre ting å fortelle om helgen, og for ikke å snakke om enkelte terriermennesker som jeg kjenner "her inne"...

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fått min første BIR og CERT! På eget oppdrett! Solrevens Attractive Golden Diva! Nå venter jeg spent på grupperesultatene!

Grattis så mye :). "Gubben" så rimelig godt fornøyd ut i gruppa ja *ler*.

Tíbrá ble igår BIR (for en gangs skyld med noen konkurrenter i rasen) og 3BIG.

Grattis her også :). Vi heiet på Tìbrá i gruppa og ble kjempeskuffet da hun "bare" ble nummer tre :D.

Vi har hatt ei superduper trivelig helg i helga. Willy slo til med CERT, BIR og 4. BIG på lørdag (med 11 påmeldte, hvorav 7 av disse var champions), mens han "bare" ble 4. beste hannhund i dag. Hans halvsøster Mysti ble BIR i dag, da. To av min gamle Lottas barnebarn ble også stilt i helga, og i dag slo de til da den ene ble beste hannhund og BIM mens den andre tok sitt siste cert og ble champion. Veldig artig :blink:. Babs' søster Siss ble hhv 3. og 2. beste tispe fra veteranklassen - og ble beste veteran (i rasen) begge dager).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som er fornøyd med helgen! :) Jeg så deg såvidt i ringen idag, Susanne, utrolig moro å se noen man "kjenner" bli plassert :)

Caroline: Jeg prøvde å hilse på deg hele helgen, men jeg vet ikke om du kjente meg igjen? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt ei superduper trivelig helg i helga. Willy slo til med CERT, BIR og 4. BIG på lørdag (med 11 påmeldte, hvorav 7 av disse var champions), mens han "bare" ble 4. beste hannhund i dag. Hans halvsøster Mysti ble BIR i dag, da. To av min gamle Lottas barnebarn ble også stilt i helga, og i dag slo de til da den ene ble beste hannhund og BIM mens den andre tok sitt siste cert og ble champion. Veldig artig :). Babs' søster Siss ble hhv 3. og 2. beste tispe fra veteranklassen - og ble beste veteran (i rasen) begge dager).

Gratulerer! :blink: Oppdretteren min fortalte det, siden ho la så merke til Willy! Dommeren trodde jo ikke noe på at han var så ung, han. :) Slo han ikke pappa'n sin også?

Gratulerer til alle fornøyde! Jeg var dritsliten, så fikk ikke hilst noe særlig på folk, men filste på (og tegnet på kritikken til) OnlyBlondie (kaller hun seg vel?), også hilste jeg og Baghera så vidt på Sara med Selma (bare at Selma ikke var med), på vei til bilen i stad. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :D Oppdretteren min fortalte det, siden ho la så merke til Willy! Dommeren trodde jo ikke noe på at han var så ung, han. :wub: Slo han ikke pappa'n sin også?

Hehehehe... Hun fortalte at dommeren hadde stusset da hun sa han var junior, ja *ler*. Han slo pappa'n sin og hele gjengen, han :wub:. Fiiiiineste guttungen :lol:. Dommeren i dag syntes også han var veldig velutviklet for sin alder :P.

Denne helgen var bare super! To champions på lørdag (Theon, Moby til Susanne sin sønn) og tispen Kicki ble BIM begge dager (fylte 2 år i juli). Begge med kjempekritikker.

Å, grattis :P. Så moro !!

Her er Willys kritikker fra helgens dyst:

Lørdag, dommer Carl-Gunnar Stafberg:

Mycket lovande junior hanne av utmerket type. Bra kjønnspreg, typisk hode, utmerket hals og rygg, velvinklet fram og bak. Rør seg mycket bra, utmerket pels.

1 JK, 1 JKK, CK, 1 BHK, CERT, BIR, 4. BIG

Søndag, dommer Natalija Nekrosiene:

14 months. Well matured for age. Masculine head, strong muzzle. Good underjaw. Good neck and topline. Well ribbed chest. Strong shoulders. Very well angulated behind. Drive in movements. Excellent temperament.

1 JK, 1 JKK, CK, 4 BHK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem stilte hun mot?? *neida, finnes ikke nysgjerrig* :D

Og gratulerer så mye! :P Hu er jo virkelig helt nydelig den tøtta da! Det er det ikke tvil om!

Takk! Jeg skal se om jeg finner katalogen senere, husker det ikke i hodet :P

Grattis her også :wub:. Vi heiet på Tìbrá i gruppa og ble kjempeskuffet da hun "bare" ble nummer tre :lol:.

Takk takk :P Og gratulerer selv!

Caroline: Jeg prøvde å hilse på deg hele helgen, men jeg vet ikke om du kjente meg igjen? :wub:

Haha, jeg så deg skjønner du, men jeg var så i min egen verden.. Litt sliten etter å ha kjørt t/r alle dager og hatt med ungene i tillegg liksom :P

Ellers gratulerer så mye til alle som er fornøyde!

Ny dag idag, og Stitch junior vant igjen klassen med CK og endte som 3BHK med cert nr. 3 (han blir 10 mnd. den 4.). Mac ble 2BHK og BIR og BIS-veteran igjen! Rebus er stadig ganske naken og ble 3 i champion med CK og ikke mer.

Så hadde vi med Mable juniortispe (samme oppdrett som Rebus) som jeg gikk med idag til beste juniortispe med CK og endte som 4BTK. Saeta ble nr. 2 i champion igjen og 2BTK (slått av hun som ble 2BIS igår og som også ble det idag).

Så sånn var nå det! Slitsom og lang helg, så nå er jeg helt ferdig etter å ha hatt med ungene alene og kjørt opp og ned (3 timer hver vei) alle dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klipp*

Haha, jeg så deg skjønner du, men jeg var så i min egen verden.. Litt sliten etter å ha kjørt t/r alle dager og hatt med ungene i tillegg liksom :wub:

*klipp*

*ler* Skjønner deg godt, jeg, følte meg halvveis i koma mot slutten av dagen i dag selv og det uten to unger i tillegg til hunder :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag idag, og Stitch junior vant igjen klassen med CK og endte som 3BHK med cert nr. 3 (han blir 10 mnd. den 4.). Mac ble 2BHK og BIR og BIS-veteran igjen! Rebus er stadig ganske naken og ble 3 i champion med CK og ikke mer.

Hvem av de var den tricollor hannen som han mannen handlet? Den var utrolig pen ihvertfall! Jeg ble helt hekta på den så jeg drev og tok bilder i hytt og pine av den :wub:

Blondie vant klassen sin begge dager med CK, men ble ikke plassert i tispe klassen noen av dagene. Men hun var super flink til tross for at hun var sliten som bare det etter lange kjøre turer og en hytte fult av fremmede hunder :wub: Så fornøyde er vi :P

Jeg fikk hilst på Caroline og Soppen i helgen :lol: Jeg prøvde å se etter andre, og jeg lurer på om jeg så Wheaten Mali.. Jeg satt meg ned å klappet en Am. Cocker som stod med en jente som også holdt på en Wheaten, men om det var deg det er jeg ikke sikker på..

Programet mitt ble ikke fulgt helt til punkt og prikke ettersom at jeg fikk handle et par Tibber begge dagene.

Den ene jeg handlet ble BIR og den andre fikk CK i champion klassen, noe som var ganske bra når vi ser på pelsen hennes som ikke fantes noe igjen av. Jeg prøvde voldsomt å få med meg Basenji begge dagene, men det var rimelig umulig. Men jeg fikk tatt noen (dårlige) bilder av den som var med i gruppen.

Bilder fra helgen kommer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis så mye :wub:. "Gubben" så rimelig godt fornøyd ut i gruppa ja *ler*.

Grattis her også :lol:. Vi heiet på Tìbrá i gruppa og ble kjempeskuffet da hun "bare" ble nummer tre :P.

Vi har hatt ei superduper trivelig helg i helga. Willy slo til med CERT, BIR og 4. BIG på lørdag (med 11 påmeldte, hvorav 7 av disse var champions), mens han "bare" ble 4. beste hannhund i dag. Hans halvsøster Mysti ble BIR i dag, da. To av min gamle Lottas barnebarn ble også stilt i helga, og i dag slo de til da den ene ble beste hannhund og BIM mens den andre tok sitt siste cert og ble champion. Veldig artig :P. Babs' søster Siss ble hhv 3. og 2. beste tispe fra veteranklassen - og ble beste veteran (i rasen) begge dager).

:wub: Gubben VAR rimelig fornøyd kan man si :D

Grattis til alle som har gjort det bra i helga :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis så mye til alle fornøyde fra helgens utstilling :lol:

Jeg er igrunn også glad, Hr. Langbein ble 4BHK lørdag og 2BHK søndag (og vi nevner overhodet ikke at det var rett bak certet begge dager, neida, det snakker vi ikke om... :wub: Men...det var jo nevø som fikk det så man kan kanskje være glad allikevel :D ) Frøken brune veteran 4BTK og BIR-veteran lørdag og eget oppdrett dro til med 2BHK lørdag og 3BHK søndag så alt i alt kan man vel si at helgen ble litt sånn familiær, fnis.

*klippe Moby m/familie-resultater*

Hurra hei å hopp og grattis igjen :P Og takk for lutter øre da munnen min gikk av hengslene, hihi.

Willy slo til med CERT, BIR og 4. BIG på lørdag

Og jeg sier IKKE hva var det jeg sa. Neida, min munn er lukket...som vanlig :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem av de var den tricollor hannen som han mannen handlet? Den var utrolig pen ihvertfall! Jeg ble helt hekta på den så jeg drev og tok bilder i hytt og pine av den :wub:

Det var lille Stitch, Lundecok's Latest News :lol: Han er en utrolig stilig og fin liten gutt med et utrolig herlig gemytt. Blir muligens mannen til Villa når hun skal pares på neste løpetid :D

Jeg fikk hilst på Caroline og Soppen i helgen :P

Hyggelig å treffe deg :wub:

Bilder fra helgen kommer :P

Gleder meg til å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...