Guest LeenaM Skrevet 30. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2009 Familien har et domene nå, men jeg har tenkt til å kjøpe et eget. Noen som har forslag til navn? Edit; Noe som man ikke blir fort lei av også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 30. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2009 Noe som forbinder med deg, hunden eller rasen? Inspirert av noe dere holder på med, agility, lp, utstilling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LeenaM Skrevet 30. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2009 Ja, tenkte på noe slikt jeg også. Men jeg har nå lagt til at jeg ikke skal bli lei det og slikt i første innlegget. Med dette mener jeg at, jeg får jo med en mail-adresse der. Det er ikke sikkert jeg har hjemmeside om mange år, men mail-adressen er jo grei å ha. Så derfor tenkte jeg at det er kanskje litt dumt å ha noe som har med Eira å gjøre, hvis jeg skal ha adressen i 20 år til liksom, og Eira lever jo ikke så lenge. Tror ikke jeg er like fornøyd med navnet når hun ikke finnes mer... Forventer jo ikke at hun lever i 20 år til, men det er nå en annen sak... Navnet må ikke ha noe med dyr, eller meg å gjøre (har to kaniner, en hund og er veldig interessert i hest), men det kan. Navnet kan liksom være tatt helt ut av det blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambi Skrevet 30. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2009 Ja, tenkte på noe slikt jeg også. Men jeg har nå lagt til at jeg ikke skal bli lei det og slikt i første innlegget. Med dette mener jeg at, jeg får jo med en mail-adresse der. Det er ikke sikkert jeg har hjemmeside om mange år, men mail-adressen er jo grei å ha. Så derfor tenkte jeg at det er kanskje litt dumt å ha noe som har med Eira å gjøre, hvis jeg skal ha adressen i 20 år til liksom, og Eira lever jo ikke så lenge. Tror ikke jeg er like fornøyd med navnet når hun ikke finnes mer... Forventer jo ikke at hun lever i 20 år til, men det er nå en annen sak... Navnet må ikke ha noe med dyr, eller meg å gjøre (har to kaniner, en hund og er veldig interessert i hest), men det kan. Navnet kan liksom være tatt helt ut av det blå Hvis du kjøper en hjemmeside også avslutter du kundeforholdet der så mister du også epost-adressen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LeenaM Skrevet 30. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2009 Hvis du kjøper en hjemmeside også avslutter du kundeforholdet der så mister du også epost-adressen din. Hæ? Jeg skal kjøpe eget domene, da er det fritt valg for meg om jeg vil lage hjemmeside og ha e-post eller bare bruke e-posten. Jeg skjønner jo at jeg må betale for å ha e-post adressen. Hvis det var det du mente? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 30. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2009 Ta en ting eller en farge du ser, og sleng på noe bak? F.eks Brown + ish, brownish. Eller brownie som i kaken, men det er vel antageligvis brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LeenaM Skrevet 30. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2009 Takk for forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PernilleH Skrevet 31. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2009 Eller så kan du bare finne frem en ordbok, trenger ikke nødvendigvis å være på norsk også er det bare å bla igjennom til du finner et fint ord! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 31. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2009 utavdetblaa.com Lenam.com/net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambi Skrevet 31. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2009 Hæ? Jeg skal kjøpe eget domene, da er det fritt valg for meg om jeg vil lage hjemmeside og ha e-post eller bare bruke e-posten. Jeg skjønner jo at jeg må betale for å ha e-post adressen. Hvis det var det du mente? mente siste delen ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 31. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2009 Hæ? Jeg skal kjøpe eget domene, da er det fritt valg for meg om jeg vil lage hjemmeside og ha e-post eller bare bruke e-posten. Jeg skjønner jo at jeg må betale for å ha e-post adressen. Hvis det var det du mente? Man kan registrere et domene og ha retten til bruken av navnet, men for at du skal kunne bruke navnet så må det være tilknyttet en webtjeneste. Så bare det å registrere et domenenavn gir ikke automatisk tilgang til å bruke det til epost. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LeenaM Skrevet 31. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2009 Takk for forslag! Kjøpte domene i går, ble ikke så bra navn, men lett å huske osv. Legger den ut på "vis din hjemmeside" når siden er ferdig, har ikke begynt enda engang... Ok, skjønner ikke helt hva dere mener, men det er sikkert ikke så viktig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 31. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2009 Ok, skjønner ikke helt hva dere mener, men det er sikkert ikke så viktig? Ok - hvis du kun har registrert domenet men ikke leid noen andre former for webtjenester så kan du heller ikke bruke det til epost. Andre former for webtjenester er vanligvis webhotell, som man må ha for å få lagt ut hjemmesiden sin.Ble det klarere da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar