Gå til innhold
Hundesonen.no

Forslag til hjemmesidenavn/domene


Guest LeenaM

Recommended Posts

Guest LeenaM

Familien har et domene nå, men jeg har tenkt til å kjøpe et eget. Noen som har forslag til navn? :lol:

Edit; Noe som man ikke blir fort lei av også.. :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest LeenaM

Ja, tenkte på noe slikt jeg også. Men jeg har nå lagt til at jeg ikke skal bli lei det og slikt i første innlegget. Med dette mener jeg at, jeg får jo med en mail-adresse der. Det er ikke sikkert jeg har hjemmeside om mange år, men mail-adressen er jo grei å ha. Så derfor tenkte jeg at det er kanskje litt dumt å ha noe som har med Eira å gjøre, hvis jeg skal ha adressen i 20 år til liksom, og Eira lever jo ikke så lenge. Tror ikke jeg er like fornøyd med navnet når hun ikke finnes mer... :getlost: Forventer jo ikke at hun lever i 20 år til, men det er nå en annen sak...

Navnet må ikke ha noe med dyr, eller meg å gjøre (har to kaniner, en hund og er veldig interessert i hest), men det kan. Navnet kan liksom være tatt helt ut av det blå :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenkte på noe slikt jeg også. Men jeg har nå lagt til at jeg ikke skal bli lei det og slikt i første innlegget. Med dette mener jeg at, jeg får jo med en mail-adresse der. Det er ikke sikkert jeg har hjemmeside om mange år, men mail-adressen er jo grei å ha. Så derfor tenkte jeg at det er kanskje litt dumt å ha noe som har med Eira å gjøre, hvis jeg skal ha adressen i 20 år til liksom, og Eira lever jo ikke så lenge. Tror ikke jeg er like fornøyd med navnet når hun ikke finnes mer... :getlost: Forventer jo ikke at hun lever i 20 år til, men det er nå en annen sak...

Navnet må ikke ha noe med dyr, eller meg å gjøre (har to kaniner, en hund og er veldig interessert i hest), men det kan. Navnet kan liksom være tatt helt ut av det blå :lol:

Hvis du kjøper en hjemmeside også avslutter du kundeforholdet der så mister du også epost-adressen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest LeenaM
Hvis du kjøper en hjemmeside også avslutter du kundeforholdet der så mister du også epost-adressen din.

Hæ? Jeg skal kjøpe eget domene, da er det fritt valg for meg om jeg vil lage hjemmeside og ha e-post eller bare bruke e-posten. Jeg skjønner jo at jeg må betale for å ha e-post adressen. Hvis det var det du mente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Jeg skal kjøpe eget domene, da er det fritt valg for meg om jeg vil lage hjemmeside og ha e-post eller bare bruke e-posten. Jeg skjønner jo at jeg må betale for å ha e-post adressen. Hvis det var det du mente?

mente siste delen ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Jeg skal kjøpe eget domene, da er det fritt valg for meg om jeg vil lage hjemmeside og ha e-post eller bare bruke e-posten. Jeg skjønner jo at jeg må betale for å ha e-post adressen. Hvis det var det du mente?

Man kan registrere et domene og ha retten til bruken av navnet, men for at du skal kunne bruke navnet så må det være tilknyttet en webtjeneste. Så bare det å registrere et domenenavn gir ikke automatisk tilgang til å bruke det til epost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest LeenaM

Takk for forslag! :getlost: Kjøpte domene i går, ble ikke så bra navn, men lett å huske osv. Legger den ut på "vis din hjemmeside" når siden er ferdig, har ikke begynt enda engang...

Ok, skjønner ikke helt hva dere mener, men det er sikkert ikke så viktig? :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, skjønner ikke helt hva dere mener, men det er sikkert ikke så viktig? :getlost:

Ok - hvis du kun har registrert domenet men ikke leid noen andre former for webtjenester så kan du heller ikke bruke det til epost. Andre former for webtjenester er vanligvis webhotell, som man må ha for å få lagt ut hjemmesiden sin.Ble det klarere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...