Gå til innhold
Hundesonen.no

Oppskrifter


SoppenCamilla

Recommended Posts

Hei!

Valpekullet til Nemi kommer jo nå snart, så da skal ihvertfall jeg og Stine, og mest sannsynlig Kåre også, bli mest hjemme med Nemi før kullet, og Nemi og valpene etter at ho har født. Sååå nå forbereder vi oss!

Vi er på utkikk etter gode oppskrifter på mat, kaker og andre godiser! Da har vi noe å finne på OG vi kan spise god mat i tillegg, alle vinner. Det er her dere kommer inn! Vi vil ha alle slags mulige oppskrifter, gi oss deres beste, som dere lager for å imponere, de enkle og gode oppskriftene, de sunne, de mindre sunne, alt dere kommer på! Vi tar imot med et smil!

Tack och hej! :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakt potet

1potet pr pers

Bacon

Rømme

Mais

Grov salt (Maldon)

Ost

Stek poteten i ovnen til den er ferdig. Ta den så ut og la den stå ett par min

Deretter lager du ett kryss i toppen av poteten slik at du får dratt skallet litt bort fra poteten.

Så bruker jeg en liten skje som jeg skraper poteten ut av skallet. Lar noe av poteten ligge igjen

i skallet slik at poteten ikke faller sammen.

Har da potet fyllet i en bolle. Mosser potetene og blander i rømme og ferdig stekte bacon biter (små biter bruker jeg)

Litt grovhakket salt og røres godt sammen.

Så fyller du i dette i potet skallet igjen. Avslutter med Ost på toppen og inn i ovnen igjen

Stekes til osten er smeltet slik du selv liker den:)

Vi bruker å ha Kyllingfile til dette. Maisen har vi ved siden av da vi ikke er så veldig glad i

varm mais. Men dette er også smak og behag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...