Mardina Skrevet 27. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2011 Fineste "feilvaren" det der! :wub: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banshee Skrevet 27. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2011 Fineste "feilvaren" det der! :wub: Aww, takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 27. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2011 Jeg har jo ikke sett Blade på tre år, men han virker som en dritkul fyr og mentaliteten er helt klart det viktigste 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banshee Skrevet 27. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2011 Jeg har jo ikke sett Blade på tre år, men han virker som en dritkul fyr og mentaliteten er helt klart det viktigste Synes han er råkul jeg, går ikke en dag uten at jeg flirer av han Men for all del, han kan bli slitsom også, han er MYE hund for å si det sånn De skal jo helst se ut som presaer, men mentaliteten er helt klart det viktigste ja. Blade blir ikke min siste presa, det er helt sikkert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 28. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2011 Rart at de i det kullet er såå forkjellige. Jeg tror ikke det var noe drifter igjen da Ramos skulle få sin del, hahaha... Får legge ut et av klumpen min også da, som blir to år til uka, Damien. Også vår feilvare, Ramos. hihi... ... og mamma Lorena Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banshee Skrevet 28. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2011 Ja, det ble et interessant kull De er så fine alle sammen Gleder meg til jeg kan få flere også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 4. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2015 Hjemmesiden til Norsk Presa Canario Klubb http://norskpresacanarioklubb.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 14. September 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. September 2018 Kjeder meg litt, så da kan jeg jo poste litt bilder her («Litt» haha...) Valp 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts